Stickerbomben blir väldigt konstig när du använder "Free Transform" och drar ut den. Bättre om du använder samma bild flera gånger och lägger över och under varandra i "Layer" listan.
Tänker du på sidokjolen? De va bara för jag var för lat för att gå in på internet och hitta en i rätt storlek, var ingen speciellt seriöst modd iallafall. Men tack för tipset:)
Sätt dit cornersplittern på vänstersidan, rotera bakfälgen lite så den får mer camber, ser skumt ut nu
Annars är de bara att låta fantasin flöda, brusha ett diskret kit till den, en liten läpp till fronten tex. Detaljer i interiören är alltid kul att pilla med
Sätt dit cornersplittern på vänstersidan, rotera bakfälgen lite så den får mer camber, ser skumt ut nu
Annars är de bara att låta fantasin flöda, brusha ett diskret kit till den, en liten läpp till fronten tex. Detaljer i interiören är alltid kul att pilla med
Javisst! Jag har lite att pilla med och har aldrig lärt mig att brusha egna kitt osv, du har inte någon bra guide? Ang. Bakfälgen såg det bra mycket bättre ut innan jag sänkte bilen och håller med om att det ser lite skumt ut nu
"Being second is to be the first of the ones who lose"
Javisst! Jag har lite att pilla med och har aldrig lärt mig att brusha egna kitt osv, du har inte någon bra guide? Ang. Bakfälgen såg det bra mycket bättre ut innan jag sänkte bilen och håller med om att det ser lite skumt ut nu
Denna är väldigt bra! Visserligen fullbrush tutorial men du kan nog lära dig lite