2880
Sök

Chiptrim

33 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
Hejsan.. Är i farten och tänkte lämna in  min bil för trim. Någon som kan rekomendera nått spec företag? Gärna i stockholms trakten..?

Nån som har testat Its fun??

945 Inlägg
12 februari 2008
Jag ringde till Its fun när jag skulle chippa min RS. Tyckte dom betedde sig lite halv skumt faktiskt, ville inte ge ut nån exakt adress var dom höll till förrän jag hade bokat tid.
jag valde bsr i stället. kan man ju lägga in original prog vara igen åxå om man har lust.
Ekmans bil i mölnvik på värmdö är samarbets partner med bsr, men om du går in på bsrs hemsa så står alla ÅF där.

blinka blått om du vill rejsa!

33 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
TTTTT skrev:
Jag ringde till Its fun när jag skulle chippa min RS. Tyckte dom betedde sig lite halv skumt faktiskt, ville inte ge ut nån exakt adress var dom höll till förrän jag hade bokat tid.
jag valde bsr i stället. kan man ju lägga in original prog vara igen åxå om man har lust.
Ekmans bil i mölnvik på värmdö är samarbets partner med bsr, men om du går in på bsrs hemsa så står alla ÅF där.

Okej=/ Såg nu Att bsr är billigare för ett steg1 och man får ut mer Hk och nm så finns inte så mycket att fundera på.. De vet man att de är bra grejjer iaf..

Jaha, Jag bor 5 min från Ekmans bil i mölnvik så de e ju fint.. Så dom fixar programering och omlödning av chip till min bil?? Tack för hjälpen..smile

279 Inlägg
12 februari 2008
TM-racing har riktigt bra chip. chipade min 940 på it´s fun och den gick för snålt på bränslet(fick för lite). nu kör jag med tm:s chip och är riktigt nöjd. de är seriösa och väldigt duktiga.

bränt gummi luktar kärlek

945 Inlägg
12 februari 2008
Leafy skrev:
TTTTT skrev:

Okej=/ Såg nu Att bsr är billigare för ett steg1 och man får ut mer Hk och nm så finns inte så mycket att fundera på.. De vet man att de är bra grejjer iaf..

Jaha, Jag bor 5 min från Ekmans bil i mölnvik så de e ju fint.. Så dom fixar programering och omlödning av chip till min bil?? Tack för hjälpen..smile

Kör du på BSR:s prylar så slipper du lödning  av chip, dom byter mjukvaran i boxen bara, Antingen så köper du en box och pluggar in i diagnosuttaget och gör det själv, elle åxå så ber du Ekmans bil fixa det åt dig, kostar inget extra att dom gör det.

blinka blått om du vill rejsa!

1 231 Inlägg
12 februari 2008
dom kan väl inte koppla in i alla modeller va ? måste ju ha sånt OBD uttag eller va d heter ?

Sök