Ja bara kicka dom med ford fiesta, volvo 740, vw golf 1 osv, dom bara tar plats nää skämt sido.
Min bil är offline här på garaget, men jag är online minst 1 gång om dagen här på garaget... Ska ta bilder på bilen snart, så blir den online inom en kort tid..
Eftersom det inte är så många som är aktiva eller skriver här. Skulle ni inte kunna Radera listan och börja om på nytt? Då skulle ni kunna ha en Gräns och lite andra regler. Kanske är lite mer genomtänkt nu, För innan visste ni inte att intresset skulle bli så stort? För det känns som om vissa folk bara läst tråden och tänkt verkar vara skoj, Vi anmäler oss. Men håller med oxå att det är tradigt att behöva kicka folk som inte har är i "styling" klassen. Men bil intresset kan ju finnas där till tusen ändå.
Bara en ide och tanke!
Ps, Hjälper gärna till me något om det är något! Bara till att Skicka ett Pm!!!
Eftersom det inte är så många som är aktiva eller skriver här. Skulle ni inte kunna Radera listan och börja om på nytt? Då skulle ni kunna ha en Gräns och lite andra regler.
Tycker du det är en bra lösning? inte direkt... Synd om dem som anmälde sig i början..
Svårt val detta... Tycker ni gör som amit sa och träffas och gå igenom detta! men seriöst 100bilar det är väl en eller 2 för många
ajja lycka till med planeringen, blir nog bra vilket som! Hör av er om ni behöver hjälp
MVH
EDIT: Ni behöver väl inte citera med all text som är på 2sidor, blir ganska jobbigt att scrolla igenom tillslut:P
Va bara en ide. Men alla som anmält sig borde väl sitta här å kolla tycker jag iaf.
Men håller med. "Crewet" får träffas å snacka lite. Så Får dom ju komma fram till något. Bättre de än att alla ska sitta här å bli ovänner å gnälliga på varandra innan ens touren har börjat *Hehe*
Till att börja med, Digital_Kicker, du borde lyssna mer på andra.. Tycker att det har blivit för mycket tjafs om detta och tycker att vi borde komma fram till en lösning snart ? Det som Digital_Kicker skrev tycker vartfall inte jag är något rättvist. Jag lämnar iaf härmed ny anmälan och jag kommer att köra med bilen jag har online, jag anmäler mig till "styling" kategorin. Tack å hej !
Till att börja med, Digital_Kicker, du borde lyssna mer på andra.. Tycker att det har blivit för mycket tjafs om detta och tycker att vi borde komma fram till en lösning snart ? Det som Digital_Kicker skrev tycker vartfall inte jag är något rättvist. Jag lämnar iaf härmed ny anmälan och jag kommer att köra med bilen jag har online, jag anmäler mig till "styling" kategorin. Tack å hej !
Ja men kom med förslag då! Jag försöker hjälpa till så mycket jag kan!, sen att det kommer någon och gnäller sen så blir man lite less!. Vill absolut inte bråka eller tjafsa med någon!. Men 100 bilar går ikke att köra med!
Det finns inte någon möjlighet att dela upp det och köra på 2 olika helger då? Blir juh en uppdelning men alla får iaf vara med. Dock kanske man får ta nån inträdes avg eftersom det kostar en hel del med boende och uppställningsplats.
Tycker det är tråkigt att man tar förgivet att alla kommer med i kategorin styling, jag gör det inte själv eftersom jag bara har 15" fälgar sen att bilen i övrigt är stylad det räknas juh inte.
Sen förstår jag inte riktigt vad det hjälper att gå efter katogerin styling om nu 90% av alla kunde komma med i den katogerin är det inte fortfarande lika många bilar då?
Ja men kom med förslag då! Jag försöker hjälpa till så mycket jag kan!, sen att det kommer någon och gnäller sen så blir man lite less!. Vill absolut inte bråka eller tjafsa med någon!. Men 100 bilar går ikke att köra med!
Jag kan inte komma på nåt mkt bättre själv faktiskt ! Men tycker inte att du har kommit med något bra hittils. Okej ! Jag är inte heller ute efter att tjabba men tycker att vi borde ändå kunna samsas om nåt bra ? Jag tycker vi borde ha ett möte om detta. Jag ställer mer än gärna upp och hjälper till med vad som helst ! Nej, helt rätt. 100 bilar kommer aldrig att funka. Precis som det blev sagt här innan i forumet, vi kommer att ha polisen i hälarna direkt. Och det funkar inte med så många bilar gällande plats å så.
Läste i början att bilar som inte är med i någon kategori typ Styling kommer tas bort direkt.. Ja då kan ni ta bort mig med en gång.. Mina bilar är inte med i någon kategori.. Jag kommer aldrig att söka till någon kategori överhuvudtaget med mina bilar även om dom kommer passa utmärkt i kategorin Styling här på garaget. Vill helt enkelt inte kategorisera mina bilar, ser ingen större mening med det.
Men ja ville ha sagt.. De som har fixat denna länk har ju bara viljat kört skåne runt, 100 pers bilar e ju lite trång, men allt går att lösa.. sedan de som snackade om slänga skit ur bilen? ta foto och reg. stör mig lite! Man har ju förnyfft själv att man ej gör så! och tro inte de blir någon krångel.. Sedan hur ofta är de skåne crazy tour? tycker att alla som har sagt vill följa med så ska de på! och visst 80 pers som inte skriver i övrigt e ju trist,men kanske inte skriver för de e för mkt skit! seriöst. snacka om tupp o höns gård haha.. Och han som är "ledare" för varje stad får ju komma på något stort ställe.. Helsingborg- väla? Ängelholm - råbocka plus klitter?. de ända ja vet som e stort, så vi kan samla oss på!.. övriga stad får gärna komma på något.. Polisen kan ej göra ett skit! bara ni kör lagligt. sen e det upp till er hur ni sköter er också på vägen =O)..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Keep It Real
Ps: style på bilen? Nee de va inget snack om det! läs första sidan eller andra så står de. bara de inte är kom och hjälp mig och dö, men sedan vet ja inte om de har ändrat på skitet! tycker de e för mkt som snackas!
de som fick köra va väl bil typ från 740 till ferrari? Aiigt! Tack för mej, ses där ute=O)
Som sagt tidigare.. Ovanstående inlägg visar varför det blivit för mycket bilar.. Helt plötsligt är det KLUBBAR som ska köra med på touren.. konstigt att antalet ökar som det gör. En del bjuder in hela forum till att åka med.. men bara en liten bråkdel finns aktiva på garaget.. Och aktiva menar jag dom som vatt medlemmar mer än ett par dagar bara för att regga sig o skriva in sig här på touren.
Vi håller på o rensa listan på folk som inte har bilar online osv för att slippa alla som inte är aktiva här inne. Man kommer få ett nummer sen och vid start kommer vi stå och pricka av bilar som är anmälda. Så man MÅSTE vara medlem på g.org för att vara med på listan Så vi har en hum om hur många som kommer.