Snygga hjul, även om jag gillar saab's original bäst. Nu är det snart helg. Då kan du jobba mkt med mittenkonsoll bak, sidhållaren och datorn i skuffen!
Snygga hjul, även om jag gillar saab's original bäst. Nu är det snart helg. Då kan du jobba mkt med mittenkonsoll bak, sidhållaren och datorn i skuffen!
jo dom är fina... jo de är de ju kan inte göra något på konsolen föräns jag köpt bafflar.. men på sidhållare och skuffen;) idag har jag iaf lödat klart min färddator och den fungera kalas bra=)
va heter dom fälgarna? visst e de nå asa pirate? e de såna har ja likadana fast svarta på bmwn... Kommer bli bad ass på saaben...
kan ju ta och lägga ut en bild på dom däcken som satt på fälgarna i brist på annat
som igentligen skulle vara 2 mm kvar till markering och lagliga.. men de är varken lagliga elle några 2 mm till markering snarare 2 mm under markering.. men inget man ska hänga upp sig på kanske=) nya däck är ju på väg så:)
uppdatering 15/11 ännu ett steg närmare saab 9-3 ss
visste inte riktigt hur jag skulle göra med knappar till dimljus och justering av framlyserna sen kollade jag lite på mina föräldrars 9-3 så kom ja på att de borde gå att modda en sån=) så jag åkte iväg och hämtade en sån=)
tror jag ska ha den här=) som den sitter orginal på 9-3 Någon som vet hur mycket jobb de är att byta ut min ratt till 9-3 ss ratten?
testade att lägga den här oxå men va ju ingen höjdare tyckte jag inte.. eller?
spackla igen alla onödiga hål ska lägga glasfiber ovanpå detta sen så de inte ska spricka!