my740is-fantastic skrev:
_Glenne_ skrev:
my740is-fantastic skrev:
Efter en utvärdering av det hela har jag och några till kommit fram till att det hade hänt med vilken bil som helst.. Med 740'n hade jag antagligen bara växlat ner och gasat istället för att bara gasa
Men det var faan synd asså, 3 dagar fick jag ha kul med den där.. hehe. Jag har lite ont i ryggen och nacken fortfarande, samt ett inflammerat sår på knät, rätt äckligt. Fick åka in på röntgen och det var inga skador som dom kunde se, men fy i helvete vad ont jag hade dom där första dagarna.. :S
låter förjävla trist alltså, hoppas smärtan i ryggen och nacken din går över snart
kommer ihåg när vi körde på tok med min 2,9a också... hade så ont i ryggen i över en vecka så jag knappt kunde gå eller andra pga smärta... hade ont på andra ställen med men ryggen var värst... dock så är den inte 100% än, om jag skottar snö eller så så kan jag få ont, inte så farligt ont men lite iaf, så var det inte innan olyckan
mmh.. jag hade grymt ont i bröstkorgen i början också, då var det rätt jobbigt att andas, i knät gjorde det skitont men nu är det bara såret som irriterar.. Sen trodde jag nästan dom hade missat på röntgenplåtarna att min ryggrad hade gått av och att nackkotorna var spräckta, så ont gjorde det.. Kunde inte ens åka bil för i varje litet gupp så kändes det rom att ryggen gick av...igen. :S Har redan problem sen tidigare med ryggen å hoppas det inte blir värre nu..
Hur länge sen var den där olyckan då? Voltade ni då med?
okej, det lät inte alls bra det där.. hoppas du inte får nå problem senare i livet bara
det var den 24/8-07, näe vi voltade inte, vi fick bakhjulspunka i en kurva så bakänden släppte, kastade nåra gånger, sedan in i ett vägräcke med fronten, sedan kanade vi baklänges tvärs över vägen och över ett stort dike på andra sidan vägen, bilen stannade ca 10 meter brevid vägen... vart bara sopor av bilen
edit, kapar ner texten så det inte blir så mkt offtopic text i tråden
så där vart bilen efter iaf, och bilderna visar bara utvändiga skador, ni vill nog inte se hur den ser ut under kan jag lova, balkar, framvagn, allt är snett, lite synd för jag hade lagt ner mkt pengar, tid och omsorg på den, plus att jag var kär i den och man hade många minnen i/från den