2307
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

282 Inlägg
10 mars 2008
Är de ingen som har ideer på vad man mer kan göra för att få kvällarna att gå under SOG-2008??hmm

?
1 038 Inlägg
10 mars 2008
RS2Micke skrev:
Är de ingen som har ideer på vad man mer kan göra för att få kvällarna att gå under SOG-2008??hmm

Dricka öl och sen dricka ännu mera öl big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
10 mars 2008
Evo-Danne skrev:
RS2Micke skrev:

Kanske ingen jättebra idé om man ska köra bana dagen efter. Om man bara ska titta så är det dock en lysande idé! big_smile

1 779 Inlägg
10 mars 2008
tävla i att rulla ett hjul längst. med fälg och däck. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

282 Inlägg
10 mars 2008
akakaboto skrev:
tävla i att rulla ett hjul längst. med fälg och däck. big_smile

haha låter ju sjukt..men kan ju vara grymt*L*

annars får vi ta fram bollen och lira öl bränn boll *L*

eller vafrör inte köra middsomar lekar *L*

282 Inlägg
10 mars 2008
Evo-Danne skrev:
RS2Micke skrev:

de lär vi göra endå*L* funderar på att fylla bakluckan med  öl  lär ju gå ått*L*
Senast redigerat av RS2Micke (10 mars 2008)

1 779 Inlägg
10 mars 2008
hehe ja men öl drännboll ka nju vara kul. tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 mars 2008
Ös på med ideér nu cool...om ni bara visste vad som väntar er...hahahaha

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 779 Inlägg
10 mars 2008
theangel6 skrev:

varför får man itne veta :o

282 Inlägg
10 mars 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:

för man måste vara bra onykter för att gå med på dom ideerna som dom har:D därför får vi inte veta..tongue

1 779 Inlägg
10 mars 2008
RS2Micke skrev:
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:

för man måste vara bra onykter för att gå med på dom ideerna som dom har:D därför får vi inte veta..tongue

haha då ska ja vara som ja va i lördags då. hade en lucka mellan ca 22.00-04.30 först tongue sen har ja fått höra vissa saker som hände vissa klockslag. tongue haha typ som att vi hade vart på krogen, hade halsat 85%ig abshint ellr hur de nu stavas.

282 Inlägg
10 mars 2008
akakaboto skrev:
RS2Micke skrev:
akakaboto skrev:

haha då ska ja vara som ja va i lördags då. hade en lucka mellan ca 22.00-04.30 först tongue sen har ja fått höra vissa saker som hände vissa klockslag. tongue haha typ som att vi hade vart på krogen, hade halsat 85%ig abshint ellr hur de nu stavas.

Ja de låter ju bra:D hoppas dom inte står med en alkomätare bara innan man kör ut på banan?*L*

PS:varför ska de vara SÅ JÄVLA TRÅNGT UNDER HUVEN NÄR MAN MECKAR??????ÅÅÅHH:mad:
Senast redigerat av RS2Micke (10 mars 2008)

1 779 Inlägg
10 mars 2008
RS2Micke skrev:
akakaboto skrev:
RS2Micke skrev:

Ja de låter ju bra:D hoppas dom inte står med en alkomätare bara innan man kör ut på banan?*L*

PS:varför ska de vara SÅ JÄVLA TRÅNGT UNDER HUVEN NÄR MAN MECKAR??????ÅÅÅHH:mad:

hehe nä får hoppas att don inte har de. tongue men om de inte e trångt e de ju ingen match. tongue

282 Inlägg
10 mars 2008
akakaboto skrev:
RS2Micke skrev:
akakaboto skrev:

hehe nä får hoppas att don inte har de. tongue men om de inte e trångt e de ju ingen match. tongue

ne verkligen inte va*L* man får ju inte ner händerna någonstans ju:mad:

204 Inlägg
10 mars 2008
hur kommer de sig att inte mina bilder visas på sidan? trodde det var först för att det ust var bygg bilder o nte klar bil men ser att de finns fler som är under produktion fortfarande... en undran från mig bara,,

Samt ang prisena så hängde jag inte riktigt med.. Kan någon dra något exempel på det? fanns det någon paketpris på tors till söndag me husvagn camping m.mm.m allt va de nu var? el var de 800 per dag som gällde.. förlåt för att ja e lite trög wink

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE

53 Inlägg
11 mars 2008
Säg till om ni behöver hjälp med affischer eller liknande :p kan fixa i linköping

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 mars 2008
ChristofferH skrev:
Säg till om ni behöver hjälp med affischer eller liknande :p kan fixa i linköping

vore inte helt fel=)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 mars 2008
ThaLeffe skrev:
hur kommer de sig att inte mina bilder visas på sidan? trodde det var först för att det ust var bygg bilder o nte klar bil men ser att de finns fler som är under produktion fortfarande... en undran från mig bara,,

Samt ang prisena så hängde jag inte riktigt med.. Kan någon dra något exempel på det? fanns det någon paketpris på tors till söndag me husvagn camping m.mm.m allt va de nu var? el var de 800 per dag som gällde.. förlåt för att ja e lite trög wink

Alla foton är inte med en...det krånglar med albumet...
ang. priser..torsdag te sön 850 entre+ camping 400+ körning på bana 350 kr/dag...förstår du?inte lätt den där prislistan..vi själva ringde ut o frågade :S

Cruel
11 mars 2008
usch vad man hatar jobba 15 timmar/dagen. man hinner inte läsa allt som händer hmm

1 752 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
Cruel skrev:
usch vad man hatar jobba 15 timmar/dagen. man hinner inte läsa allt som händer hmm

Hehe men pengar lär du ju få iaf!wink Så se det posetivt vafan abboooooo!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Sök