Ser grymt ut stoner! Lite mer jobb så ska du se att den blir hur grym som helst!!
Inte för att göra reklam, men det gör jag ändå.... XD Hoppas ni inte tar allt för illa upp men jag startade en sida på facebook där vi PS intresserade kunde lägga upp våra bilder, ställa frågor osv... Dock så är sidan inriktad på Stance/fitment men om ni har någon riiktigt grym modd som inte är inom stance/fitment kategorin så går det bra också!
En fråga till någon som vet hur man gör snygga highlights när man brushar. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig till utan att använda kloningsverktyget.
Exempel på där det ser skumt ut på bakluckan, 10 mins chop.
Okej nu börjar du gå över gränsen. Är du så missnöjd över bilen så kan du ta och göra en själv.
Tvärtom jag tyckte den var snyggt gjort, menade inget illa, kan ta bort dom om du tog illa upp..
Du behöver inte ta bort något, men grejen med detta är att man gör något som man vill visa upp och lägger upp de här. Folk ska kommentera/ge kritik och de har du gjort, bra! MEN man tar inte andras bilder och "gör om dom" utefter hur du vill ha de, då får du helt enkelt göra en egen bild. Vill du ha originalbild och donator så får du gärna de så du får göra din egna version. Tack och hej
Okej nu börjar du gå över gränsen. Är du så missnöjd över bilen så kan du ta och göra en själv.
Tvärtom jag tyckte den var snyggt gjort, menade inget illa, kan ta bort dom om du tog illa upp..
Du behöver inte ta bort något, men grejen med detta är att man gör något som man vill visa upp och lägger upp de här. Folk ska kommentera/ge kritik och de har du gjort, bra! MEN man tar inte andras bilder och "gör om dom" utefter hur du vill ha de, då får du helt enkelt göra en egen bild. Vill du ha originalbild och donator så får du gärna de så du får göra din egna version. Tack och hej