3446
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

1 752 Inlägg
2 maj 2008
Trådstartare
Ranoshka skrev:
Lotta potta!! har du fåt hem dekalarna:D!... förresten jag såg en saab 9000 silver i vadstena med slaget om gatebil dekal på:D!...

Haha det är våran kära fotograf Pelle som snurrar runt i den! big_smile så se till o vinka glatt nästa gång du ser han! wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Fotograf
1 000 Inlägg
2 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
Ranoshka skrev:
Lotta potta!! har du fåt hem dekalarna:D!... förresten jag såg en saab 9000 silver i vadstena med slaget om gatebil dekal på:D!...

Haha det är våran kära fotograf Pelle som snurrar runt i den! big_smile så se till o vinka glatt nästa gång du ser han! wink

oofan va nice:D det ska jag göra:D!... kalle ska du oxå med till vingåker lr?

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

1 752 Inlägg
2 maj 2008
Trådstartare
Hehe bra!big_smile Yes det ska jag, kommer säkert vara jättepigg o glad imorn vid macken...tongue Måste ju fan gå upp vid Kl halv sju typ för o tvätta bilen tongue

Fotograf
1 000 Inlägg
2 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
Hehe bra!big_smile Yes det ska jag, kommer säkert vara jättepigg o glad imorn vid macken...tongue Måste ju fan gå upp vid Kl halv sju typ för o tvätta bilen tongue

hahaha stackars dig:D! ska du upp o tvätta så tidigt:D?? min är ju tvättat o står i varm garage tills imorn:D!.. hoppas bara på bra väder:D! ska möta er vid macken kl 08 som lotta saa:D!

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

1 752 Inlägg
2 maj 2008
Trådstartare
Ranoshka skrev:
Kalle_Ponken skrev:

hahaha stackars dig:D! ska du upp o tvätta så tidigt:D?? min är ju tvättat o står i varm garage tills imorn:D!.. hoppas bara på bra väder:D! ska möta er vid macken kl 08 som lotta saa:D!

Haha fy fan vad vissa har det bra då!wink Men vi syns imorn klockan åtta iaf, så får vi se o bilfan är tvättad eller inte....tongue Men förhoppningsvis så är den det! big_smile

Fotograf
1 000 Inlägg
2 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
Ranoshka skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Haha fy fan vad vissa har det bra då!wink Men vi syns imorn klockan åtta iaf, så får vi se o bilfan är tvättad eller inte....tongue Men förhoppningsvis så är den det! big_smile

hehe vissa är duktiga vettu:D!... det gör vi:D! annars är det bara o tvätta där

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 maj 2008
TACK ALLA REKLAMBILAR SOM DÖK I VINGÅKER O NORRKÖPING!!!!!!Vi har lockat en o annan att vara med på vår grej så sjukt mycket flyers jag fick ut igår på både Vingåker och Norrköping och pratat me de som undrat o väckt deras intresse....Alla foton som togs igår ska vi lägga in på hemsidan o vår Tobbe hamnar på första sidan..damn man u rock cool..sånt vill vi se av våra deltagare tongue..Henrik var på god väg oxå..i like u man..u rock cool...dom som har mail..give it to me and i give u photos...sjukta snygga foton togs i Norrköping..
Kalle du missade verkligen något roll..svikaren
Hoppas alla kom hem välbehållna igår...en annan fick be snällt efter en förare efter en stund då febern tog sitt offer tongue..blev riktigt dålig på vägen hem...så nu e jag grymt hes o har feber o imorrn vänatr ny jobbardag tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
Ja jag kan ju bara tacka alla som man fick träffa uppe i Vångåker!big_smile Mycket trevligt, synd bara att man missade Nkpg på kvällen sen men det kommer ju flera gånger!smile Så nu ska jag ut o snickra lite så man blir klar nån gång:P o testmontera mina nyinköpta godisbitar som man köpte igår med:D

PussPuss!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 maj 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/22674/334266_jdrnef.jpg
Tobbe posar i Norrköping på träffen;)
Klockrent av Tobbe....
Fler foton kommer in under dagarna och ni som vill ha får pma sin mail te mig så mailar jag över dem...ska lägga in allt eftersom de kommer in på vår hemsida så alla kan ta del av vad som händer under resans gång...

1 779 Inlägg
4 maj 2008
faan va snygg man e asså.. :big_smile tjejer behärska er nu.. de finns en bit för er alla. big_smile
Senast redigerat av akakaboto (4 maj 2008)

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
Hahaha klockrent Tobbe!big_smile Men nu är ju frågan...hur fan ska man kunna bräcka det där?tongue wink

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 maj 2008
haha..ja du Kalle det blir svårt för dig...först kanske man ska vara på plats när träffarna e?!!!
nu finns det foton på min sida att njuta av..fler kommer o en del ska in på hemsidan,så fort den bestämt sig för att inte fucka sig med mig mer...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 maj 2008
välkomnar bmw525tds in i gänget...nu ni...snart e hela tourengänget me i Gatebil...det skulle Ted veta...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 maj 2008
theangel6 skrev:
haha..ja du Kalle det blir svårt för dig...först kanske man ska vara på plats när träffarna e?!!!
nu finns det foton på min sida att njuta av..fler kommer o en del ska in på hemsidan,så fort den bestämt sig för att inte fucka sig med mig mer...

Nu ligger det nya foton där inne tongue..och deltagarnas bilar cool

798 Inlägg
5 maj 2008
Hur ser denna sticker ut? Jag vill inte en neonrosa gris på 2,5 meter längst sidan på bilen... smile

Funderar på att fylla två bilar med kompisar och vara med under hela festivalen, precis som förra året. Hoppas på lite mer drag i år än förra året... smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 maj 2008
timnordlof skrev:
Hur ser denna sticker ut? Jag vill inte en neonrosa gris på 2,5 meter längst sidan på bilen... smile

Funderar på att fylla två bilar med kompisar och vara med under hela festivalen, precis som förra året. Hoppas på lite mer drag i år än förra året... smile

Dekalerna e små o ska fästas på bakrutorna...får plats på din..samma som reklambilarna bär..sen e det liten stickers så du kan köra ut o in på bilen genom området...väldigt liten...ska sitta i rutan fram..

798 Inlägg
5 maj 2008
theangel6 skrev:
timnordlof skrev:

Dekalerna e små o ska fästas på bakrutorna...får plats på din..samma som reklambilarna bär..sen e det liten stickers så du kan köra ut o in på bilen genom området...väldigt liten...ska sitta i rutan fram..

Jag kommer eventuellt ha sponsorloggor i bakrutan. Mest därför jag undrade. smile Men det är i runda slängar ca 20 centimeter lång dekal i bakrutan?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 maj 2008
timnordlof skrev:
theangel6 skrev:
timnordlof skrev:

Jag kommer eventuellt ha sponsorloggor i bakrutan. Mest därför jag undrade. smile Men det är i runda slängar ca 20 centimeter lång dekal i bakrutan?

dekalerna ska fästas i bakrutorna på sidorna...sidorutorna då för att säga det enkelt..in med anmälan nu,tycker jag:P..

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 maj 2008
så välkomnar jag Utopiacar in i gänget tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 maj 2008
o så säger vi välkommen te Heroo oxå..jädrans vad det trillar in anmälningar nu...bra jobbat..nu kanske vi slår 200 bilar då tongue

Sök