Grymt jobb gör du (och tjejen) hehe, har själv lackat inredning endel och sådär, men när man ser hur du gör så funderar man själv om man inte ska ta å slipa ner det igen, för att få det till en slät yta istället.
Tips får man och det är ju bra!
Skärmbreddarna kommer bli bra när du får dom som de ska va, breddar inte för lite och inte för mycke heller. Lagom är bäst.
Finns mycket att säga, men du förstår vad ja vill säga ungefär... Fortsätt bygga på calibran, den blir Tokbra!
Saab_Robin: Tackar. Jag hoppas med på de. Känns som att jag börjar se ett slut på de hela nu iaf:D
Galad8: Välkommen får jag säga då Alltid kul med nytt folk som kommenterar med. Jaa de är lite jobb att göra för att få de slätt men har man tid så är de inga problem Jag hoppas med att skärmbreddarna kommer sittta fint Tackar så mkt för uppmuntran
I övrigt har de vart ganska dåligt med skrivande i denna tråden på ett tag. Det är på grund av att jag inte har haft internet på ett par veckor men de kommer tillbaka på måndag. Men nu har jag iaf bytt kopplingen på calibran. Vet inte om de funkar än men de borde ede göra förhoppningsviss.. Kommer slänga upp lite bilder i nästa vecka.
tycka till med allt:P hoppas att d löser sig för dig;) d kmr bli snyggt som faan tror ja;)
Tackar. Jaa de ska nog lösa sig med allt Måste bara få lite mer tid just nu. Jag har varit dålig på att updatera här men de blir ändring på de inom kort. De lovar jag
Tackar. Tyvärr har de inte blivit så mycke mer gjort på calibran pga att jag har så mycke annat att göra. Men jag ser en ände på de hela och kommer snart komma igång med bygget igen. Kommer updatera här vart efter då
detta der riktigt fint ut! jag röstar på tavlan längst upp till vänster, är du säker på att det inte finns ljusfilter för mätartavlorna? vissa bilar har det. jag köpte ett par mätartavlor av någon som säljer sådana här på garaget. de är vita och så fort man lyser med någon lampa bakom så blir siffror etc blåa. spelar ingen roll vad man lyser med för lampa. ! men allt ser kanon ut!
detta der riktigt fint ut! jag röstar på tavlan längst upp till vänster, är du säker på att det inte finns ljusfilter för mätartavlorna? vissa bilar har det. jag köpte ett par mätartavlor av någon som säljer sådana här på garaget. de är vita och så fort man lyser med någon lampa bakom så blir siffror etc blåa. spelar ingen roll vad man lyser med för lampa. ! men allt ser kanon ut!
Tackar. Hehe inte helt säker. Får försöka kolla upp de. Skulle vara kanon o få tag i sånt.