2685
Sök

Pulkarace efter bilen

72 Inlägg
7 december 2005
Trådstartare
Ja vad gör man när man har tråkigt en lördags eftermidda. Jo självklart samlar man ihop kompisarna och hittar på något kul ihop..

Ni kan ju kolla hur våran lördag blev..smile

http://media.putfile.com/Pulka-race-med … estreetcom

/Putte

Besök oss gärna på www.racecom.se för mer roliga saker!

SSS -12
3 217 Inlägg
7 december 2005
Det såg ut att vara kul, men filmen saknade action tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Mr2 for 2
128 Inlägg
7 december 2005
haha..gillar mest namnet på Fiaten. lilla mu..gullligt! tongue

//Goose

3 Inlägg
13 december 2005
Synd att jag inte filma när vi drog en kille på stjärtlapp i 70 efter min bil smile  samt båtbock fast det är en annan historia.. kul film annrs!

4 571 Inlägg
13 december 2005
Haha i fjol vintras hade vi en madrass kopplad efter 740'in har en kul film på det med smile  sen skulle vi kolla hur fort det gick att åka utan å flyga av och vi kom upp i 140 sen tog vägen slut =P

404 Inlägg
13 december 2005
Vi körde Nissan Micra baksäte efter bilarna förra året. Blev intressant när man stod tre pers på det och låg i 70-80 på ställ, synd bara att det gör så ont när mn faller wink

76 Inlägg
13 december 2005
Kan tänka mig att ni hade de skoj smile men som sagt, filmen saknade stake på nåt sätt sad

BMW 320i E21

24 Inlägg
13 december 2005
Vi höll på med lite sånt fast med skoter för nå år sen. En kille skulle åka blades efter skotern. Jag sa jag gasar sakta mer å mer släpp när det går för fort. Tja i 110 såg jag ett stort jävla måln av snö efter mig. Det gick lite tungt för hans små blades när han råkade komma utanför skoterspåret å killen stog på näsan.... sen åkte vi hem smile

-----
Kristoffer Gustafsson
Tiger Supercat XLT
http://www.garaget.org/?car=278266

362 Inlägg
13 december 2005
prova me å binda fast en lastpall efter istället... det är bra mycket roligare å gasa lite mer....

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

Carpenter
310 Inlägg
13 december 2005
Sådär gjorde vi när vi var lite mindre fast efter bussen!!

Gissa om man vart skrajj när bussen helt plötsligt inte stannade vid hållplatsen, utan fortsatte rakt ner för en backe som då var 70 sträcka!!

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)

Rekondare
218 Inlägg
14 december 2005
haha...cool film!

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge

47 Inlägg
21 december 2005
Det där känner man igen... Som student i Oxelösund finns det inte så mycket annat att göra... gjorde väl bara 120 km/h på pulka, men på den 70 sträckan kom inte bilen upp i bättre fart... ska säga att det var en 93 aero -02 som drog. Men kul som fasen är det! Rekomenderar starkt

"Sic vis pacem, para bellum"
"Önskar du fred, rusta då till krig"

Trägnagare
185 Inlägg
21 december 2005
smile låter stabilt...

All show and no go!

3 Inlägg
25 december 2005
Va fort d går ! INTE tur ni filma på kvällen så man ser så bra. GOD JUL...

BRHAero 1

Såld på Italienare
579 Inlägg
25 december 2005
140km/h... knappast. Vi gjorde 80km/h~ med en snowracer förra vintern. Sen gick det inte mer. den skakar sönder efter det.
140km/h låter waaay too much  yikes
Senast redigerat av Johanromeo155 (25 december 2005)

76 Inlägg
25 december 2005
Förra vintern roade jag och en polare oss med att åka snoracer bakom cross, mitt i natten på kritvita nylagd-snö-vägar, jävligt roligt, vi körde runt hela området där jag bor, man kan få upp roligare ställ än va man tror på en snoracer heheh. Efter ca 3 km småvägar kom vi fram till centrumet som ligger en bit från mig. Då fick polarn för sig att köra upp på sidan av vägen upp på trotoaren (som var täckt med snö) det han inte tänkte på när han körde crossen var att jag satt bakom i ca 50 km/h, och att en runda upp över trottoaren skulle resultera att jag flyger en bit och kanske inte landar nå vidare. Ni kan ju tänka er hur jag flög big_smile landade väl hyfsat men tappade kontrollen över snoracern och ramlade av.. snoracern fungerar inte numera... men kul vare !

BMW 320i E21

2 122 Inlägg
26 december 2005
Johanromeo155 skrev:
140km/h... knappast. Vi gjorde 80km/h~ med en snowracer förra vintern. Sen gick det inte mer. den skakar sönder efter det.
140km/h låter waaay too much  yikes

efter snöskotern drog vi iaf i 120km/h de gick bra  den skaka iaf inte sönder

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

81 Inlägg
30 december 2005
80km/h på en ytterst kort sträcka med snowracer var allt vi lyckades klämma idag. Imorn letar vi upp en längre sträcka och då jävlar wink

Team Kränghäng
657 Inlägg
30 december 2005
vi gjorde de untimata... vi åkte kickboard efter trimmad moppe.. när man va i den åldern..heh.. han bakom började skrika i 50.. hehe..

Men pulka bakom bilen är ju en klassiker.. snowracer är oxå en höjdare

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

Evolution
1 627 Inlägg
30 december 2005
vi åkte pulka i 70 blås idag

Fäll ner pungen och landa

Sök