hejsan ja har en extra motor till ford sierra (docha motorn) ja skulle vilja plocke ner den å trima upp den med turbo. vill göra de seriöst så ja vet att de kommer hålla mer än en vecka hehe. finns de någon sida som kanske har turbo kitt till min bil färdigt typ? lr någon sida som har saker som man kan köpa som gör motorn mer strycktålig. typ kolvar å lickande.
Kanske kan byta till en cossie motor ? Vet inte hur dyra dom är att turbokonvertera men, jag skulle antingen byta till en cossie motor eller byta bil till en cossie. Då får man mkt att åka med
jo de hade inte varit fel att få fatt i en cossie motor lr äga en cossi motor. men där e mycke i pris skilnad om man säger så =/ ska ja köpa så pass dyr bil så blir det den nya ford focusen st med volvo t5 motorn i såg en sån ida för faren min jobbr på ford. så jävla snygga dom e!
tyvär så måste jag säga att doch motorn e inte nåt att skryta med att trimma, dom har dåliga toppar o blåser topp packningen ganska lätt... satsa på en pinto el cossie motor istället...