Lider med trådskaparen..
Ni kanske tänker att jag bara är 17 år snart 18 för den delen
men är tillsammans med min nuvarande flickvän nu och gått 1år och 2 månader nu och allt känns perfekt, kan inte tänka mig ett liv utan henne..
Men har haft tidigare förhållanden på 2½år.. känndes som den tidigare va perfekt, men visade sig att hon bara stört sig på fel hos mig :S tycke inte att vi bråkade mycket och inget annat för den delen, men hon tänkte på andra saker och beslutade att lämna mig.. jag trode aldrig jag skulle kunna bli normal igen, brustet hjärta och inga kompisar kvar eftersom man inte umgick med den kompis kretsen tidigare, de fryste ut mig och så..
Började träffa nytt folk men de va inte något jag hade lust med så kvällarna och helgerna vart jag ensam hemma me mamma och pappa. men en dag träffade jag min sara
och det blev vi och jag hoppas att det håller för alltid.. vill inte uppleva det där igen
Bara att ta det en dag i taget kompis
En dag kan det kännas skittungt men bara att kämpa vidare.. vet hur det är att "gå ner sig" men bara att kämpa på, en dag kommer du hitta din nya flickvän ska du se.. svårt att bryta ner gammla minnen?, har jag med, men tänk på allt de roliga ni hade tillsammans.. det är det ända man kan tänka på
men det känns bra att få ha de där årena och fått lära sig att kärlek kan såra..
Du kommer hitta någon senare ska du se
Men ta inte det första bästa, hade svårt för det och träffade många olika tjejer jag själv och va osäker..
Men tillslut kände jag den där känslan igen som man gjort när man verkligen gillar någon *Börjar bli kär* hehe
Keep on figthing, because you will win
Mvh Kim