2458
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

282 Inlägg
21 april 2008
akakaboto skrev:
får på nya framdäck imon. big_smile haha de e fan på tiden iaf... eller va tycker ni.. syftar på er som va med hos phat design

haha jo de va ju inte mycke till däk om man nu säger så *L*

1 779 Inlägg
21 april 2008
RS2Micke skrev:
akakaboto skrev:
får på nya framdäck imon. big_smile haha de e fan på tiden iaf... eller va tycker ni.. syftar på er som va med hos phat design

haha jo de va ju inte mycke till däk om man nu säger så *L*

hehe nä de e ju itne de men men. big_smile
men imon då fan ska ja ut å bränna gummi igen. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
21 april 2008
nu hälsar jag 3 deltagare välkomna in:wembo med sin evo ,en tjej från norge och ytterligare en tjej som vi fortfarande inte vet om hon har sida här:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
21 april 2008
INFOT EN GÅNG TILL!!!!!!

Så börja med att uppmana alla ni  vill ha med i tävlingen att registrera sig och lägga upp bilen. Informera också om att de tar med så bra och snygga  bilder på bilen som möjligt för att presentera sin bil så  bra som möjligt. De måste även fylla i så mycket information som möjligt om bilen. Viktigt är också bilens första bild (första bilden är som bekant den som syns i alla listor). Den bilden är den som  också kommer att synas på tävlingssidan, och är alltså väldigt viktigt då det ger första intrycket för den som ska  rösta. Den bilden har jag lite krav på hur den ska se ut  för att omröstningen ska bli så rättvis som möjligt 1) Första bilden måste föreställa bilen som är med i  tävlingen, och visa bilen i sin helhet (detaljbilder (bara en fälg eller en backspegel är alltså inte OK). 2) Inga personer på förstabilden (det är ju bilen som ska  betygsättas och inte snyggaste ägaren/modellen smile3) Bilen får inte tas offline (av användaren) under tävlingens gång.

1 779 Inlägg
21 april 2008
theangel6 skrev:
Nu påminner jag er om att inte byta första bilden på er bil...se nu till att det är bilen ni har där..inte fälg och inga personer på fotot..ska börja skicka listor till Chrizz nu så vi kan dra igång en tävling här på garaget om snyggaste tjej/kill bil..under tävlingens gång får ni ej heller byta foto där...

fattar inget :S

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
22 april 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
Nu påminner jag er om att inte byta första bilden på er bil...se nu till att det är bilen ni har där..inte fälg och inga personer på fotot..ska börja skicka listor till Chrizz nu så vi kan dra igång en tävling här på garaget om snyggaste tjej/kill bil..under tävlingens gång får ni ej heller byta foto där...

fattar inget :S

tongue..men Tobbe då...har varit uppe på tråden flera ggr tidigare det här fast nu ska vi dra igång...roll

1 779 Inlägg
22 april 2008
aja ja ska väl inte ändra något på min sida. big_smile så får de vara bra big_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
22 april 2008
akakaboto skrev:
aja ja ska väl inte ändra något på min sida. big_smile så får de vara bra big_smile

tongue...duktig pojke tongue

1 072 Inlägg
22 april 2008
theangel.. ska du ha nya bilder på min då elle? Jag har ju lixon ändrat lite sen jag skickade mina??

282 Inlägg
22 april 2008
kan vi inte börja med de från och med söndag för kommer en fotograf och fotar min bil på lördag.sad men  vet du va börja ni så slänger jag in bilder till dig när de kommer ya ska se om hon kan fota den tidigare.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
23 april 2008
börjar med att vi kan vänta till söndag med nya foton...sik-har inte fått nya foton..

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
23 april 2008
Idag har vi varit ute på Mantorp Park och fått mer info,vi har även fotat bilarna och oss i reklamsyfte till Östgöta Tidningen som kommer nå 140.000 hushåll.
Följande info är:Bara nya delan av banan används.Förarmöten kommer ske under löpande band info med tidskallelse då man anmäler sig för körning i sekretariatet.Kon körningen kommer tas upp med norska Gatebil för regler och konavstånd.Priser gäller är följande: 750 kr festivalsbiljett fre-sön som alla skall lösa för att delta under hela helgen+ 400 för camping tält/husvagn...gäller ej er som bokat husvagn via oss.Ni som kommer ner/upp på torsdagen betalar alltså inget den dan.Antalet medpassagerare i bilarna måste anges och de betalar festivalsbiljett 750kr/person.Adress måste mailas eller pmas till oss snarast för att få mot postförskott dekaler,armband,stickers m.m.Ni som bokat husvagn kommer få kontonummer via pm.Priset för husvagnsplats är 500 kr/per...då vi hyr dem och betalar mer.Deltagarna som ej vill vara med på röstning meddelar oss senast söndag.Vi kommer använda era nicknamn,stad och bil med i vår reklam i tidningen.Den som ej vill detta säger till,helst idag då listorna mailas imorrn.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
23 april 2008
Adresser måste in idag och antalet medpassagerare och om ni har servicebil...då ska regnr oxå med.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
23 april 2008
Som alla vet har vi haft en diskussion om att ta betalt för dekalerna som MÅSTE sitta på under Gatebil...bara att vi inte visste vad de skulle kosta...idag fick vi besked av Mantorp Park att de betalar den kostnaden åt mig och Kalle...så alla deltagarna får dom gratis och de kommer finnas med i postförskottspaketet...ni som löser ut dom snarast...snälla sätt dem på era bilar för det funkar även som reklam för oss!!!!!!

Sen vill vi veta hur många utav reklambilarna kommer infinna sig i Norrköping den 3 maj???Vi vill veta av en speciell anledning...men kan tyvärr inte avslöja varför..

?
1 038 Inlägg
23 april 2008
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
Festivalbiljett torsdag             850 kr
Camping                               400 Kr (per bil, hela festivalen)
Körning på banan                  350 Kr/dag

Hmm, rätta mig om ja har fel nu, eftersom ja planerat att komma på torsdagen gäller Festivalbiljett torsdag 850 kr och Camping  400 Kr (per bil, hela festivalen)

Alltså minimumpriset 1250kr för mig med bil+bil+husvagn tills söndag roll

Så det är nya priser som gäller å rätta mig om ja har fel nu för mig blir det

jag + evon 750kr
Tjejen +bil med husvagn 750kr + 400kr

Med dom nya kommer det kosta mig 1900kr för 2bilar och husvagn?

Eller räcker det att tjejen bara betalar campingavgiften?

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

282 Inlägg
24 april 2008
theangel6 skrev:
Som alla vet har vi haft en diskussion om att ta betalt för dekalerna som MÅSTE sitta på under Gatebil...bara att vi inte visste vad de skulle kosta...idag fick vi besked av Mantorp Park att de betalar den kostnaden åt mig och Kalle...så alla deltagarna får dom gratis och de kommer finnas med i postförskottspaketet...ni som löser ut dom snarast...snälla sätt dem på era bilar för det funkar även som reklam för oss!!!!!!

Sen vill vi veta hur många utav reklambilarna kommer infinna sig i Norrköping den 3 maj???Vi vill veta av en speciell anledning...men kan tyvärr inte avslöja varför..

vad händer där den 3maj?

Behöver du ha någon info om mig eller e allt redan klart?
vad kostar att hyra en hel husvagn sj?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 april 2008
Evo-Danne skrev:
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
Festivalbiljett torsdag             850 kr
Camping                               400 Kr (per bil, hela festivalen)
Körning på banan                  350 Kr/dag

Hmm, rätta mig om ja har fel nu, eftersom ja planerat att komma på torsdagen gäller Festivalbiljett torsdag 850 kr och Camping  400 Kr (per bil, hela festivalen)

jag + evon 750kr

en av er betalar endast camping...1900 e ditt pris...vi dealade igår igen:P

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 april 2008
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:

vad händer där den 3maj?

Behöver du ha någon info om mig eller e allt redan klart?
vad kostar att hyra en hel husvagn sj?

vad som ev händer den 3 maj kan jag inte avslöja..men då gäller detta alla reklambilar..får vi igenom det som är planerat nu så vill jag ha ner ALLA reklam bilar till Norrköping den 3 maj
Att hyra en egen husvagn från Östgöta camping går på runt 3000 kronor...därav att vi tar ut 500 för varje plats då vi betalar Östgöta camping + transport.

1 752 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
FAN! Fick reda på idag att vi ska bort sen på kvällen den tredje så jag kan bara vara med på Vinåkra-träffen:( MEGAB*LLE!! det kommer ju bli så jävla najs om allt går som det går, o jag missar det...sad

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

?
1 038 Inlägg
24 april 2008
theangel6 skrev:
Evo-Danne skrev:
Evo-Danne skrev:

jag + evon 750kr

en av er betalar endast camping...1900 e ditt pris...vi dealade igår igen:P

Vad är det som ingår i Festivalbiljetten??

Jo inte tänker ja då betala campingen 2ggr roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Sök