Den första 190:n passade verkligen inte med Stance. Den andra hade sett bättre ut utan myggnätet där fram.
Myggnätet där fram? Antar att du menar grillen? Villle göra något annorlunda med grillen då dom flesta lägger ribborna på tvären ;P Den första mercan gjorde jag inte speciellt seriöst men jag tyckte ändå den blev rätt fet, men allla har ju olika smak
Okey den é old, men jag tog bort alla mina bilder på garaget sist, så jag får fylla på igen. (Efter som jag sneade då garaget tog bort min riktiga bil)..
Kolla på formerna på läppen och hur rak kolfibern är, passar inte in.
Ok nu är jag med. Första gången jag använder mig av "kolfiber" så lite tips hade varit uppskattat.
Hur får man kolfibern att följa underlagets form?
Använder du Ps, så prova "Ctrl + T > Warp"
Prova även med Distort och Perspective. Du hittar menyerna under Edit > Transform eller som ArvidsZon skrev så CTRL + T och sen högerklicka på objektet, där kan du också välja dessa alternativ. Lycka till!
Prova även med Distort och Perspective. Du hittar menyerna under Edit > Transform eller som ArvidsZon skrev så CTRL + T och sen högerklicka på objektet, där kan du också välja dessa alternativ. Lycka till!
Jo jag känner till det verktyget, den är väldigt bra. Bara det att det är väldigt svårt att ändra på formen på kolfibern exakt så som man vill ha det, blir liksom out of sync om man säger, linjerna blir fel, försökte ett par gånger, jag är väl inte så långt ifrån men jag tror att jag komplicerar till det...
har inte photoshoppat sen Januari. och fick suget på en v50. De som är gjort är: bytt bakgrund och gjort om den lite. Sen på bilen: Sänkt, Tak sänkt, Ny lack av kolfiber typ, Lyse gult, Tonat rutor, Nya Fälgar, o snyggat till lite Klicka på bilden för större format. Va tycks?
http://oi49.tinypic.com/kc13pf.jpg har inte photoshoppat sen Januari. och fick suget på en v50. De som är gjort är: bytt bakgrund och gjort om den lite. Sen på bilen: Sänkt, Tak sänkt, Ny lack av kolfiber typ, Lyse gult, Tonat rutor, Nya Fälgar, o snyggat till lite Klicka på bilden för större format. Va tycks?
Inget stort fan av "lacken", fälgarna passar inte in i bilden men bakrundsbytet blev riktigt bra! Keep it up boy
http://oi49.tinypic.com/kc13pf.jpg har inte photoshoppat sen Januari. och fick suget på en v50. De som är gjort är: bytt bakgrund och gjort om den lite. Sen på bilen: Sänkt, Tak sänkt, Ny lack av kolfiber typ, Lyse gult, Tonat rutor, Nya Fälgar, o snyggat till lite Klicka på bilden för större format. Va tycks?
Inget stort fan av "lacken", fälgarna passar inte in i bilden men bakrundsbytet blev riktigt bra! Keep it up boy
haha ne jag ville testa på nått nytt med lack, så de blev så och fälgarna har jag flera, ska testa vilka som passar, Mvh J