2665
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

282 Inlägg
24 april 2008
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
Evo-Danne skrev:

Så det är nya priser som gäller å rätta mig om ja har fel nu för mig blir det

jag + evon 750kr
Tjejen +bil med husvagn 750kr + 400kr

Med dom nya kommer det kosta mig 1900kr för 2bilar och husvagn?

Eller räcker det att tjejen bara betalar campingavgiften?

en av er betalar endast camping...1900 e ditt pris...vi dealade igår igen:P

Vad är det som ingår i Festivalbiljetten??

Jo inte tänker ja då betala campingen 2ggr roll

alltså blir de för den som kör sörvic bilen bara camping pris och inget mer om jag förstår rätt?

?
1 038 Inlägg
24 april 2008
Såg att servicebilen kommer in gratis, alltså borde det bara kostnaden för mig bli

Jag + evon 750kr

Tjejen i servicebil med husvagn 400kr roll

verkar lite rörig eller är de bara ja som rör till det lol

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 april 2008
Evo-Danne skrev:
Såg att servicebilen kommer in gratis, alltså borde det bara kostnaden för mig bli

Jag + evon 750kr

Din tjej måste ha festivalsbiljett...armbandet...annars får hon inte vistas på området..så 750 för henne oxå...så ligger det till

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 april 2008
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
Evo-Danne skrev:

Så det är nya priser som gäller å rätta mig om ja har fel nu för mig blir det

jag + evon 750kr
Tjejen +bil med husvagn 750kr + 400kr

Med dom nya kommer det kosta mig 1900kr för 2bilar och husvagn?

Eller räcker det att tjejen bara betalar campingavgiften?

i festivalsbiljett ingår hela helgens inträde även efter 19.00..där har vi våra kvällsaktiviteter samt underhållning..har alla fått solsting eller något????Gosch vilka frågor..samma som för ett tag sen..asg

?
1 038 Inlägg
24 april 2008
theangel6 skrev:
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:

i festivalsbiljett ingår hela helgens inträde även efter 19.00..där har vi våra kvällsaktiviteter samt underhållning..har alla fått solsting eller något????Gosch vilka frågor..samma som för ett tag sen..asg

Klart de blir samma frågor då kalle säger svara på mitt förra inlägg om att de bara skulle kosta 1250 för mig+bil+bil med husvagn
Senast redigerat av Evo-Danne (24 april 2008)

Mvh Danne

?
1 038 Inlägg
24 april 2008
theangel6 skrev:
Evo-Danne skrev:

Jag + evon 750kr

Din tjej måste ha festivalsbiljett...armbandet...annars får hon inte vistas på området..så 750 för henne oxå...så ligger det till

Så campingen ligger inte i "området" då???

Mvh Danne

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 april 2008
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
Evo-Danne skrev:

Jag + evon 750kr

Så campingen ligger inte i "området" då???

Nu e det rörigt...det blir 750+750+400 som gäller

?
1 038 Inlägg
26 april 2008
theangel6 skrev:
[vad som ev händer den 3 maj kan jag inte avslöja..men då gäller detta alla reklambilar..får vi igenom det som är planerat nu så vill jag ha ner ALLA reklam bilar till Norrköping den 3 maj

Kan inte lova att ja kommer ner då vi fick en massa valpar här hemma då vi va hos phat design och har lovat tjejen att eftersom hon är hemma i veckorna med dom så lova ja att ja kan vara hemma på helgerna så hon kan jobba..

Men ska försöka ordna på nåt vis smile

Mvh Danne

282 Inlägg
27 april 2008
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
[vad som ev händer den 3 maj kan jag inte avslöja..men då gäller detta alla reklambilar..får vi igenom det som är planerat nu så vill jag ha ner ALLA reklam bilar till Norrköping den 3 maj

Kan inte lova att ja kommer ner då vi fick en massa valpar här hemma då vi va hos phat design och har lovat tjejen att eftersom hon är hemma i veckorna med dom så lova ja att ja kan vara hemma på helgerna så hon kan jobba..

Men ska försöka ordna på nåt vis smile

sluta nu klart du ska ner... och helen ska me *L*!

282 Inlägg
27 april 2008
halloj har dåliga besked. kan nog inte komma på lördag eftersom jag körde sönder min avgasskamm och måste tyvärr riva toppen för pinbulltarna gick av i topp tar nog några dagar att få fixa den, så vet inte om jag hinner eftersom det är en massa klämdagar men ska försöka så gott jag kan.

1 752 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
Evo-Danne skrev:

Klart de blir samma frågor då kalle säger svara på mitt förra inlägg om att de bara skulle kosta 1250 för mig+bil+bil med husvagn

Haha va fan jag har inte skrivit om nått sånt ju:P Har ju knappt koll själv så det känns ju dumt o försöka spela duktig då! big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 752 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
Vill oxå påminna nya läsare om att all nödvändig info står på förstasidan eller på hemsidan http://sog-2008.webs.com/. Börjar ju bli lite sidor o skumma igenom nu! smile O så uppdaterade jag deltagarlistan lite med nu!smile Har "några" fler anmälningar på gång nu med, så hoppas att vi kommer bräcka 200 gränsen med råge sen! wink

Fotograf
1 000 Inlägg
28 april 2008
Kalle_Ponken skrev:
Vill oxå påminna nya läsare om att all nödvändig info står på förstasidan eller på hemsidan http://sog-2008.webs.com/. Börjar ju bli lite sidor o skumma igenom nu! smile O så uppdaterade jag deltagarlistan lite med nu!smile Har "några" fler anmälningar på gång nu med, så hoppas att vi kommer bräcka 200 gränsen med råge sen! wink

det hoppas jag att vi kommer bräcka 200 gränsen

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

282 Inlägg
28 april 2008
tror inte att de e några problem att bräcka 200gränsen.!*l*

?
1 038 Inlägg
28 april 2008
Kalle_Ponken skrev:
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:

Haha va fan jag har inte skrivit om nått sånt ju:P Har ju knappt koll själv så det känns ju dumt o försöka spela duktig då! big_smile

En liten påminnelse till Kalle va han skrivit tongue

Kalle_Ponken skrev:
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
Festivalbiljett torsdag             850 kr
Camping                               400 Kr (per bil, hela festivalen)
Körning på banan                  350 Kr/dag

Hmm, rätta mig om ja har fel nu, eftersom ja planerat att komma på torsdagen gäller Festivalbiljett torsdag 850 kr och Camping  400 Kr (per bil, hela festivalen)

Alltså minimumpriset 1250kr för mig med bil+bil+husvagn tills söndag roll

Stämmer mycket bra! Hoppas verkligen inte att folk börjar gnälla över att det är "overkill-pris"på detta...ni får ju tänka lite på allt som kommer o ske under helgen med! Kommer nog så mååååånga fina minnen här ifrån sen när allt är slut!big_smile

Mvh Danne

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
28 april 2008
Evo-Danne skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:

En liten påminnelse till Kalle va han skrivit tongue

Kalle_Ponken skrev:
Evo-Danne skrev:

Hmm, rätta mig om ja har fel nu, eftersom ja planerat att komma på torsdagen gäller Festivalbiljett torsdag 850 kr och Camping  400 Kr (per bil, hela festivalen)

Alltså minimumpriset 1250kr för mig med bil+bil+husvagn tills söndag roll

Stämmer mycket bra! Hoppas verkligen inte att folk börjar gnälla över att det är "overkill-pris"på detta...ni får ju tänka lite på allt som kommer o ske under helgen med! Kommer nog så mååååånga fina minnen här ifrån sen när allt är slut!big_smile

Har  sagt det förr och säger det igen...Kalle skärp dig tongue..vissa anmälningar och dylikt har jag fortfarande inte fått,vilket gör att nu när listorna skulle till Mantorp så saknas för mycket uppgifter...ni som vet med er att ni skickat infot till Kalle samt er anmälan..skicka en till mig...

Fortfarande vill jag veta hur många av rekalmbilarna som ev kan komma till Norrköping på lördag..jag försöker få hem den nya dekalerna till våra andra reklambilar som inte befann sig i Solna..så jag hoppas jag får dem innan lördag så jag kan hjälpa er med era...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
28 april 2008
RS2Micke skrev:
tror inte att de e några problem att bräcka 200gränsen.!*l*

Tråkigt med din bil Micke...kan tala om att jag fått in anmälningar under helgen...DOCK TJEJER....förhoppningsvis om allt går i hamn nu till lördag så tror jag garanterat att fler anmälningar kommer in tongue..

1 752 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
Haha va fan då tongue Försöker ju få tag på dig nu Lotta, men näää då skit i o svara bara, gör det! wink Så man kan skicka över infon o det till dej!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
28 april 2008
Kalle_Ponken skrev:
Haha va fan då tongue Försöker ju få tag på dig nu Lotta, men näää då skit i o svara bara, gör det! wink Så man kan skicka över infon o det till dej!

vad då?ring igen då!!!!big_smile

?
1 038 Inlägg
28 april 2008
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

vad då?ring igen då!!!!big_smile

Haha, ni e rolig ni 2 lol

Mvh Danne

Sök