Körde en Saab 9-5 2.0t manuell på 150 hk från 00 men den körde nån på mig i röven i 80km/h så det blev å köpa ny bil. Så nu kör jag en Saab 9-5 3.0 V6 på 200 hk från 99:D
Kör en Saab 900 SE Coupé med steg 3 från Maptun. Håller dock på att preppar den för 400 häst, så lite modifikationer kommer att hända under den närmaste framtiden.
Kör en Saab 900 SE Coupé med steg 3 från Maptun. Håller dock på att preppar den för 400 häst, så lite modifikationer kommer att hända under den närmaste framtiden.
Att du inte ställde upp med den. Jag kände mig lite ensam ett tag :-)
Nej konstapeln jag kör inte för fort, jag flyger lågt bara
Jag är rädd om kopplingen... Men nästa helg kanske du ser mig på startlinjen!
Jag är rädd om kopplingen... Men nästa helg kanske du ser mig på startlinjen!
Haha okej. Jag hoppad att man inte skämde ut alla saabar med mina grepps problem :-)
Nej konstapeln jag kör inte för fort, jag flyger lågt bara
Saab 9-5 2,3 ltt -00 kombi med ett steg1 till vardags. Sen fick jag en Saab 9-5 2,3 ltt -98 i trettioårspresent för några veckor sedan, som ska bli lek och banbil.