Det blir lite jobb när du ska plocka ihop den igen ser jag Ska du lacka dörrgångar ch motorrum och allt sånt också? Skulle höja helhetsintrycket mycket!
Hehe jaa men de kommer förhoppningsviss gå fortare än vad de gjorde att få ner skiten Men de brukar de ju iofs inte göra... Japp allt sånt ska lackas... Är lite pinsamt och öppna dörrar, bagagelucka, motorhuv etc. Och de bara lyser rött Så de ger jag mig på så snart inredningen är klar..
Fan vilken grym calibra du kommer få när allt är klart:) När du göra allt så genomgående och noggrant. Hoppas man får chansen att se den på riktigt den när den är klar! När är den planerad att bli klar förresten?
Det blir lite jobb när du ska plocka ihop den igen ser jag Ska du lacka dörrgångar ch motorrum och allt sånt också? Skulle höja helhetsintrycket mycket!
Hehe jaa men de kommer förhoppningsviss gå fortare än vad de gjorde att få ner skiten Men de brukar de ju iofs inte göra... Japp allt sånt ska lackas... Är lite pinsamt och öppna dörrar, bagagelucka, motorhuv etc. Och de bara lyser rött Så de ger jag mig på så snart inredningen är klar..
Fan vilken grym calibra du kommer få när allt är klart:) När du göra allt så genomgående och noggrant. Hoppas man får chansen att se den på riktigt den när den är klar! När är den planerad att bli klar förresten?
Hehe jaa de hoppas jag att jag får... Men de kommer nog ta lite tid men de får man räkna med... Jadå den kommer du säkert kunna se någonstans när den kommer ut på vägarna Jag vet inte riktigt.. Hoppas på att den kommer ut i sommar men det ser tight ut för de...
Jo får göra det Behöver ju inte hålla tummarna för min egen del för tillfället, då allt flyter på oroväckande bra Så då kan jag hålla dom för din del istället!
Senast redigerat av streetpirate87 (17 april 2008)
Liten update... Känner att de var ett tag sen men de är för tillfället kanske inte så mycket att se? Alla bilder ser nästan likadana ut. Men kommentera gärna iaf.
Sprutspacklad igen.. Vart bra den här gången så den är lackad nu med. (Inte på bild)
Reflektion:P Bilden är tagen i lacken på min bruksbil.
Sprutspacklad igen... =S
Mycke slipande... Ser sliparn i bakgrunden:D
Min Japs som inte fick plats på bilen. Så den ska ut på annons.
Vad ska du ha för japsen? Kan vara så att jag är sugen. Ser ut att bli schysst som fan den där dashen du bygger. Blir nog bra hela bilen i slutändan Lycka till.
TFkarlsson: Har tänkt att lägga den på 600-700 men vet inte riktigt. Kom med bud? Den är lite skadad men inget som inte går att fixa. Tackar. Jag hoppas de blir bra iaf... Annars åker bil fan i sjön
Saab_Robin: Tack Jaa med Japs så låter den fint.. Synd bara att jag inte får plats med den på min bil