3363
Sök

Elhiss strömställare Volvo 960 -91?

59 Inlägg
9 februari 2008
Trådstartare
Tjena på er!

Kom hem för en stund sen och skulle dra upp min ruta på förarsidan och fanskapet åker inte upp!
Nehe tänkte jag, kollade alla säkringar men det var inget fel på dessa. Höger fram fungerade utmärkt att köra upp och ner från sin dörrsida men de där bak svarade inte på dörrknapparna eller via dosan heller. Kan det vara så att hela strömställaren har givit upp? Eller finns det ett relä någonstans oxå? Jag slet upp strömställaren som sitter i nu och plockade in/ur kontakterna men det hjälpte inte. Det lustiga är att elspeglarna fortfarande fungerar och de sitter ju i samma dosa.

Om man skulle byta denna dosa? Passar en ifrån en 940 likabra?

MVH rizzuh

The safest form of sex is when you get superdrunk and have sex with like ten people totally unprotected and you do intervenus drugs at the same time.

"Ijenkligen"
786 Inlägg
9 februari 2008
det är samma till 740 940 och 960 tongue

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

59 Inlägg
9 februari 2008
Trådstartare
opeltiffi skrev:
det är samma till 740 940 och 960 tongue

Är du säker på det? Läste nämligen någonstans att 960ns grejer är lite annorlunda?

Sitter det något relä nånstans som kan ha pajat?

The safest form of sex is when you get superdrunk and have sex with like ten people totally unprotected and you do intervenus drugs at the same time.

1 028 Inlägg
25 december 2009
kan man modda i 9600/s90in el i en 940 till elhissarna? tänkte slänga på kompletta dörrar men funderar på hur man gör med elen ? inga el hissar i 940in nu å inte samma kontaktstycken i 940 å 960

Har inget å skriva ännu

Sök