Min röst ligger på Subarun, 4 hjulsdriften gör att det är en grymt rolig vinterbil. Sen att ljudet från motorn är beroendeframkallande gör inte saken bättre.
subarun utan tvekan. visst du får mer hästar i volvon men tror subban trar den ändå. speciellt på kurviga vägar. o boxer motor som låter underbart. o den är mycket snyggare
Jag hade valt volvon, inte för att jag själv kör volvo utan för att jag tycker man får mycket prestanda för pengarna, bra komfort. Hade jag valt idag hade jag iaf köpt en 850 istället för min s40 Nackdel är väl att den är lite gammal.
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker. www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
jag hade valt subarun. detta för att jag absolut inte vill ha en volvo. och när det står mellan golfen och imprezan, så väljer jag imprezan alla dagar i veckan .
man köper väl nåt för att man vill ha det o inte bara för det är billigast. vill jag ha en subare så går jag inte o köper en volvo bara för den är billigare
subban för att den är fyrhjulsdriven , dock är ju impreza så jävla plastig och man möts av budgetbils look så fort man öppnar dörren. kan man stå ut med det så har man en riktigt trevlig bil med hög driftsäkerhet
volvon just för effekten och även där driftsäkerheten, dock är ju 850 en riktigt gammal bil idag .