jonatk skrev:
stick_din_idiot skrev:
man kan säga att ja nästan sitter i samma situation. bar det att vi inte gjort slut. men detenda vi gör är att bråka. vi har varit ett par nu i 1 och halvt år och till för några månader sedan var allt bra. och sen en dag började vi bråkade hela tiden och vi har försökt att börja om men det har inte funkar vi bråkar fortfarande hela tiden och det är så sjukt jävla jobbigt. ingen av osss mår bra. ja har rasat 6 kg på en månad kanske inte så mkt men för mig är det. och ja vill verkligen inte lämna henne men ja tror båda 2 hade mått bättra av de för ingen förtjänar att må dåligt. Men ja älskar henne fortfarande och vill inte lämna henne men samtidigt kommer vi ingen vart och det blir verkligen inte bättra heller
va ska man göra? Mår dåligt
Det låter precis så som det var för oss, okej bråket kanske itne kom på en dag, men ändå. Vi försökte börja om flera gånger också men när jag märkte att det inte fungerade sluta man göra det man skulle förbättre lite, så var man tillbaka på noll igen. Sen fortsatte det så. Och vi mådde heller inte bra, vet att hon inte gjorde det och jag gjorde det definitivt inte! Alla krav som ställdes och bråk som uppkom för ingenting tär på en som fan.
Men om det verkligen inte går att förbättra ser jag ingen annan utväg än den jag tog
det är otroligt jobbigt att förstå att det är det rätta, men förhoppningsvis kan du göra det innan det går för långt.
Du har två val, antingen vara kvar och må dåligt. Eller göra slut och må dåligt ett tag, men förhoppningsvis släpper det sen! Ingen annan än du kan avgöra vad som är bäst
De värsta isf för mej va att vårat va helt underbart inge bråk ingenting allt va helt jävla perfekt! Så när hon kom och sa till mej att hon va rädd att vilja gå vidare va ju de som en smäll på käften! Alltså blixt från klar himel, hade inte den blekaste på att hon kände så, vore annorlunda om de varit som för er att man bråkade osv men de va just de som va de hemska för mej...
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"