Har varit i Luleå och Madrid nu några veckor så det har inte blivit mycket gjort. Men idag har det iaf blivit lite gjort.
Imorgon så ska vi göra fästen till stolarna bak, det blir inte det lättaste är jag rädd för. Nu har jag bara satt dit dom för att se hur det blir. Hade ju tänkt att ha en baslåda som går ner från hatthyllan och mellan stolarna, men det får inte plats, så jag får tänka om.
Brorsan har fått dit dumpen och luftfiltret, blev jäkligt snyggt med placeringen.
Är väldigt intresserad av det här med mac i bilen hur ska du skaffa strömförsörjning? sen utifrån datorn såg jag att du skulle anväda usb till dvi adapter har du provat ifall det fungerar?
grett att du ha komme igång igen! fan va snyggt! men nu ha de ju gott snart 8 dagar sen du skulle fixa baksätet så hur gå de med de? stolarna se förjävla skön ut! bygg en typ mugghållare mellan sätena du få kolla på projekt forumet där är det en som gör så i en 850
Jag fick avgasflänsen av Sebben igår så jag ska se om det går spänna upp den i svarven och ta upp hålet lite.
Jag har klurat lite på bränsletillförseln och frågan är om vi inte måste dra en ny retur till tanken med grövre diameter än den som sitter där nu för att det ska funka med soppatrycksregulatorn, med för tight retur bygger det mottryck och då går det inte ställa ner trycket tillräckligt för förgasare (0.15-0.2bar). För provkörning kan vi ju i och för sig knycka morsans skurhink och ha som tank framme i motorutrymmet...
Är väldigt intresserad av det här med mac i bilen hur ska du skaffa strömförsörjning? sen utifrån datorn såg jag att du skulle anväda usb till dvi adapter har du provat ifall det fungerar?