3003
Sök

Syyhns |Opel Calibra| Egen gjorda mätartavlor på plats!

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
ser bra ut so far big_smile

Thank You! big_smile tongue

/// SyyHn

4 663 Inlägg
5 maj 2008
konsollerna ser mycket fina ut big_smile kommer att bli skit snyggt när du väl har fått in hela interiaren big_smile
ha det bra och lycka till
mvh robin

1 997 Inlägg
15 juni 2008
Upptäckte just tråden, och blev mäkta imponerad!

Grymt jobb gör du (och tjejen) hehe, har själv lackat inredning endel och sådär, men när man ser hur du gör så funderar man själv om man inte ska ta å slipa ner det igen, för att få det till en slät yta istället.

Tips får man och det är ju bra!

Skärmbreddarna kommer bli bra när du får dom som de ska va, breddar inte för lite och inte för mycke heller. Lagom är bäst. smile

Finns mycket att säga, men du förstår vad ja vill säga ungefär...  Fortsätt bygga på calibran, den blir Tokbra! big_smile

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
Saab_Robin: Tackar. Jag hoppas med på de. Känns som att jag börjar se ett slut på de hela nu iaf:D

Galad8: Välkommen får jag säga då big_smile Alltid kul med nytt folk som kommenterar med. Jaa de är lite jobb att göra för att få de slätt men har man tid så är de inga problem big_smile Jag hoppas med att skärmbreddarna kommer sittta fint tongue Tackar så mkt för uppmuntran tongue

/// SyyHn

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
I övrigt har de vart ganska dåligt med skrivande i denna tråden på ett tag. Det är på grund av att jag inte har haft internet på ett par veckor men de kommer tillbaka på måndag. Men nu har jag iaf bytt kopplingen på calibran. Vet inte om de funkar än men de borde ede göra förhoppningsviss.. Kommer slänga upp lite bilder i nästa vecka.

/// SyyHn

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
Okej nu är mitt internet tillbaka och jag tänkte lägga upp ett par bilder. Blir inte så många pga att jag har slarvat med kameran =S

https://www1.garaget.org/gallery/archive/19137/383105_oy1l0u.jpg
Gammla lamellen igen.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/19137/383109_p2v7oz.jpg
Nya lamellen!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/19137/383112_pbyqpp.jpg
Satte igång med den här igen efter kopplingsbytet.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/19137/383114_2ngd2w.jpg
Senast redigerat av Syyhn (26 juni 2008)

/// SyyHn

Studerande
727 Inlägg
3 juli 2008
bilen blev väldigt snyggt nu;)

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
5 juli 2008
Trådstartare
xXchamXx94 skrev:
bilen blev väldigt snyggt nu;)

Tackar tongue Kul att den blir finare i någras ögon tongue

/// SyyHn

1 Inlägg
4 oktober 2008
tycka till med allt:P hoppas att d löser sig för dig;) d kmr bli snyggt som faan tror ja;)

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
_Fiffty skrev:
tycka till med allt:P hoppas att d löser sig för dig;) d kmr bli snyggt som faan tror ja;)

Tackar. Jaa de ska nog lösa sig med allt tongue Måste bara få lite mer tid just nu. Jag har varit dålig på att updatera här men de blir ändring på de inom kort. De lovar jag big_smile

/// SyyHn

14 Inlägg
11 december 2008
Kul projekt o följa big_smile väldigt snygg calibra måste jag säga.

Väntar ivrigt på att min calibra kommer så jag kan sätta igång! smile

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
Tackar. Tyvärr har de inte blivit så mycke mer gjort på calibran pga att jag har så mycke annat att göra. Men jag ser en ände på de hela och kommer snart komma igång med bygget igen. Kommer updatera här vart efter då big_smile

/// SyyHn

4 663 Inlägg
11 december 2008
nice jag längtar big_smile
mvh robin

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
Tackar. Kul att fortfarande ha läsare kvar big_smile

/// SyyHn

86 Inlägg
29 januari 2009
finns bara ett ord som passar! SUPERFRÄNTOCHJÄVLIGTCOOOOOOOOOOOOOOOOLT

Bly fot? Nej bara tung på gasen

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
acix skrev:
finns bara ett ord som passar! SUPERFRÄNTOCHJÄVLIGTCOOOOOOOOOOOOOOOOLT

Tackar. Kul att du hittade tråden fast jag inte updaterat på ett tag. Men de kommer mer snart. big_smile

/// SyyHn

371 Inlägg
17 februari 2009
detta der riktigt fint ut! jag röstar på tavlan längst upp till vänster,
är du säker på att det inte finns ljusfilter för mätartavlorna? vissa bilar har det. jag köpte ett par mätartavlor av någon som säljer sådana här på garaget. de är vita och så fort man lyser med någon lampa bakom så blir siffror etc blåa. spelar ingen roll vad man lyser med för lampa. ! men allt ser kanon ut! big_smile

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
lindstrome skrev:
detta der riktigt fint ut! jag röstar på tavlan längst upp till vänster,
är du säker på att det inte finns ljusfilter för mätartavlorna? vissa bilar har det. jag köpte ett par mätartavlor av någon som säljer sådana här på garaget. de är vita och så fort man lyser med någon lampa bakom så blir siffror etc blåa. spelar ingen roll vad man lyser med för lampa. ! men allt ser kanon ut! big_smile

Tackar. Hehe inte helt säker. Får försöka kolla upp de. Skulle vara kanon o få tag i sånt.

/// SyyHn

1 Inlägg
25 mars 2009
Syyhn skrev:
Dom här matartavlorna ska jag försöka få in i min calibra tänkte jag... Vad tycks?

http://www.garaget.org/gallery/archive/19137/242758_o8jckq.jpg

Har du kopior på mätartavlorna i fullstorlek som du laddat upp ?..
Skulle vara grymt schysst om du vela lägga upp dom eller kanske skicka till mig ?

Mail: trespaz@hotmail.com

Grym projekttråd, har suttit och gått igenom sida för sida nu.. Lycka till! smile

Mvh Jimmy

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
trespaz skrev:
Syyhn skrev:
Dom här matartavlorna ska jag försöka få in i min calibra tänkte jag... Vad tycks?

http://www.garaget.org/gallery/archive/19137/242758_o8jckq.jpg

Har du kopior på mätartavlorna i fullstorlek som du laddat upp ?..
Skulle vara grymt schysst om du vela lägga upp dom eller kanske skicka till mig ?

Mail: trespaz@hotmail.com

Grym projekttråd, har suttit och gått igenom sida för sida nu.. Lycka till! smile

Mvh Jimmy

Tackar. Lite kul att du la ditt allra första forumsinlägg i min tråd big_smile
Klart jag har de. Adda min msn så kan du få dom.

MSN: Katten_Ohlsson@hotmail.com

/// SyyHn

Sök