Tack så mycket! ´Besiktade precis som den stog i sommras och det gick klockrent
Hoppas som sagt att reggningen med buren går lika smärtfritt.
Ja i vinter, s15 font och skärmar landar hemma inom några veckor. Lysena har jag redan hemma. Nya fälgar är inhandlat och landat hos lackeraren direkt ( trotts att dom som sagt är helt nya ) för att få en färg som inte riktigt alla har
Huv är det jag ej har beställt ännu. Ekonomin tog ju som sagt " slut " efter allt köpande till bilen just nu. Annars hade jag inte tvekat på att köpa huven direkt!
Tack så mycket! ´Besiktade precis som den stog i sommras och det gick klockrent
Hoppas som sagt att reggningen med buren går lika smärtfritt.
Ja i vinter, s15 font och skärmar landar hemma inom några veckor. Lysena har jag redan hemma. Nya fälgar är inhandlat och landat hos lackeraren direkt ( trotts att dom som sagt är helt nya ) för att få en färg som inte riktigt alla har
Bild kommer efter lackering.
Lite ombyggd inredning och större snurra.
Kommer även lite annat plock på bilen.
Hur är de med de nya reglerna för de där med bur? De fanns ju en tråd för ett par veckor sen om att de var i princip omöjligt att regga med bur?
Bilen blev föresten skit snygg. Det lär väll inte bli sämmre med s15 front.
Angående reggning med bus så verkar de vara VÄLDIGT mycket snack på den punkten. Kompisen köpte den där " rusty " golfen från dobrolle och reggade den med bur utan några problem alls och det var bara för några veckor sedan.
Dom verkar vara lite hårdare än innan men i med orginal bälte och orginal stolar så ska de inte vara något konstigt sa dom på bilprovningen när jag ringde.