2041
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

2 201 Inlägg
3 februari 2008
javisst e det tråkigt. men vi kanske kan göra om turen senare i sommarr. eller så får man själv dra med sig lite kompisar o köra en sväng

VeeDub
319 Inlägg
3 februari 2008
Anledningen till att det är 20 av 100 som diskuterar på forumet är att det är GRYMT svårt o få ut något vettigt.
Det enda rätta i denna situationen är att samlas i en lokal (ja, IRL) typ hos RedRum i Malmö(?) för att hålla omröstningar, lägga fram förslag och diskutera. Här blir det bara gröt av det hela. På mötet kan även de som representerar sin stad lägga fram hur de hade tänkt sitt upplägg.

Vidare tror jag att man kan ta ut en avgift på tex 100:- för touren. I priset får man klistermärken och en t-shirt, men framförallt sållar man bort "oseriösa" medåkare. Att någon pekar ut otillräckliga bilar är HELT fel. Personligen hade jag valt en fin Golf mk1 före en BMW M3 Cab VILKEN DAG SOM HELST...! smile

Kajlie, amit o alla ni andra arrangörer: Spika ett datum för möte. Antingen öppet, eller bara för er. Fortsätter ni den här diskutionen på forumet blir de bara tjabb o rotmos av hela alltet.
Senast redigerat av Genuine (3 februari 2008)

3 722 Inlägg
3 februari 2008
Genuine skrev:
Anledningen till att det är 20 av 100 som diskuterar på forumet är att det är GRYMT svårt o få ut något vettigt.
Det enda rätta i denna situationen är att samlas i en lokal (ja, IRL) typ hos RedRum i Malmö(?) för att hålla omröstningar, lägga fram förslag och diskutera. Här blir det bara gröt av det hela. På mötet kan även de som representerar sin stad lägga fram hur de hade tänkt sitt upplägg.

Vidare tror jag att man kan ta ut en avgift på tex 100:- för touren. I priset får man klistermärken och en t-shirt, men framförallt sållar man bort "oseriösa" medåkare. Att någon pekar ut otillräckliga bilar är HELT fel. Personligen hade jag valt en fin Golf mk1 före en BMW M3 Cab VILKEN DAG SOM HELST...! smile

Kajlie, amit o alla ni andra arrangörer: Spika ett datum för möte. Antingen öppet, eller bara för er. Fortsätter ni den här diskutionen på forumet blir de bara tjabb o rotmos av hela alltet.

Bra skrivet! En avgift msåte ju betalas, tror inte någon betalar för alla dekaler, smile

2 201 Inlägg
3 februari 2008
jag förstår vad ni menar. men om jag inte har fel för mig så har dekaltrim sponsrat med dekalerna. dvs att dom kostar inget. rätta mig gärna

Kör med audi :P
53 Inlägg
3 februari 2008
ja håller med men allvarligt också man ser ju vilka som är inne på tråden och diskuterar det är ju dem som är seriösa och verkligen vill vara med. som ni sa ta avgift på 100 kr i malmö vid start dem får en dekal och tröja och det är dem som kör med...tycker det är synd för ja tror många skriver dem vill vara med osså vidare men har inte en anning om dem kan eller verkligen vill.. ja har verkligen planerat för denna helgen tycker det ska bli grymy trevligt och skoj att detta verkligen händer...alla oseriösa och ni som verkligen inte vet om ni ska köra med. gör oss alla en tjänst och vara ärliga och stryk er från listan för allas skull...

man måste ha motgångar,
för att uppskatta det fina med livet :P

148 Inlägg
3 februari 2008
Beeme skrev:
`^SnOwi^´ skrev:
Digital_Kicker skrev:
Ja men kom med förslag då! Jag försöker hjälpa till så mycket jag kan!, sen att det kommer någon och gnäller sen så blir man lite less!. Vill absolut inte bråka eller tjafsa med någon!. Men 100 bilar går ikke att köra med!

Jag kan inte komma på nåt mkt bättre själv faktiskt ! Men tycker inte att du har kommit med något bra hittils. Okej ! Jag är inte heller ute efter att tjabba men tycker att vi borde ändå kunna samsas om nåt bra ? Jag tycker vi borde ha ett möte om detta. Jag ställer mer än gärna upp och hjälper till med vad som helst ! Nej, helt rätt. 100 bilar kommer aldrig att funka. Precis som det blev sagt här innan i forumet, vi kommer att ha polisen i hälarna direkt. Och det funkar inte med så många bilar gällande plats å så.

asså nu är det ju bara så som kicker skriver att 100 bilar funkar inte å då måste man plocka bort. jag undrar fortfarande vart dem 80!? andra personerna som e med på touren håller hus. dem har skrivit ett inlägg "jag e med" sen inte nånting. å vad det gäller andra klubbar som tänkte följa med så får dom väl fixa nåt annat. det funkar ju inte. fattar ju vilken nöt som helst.. P.G.A intresset som blev på denna touren så får ni väl helt enkelt göra om anmälningen. det vore ju det lättaste med. sätt ett maxantal. man ser ju då rätt snabbt vilka som är med på tråden och vilka som bara skrivit 1 inlägg. sätt kategori styling och uppåt så sållar man bort ett par bilar till. när listan är full så fyller ni på med en reservlista. 1 månad innan touren går av stapeln så måste man 100% bekräfta sin plats och gör man inte det så får en reserv gå in. svårare än så är det ju inte. å man behöver ju inte sätta stylingkategoru heller om man inte vill.. först till kvarn bara funkar ju åxå.

samtidigt är det surt att behöva göra såhär men det känns som att det inte finns så många andra alternativ. om jag är helt ute å cyklar får ni gärna skriva det men jag tycker ju själv att det låter rätt så bra wink

varför klaga på andra som bara som har anmält sig och som bara har skrivit 1 inlägg. duuuuuuuuu bli vuxen för fan. man går in på sidan o läser om det har blivet några förändringar. det blir bra för mig att man e uppdaterad  om man har anmält sig så e man intresserad men det e många som kommer att hoppa av inan resan

107...du blev just om körd av en miljöbil.

3 722 Inlägg
4 februari 2008
Den här touren kommer att bli en tradition, om man ser det från intressevinkeln. Hade varit skoj om vi kunnat gjort en träff innan touren också!.

VeeDub
319 Inlägg
4 februari 2008
Amit skrev:
Genuine skrev:

exakt!!

ps. jag arrangerar inget är bara sponsor, men kan mer än gärna bidra med hjälp.ds

I know. Men du sitter ju inne med en schysst lokal som ligger hyffsat centralt. Dessutom krävs det en man med pondus för att dra runt ett sånt här möte.

//G

Ps. Sen kan du ju ha kvällsöppet i butiken o kränga iväg lite delar? wink

13 Inlägg
4 februari 2008
Kan hålla med om att vi inte lär komma någonvart här på Forumet. Bättre att arrangera ett möte som sagt. Men var när hur ? Och vem håller isf i detta möte ?

Lillen
101 Inlägg
4 februari 2008
Ett möte kommer med all sanolik att hållas! De bästa hade vatt om vi som håller i touren har ett eget möte så vi får klart vårt! Sen ett möte med deltagarna där då regler m.m läggs fram o så! Sen så kanske där e någon som kommer med olika förslag på diverse aktiviteter eller så man kan göra under själva resan big_smile
Men de gäller nu oxå att vi får folk i varje stad som kan hjälpa till o fixa med tillstånd o sånt! för jy fortare allt sånt blir klart jy mer krut kan vi lägga på sjävla resan så vi får den så rolig o minnesvärd som möjligt!

De som någon skrev om en avgift på 100:- lät som en MYCKET bra ide:D

Full Gas Sparar Tid!!! :D

3 722 Inlägg
4 februari 2008
Eclipse1 skrev:
Ett möte kommer med all sanolik att hållas! De bästa hade vatt om vi som håller i touren har ett eget möte så vi får klart vårt! Sen ett möte med deltagarna där då regler m.m läggs fram o så! Sen så kanske där e någon som kommer med olika förslag på diverse aktiviteter eller så man kan göra under själva resan big_smile
Men de gäller nu oxå att vi får folk i varje stad som kan hjälpa till o fixa med tillstånd o sånt! för jy fortare allt sånt blir klart jy mer krut kan vi lägga på sjävla resan så vi får den så rolig o minnesvärd som möjligt!

De som någon skrev om en avgift på 100:- lät som en MYCKET bra ide:D

word!!!

31 Inlägg
4 februari 2008
Det som blir det bästa när de verkligen blir av e ju att få nya kontakter o att lära känna nytt folk, ser verkligen fram emot denna tour och hoppas att de kommer bli en tradition som växer och blir större med åren.

3 722 Inlägg
4 februari 2008
någon som är sugen på en liten miniträff innan Touren?

993 Inlägg
4 februari 2008
Genuine skrev:
.................Att någon pekar ut otillräckliga bilar är HELT fel. Personligen hade jag valt en fin Golf mk1 före en BMW M3 Cab VILKEN DAG SOM HELST...! smile.........

var det något emot mig ? big_smile tongue

870 Inlägg
4 februari 2008
stick_din_idiot skrev:
man ser ju vilka som är inne på tråden och diskuterar det är ju dem som är seriösa och verkligen vill vara med.

Jag är seriös och vill verkligen med, men skriver inte en massa inlägg för de...

188 Inlägg
4 februari 2008
asså hur går detta blir det något körade eller tycker att det är dåligt inget vet vad eller ha jag fel ja är ju mycket sugen på detta men det är ingen som bry sig asså ja bor ju i blekinge.. så jag hoppas på i k-stad..
såå vad händer hur många bilar får vara med nu då..

Smed
47 Inlägg
4 februari 2008
Digital_Kicker skrev:

Jag är med.. fast beror ju på var den ska vara

3 722 Inlägg
4 februari 2008
xtremet4 skrev:
asså hur går detta blir det något körade eller tycker att det är dåligt inget vet vad eller ha jag fel ja är ju mycket sugen på detta men det är ingen som bry sig asså ja bor ju i blekinge.. så jag hoppas på i k-stad..
såå vad händer hur många bilar får vara med nu då..

crew ska ha möte!,, efter det vet vi allt. kanske

3 722 Inlägg
4 februari 2008
Joohanoo skrev:
Digital_Kicker skrev:

Jag är med.. fast beror ju på var den ska vara

ja vi kan ju bestämma en plats som ikke är så långt ifrån vart vi bor

31 Inlägg
4 februari 2008
Digital_Kicker skrev:

Klart man e sugen på en mini träff före touren. skule va kul och trevligt.. en försmak av de som komma skall smile

Sök