Tjenna..
Så nu kan jag berätta hur det gick till...
Det hela började med att vi anlände till vårt hotell I Växjö.
Kom upp till vår svit och mkt riktigt där stod en ishink med skummpa i sammt en skål med jordgubbar och annat smått & gott. Min sambo blev jättefasinerad över att jag hade fixat detta så bra och jag tänkte heheh ja då lyckades jag med det iaf. Efter några glas skummpa så sa jag till henne att jag skulle ner till receptionen o bara kolla hur länge vi kunde vara på hotellet få reda på vilken tid vi skulle checka ut. Gick då ner till killen i rec och frågade han om det var klart med jacuzzin och han svarade då ja.. Blev ännu mer nervös.
Gick upp till rummet igen med ett ganska nice flin på läpparna och sa till min sambo att hon var tvungen att lämna rummet för jag skulle fixa en sak. mkt riktigt hon gick ut ur rummet och jag tog fram mitt röda garn som jag köpte tidigare under dagen, Drog det kors och tvärs genom hela rummet och i slutet av garnet så knöt jag fast ett kort sammt ett paket. På kortet stod det typ. Hej älskling. Detta är inget frieri utan bara din födelsedagspresent osv... Sedan kom hon in och fick då följa garnet från satrt till stopp och slutligen så hittade hon kortet och paketet. I paketet så låg det ett halsband med 2 hjärtan som sitter ihop. Hon blev jätteglad och lös upp som självaste solen.
Då var klockan runt 17,00.
Sen så tog vi ett varsit las skummpa till o skålade.. La oss i sängen o kollade på film o pratade lite bara.
Sa till henne att det kommer en överaskning senare runt 22,15 då ska vi åka iväg. Okej sa hon med en fundersam min i ansiktet.. Sen romantikern sj (jag) somnade i sängen o vaknade vi 20,00 och började bli ganska nervös så upp gicka jag o tog mig nårra öl. Min sambo frågade om jag var nervös för ngt. Nej nej absolut inte. Aja sen så blev ju klockan 21,50 sprang ner till rec igen o kollade så allt var fixat o klart. Japps sa Per (Receptionisten) okej sa jag o gick upp på rummet o hämtade Rebecka. Sen kom vi ner till källaren och in i poolrummet. Då hade Per fixat dit En stor ros som jag köpt sammt 2 glas vitt vin.
Så mysigt så.. Rebecka blev helt tårögd o frågade mig om det var jag som fixat detta. Japp svarade jag det har jag planerat nu den sista månaden. Sen så satte vi oss i jacuzzin och skålade och pratade om lite av allt möjligt. Sen så började mitt hjärta slå utav bara helvete rent ut sagt. och jag gick ner på knä i jacuzzin. Hon märkte dock inget alls. tog rosen och gav den till henne och sa du.... Jag älskar dig mer än allt annat på denna jord Vill du gifta dig med mig.??? Då kom tårarna men inget svar... Så igen.. Vill du det??? Då fick jag fram ett svagt ljud så lät jaaaaaaa det är klart jag vill. sen skålade vi säkert 10 ggr till osv. Det var väll det stora hela...
Så ännu en gång tusen tack för tippsen...
Och tack så mkt Royal hotell med personal för all hjälp....
Ha det fint alla....
Mvh