Här så har ni lite Photoshop bilder som jag har gjort, en va bilderna blev misslyckad. Jag är lite av en nybörjare på Photoshop men den sista bilden jag har gjort blev jag jädrit nöjd med, men jag ligger i och tränar på Photoshop iallafall http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=418766
Jag behöver hjälp med en ide till ett nyt projekt så finns det nån där ute som e riktigt duktig på PS och vill ha en lite svårare utmaning skicka ett PM så berättar jag vad det handlar om MVH Martin
Jag behöver hjälp med en ide till ett nyt projekt så finns det nån där ute som e riktigt duktig på PS och vill ha en lite svårare utmaning skicka ett PM så berättar jag vad det handlar om MVH Martin
Du byter ju bara färg på bilderna? Grynigt blir det dessutom..
Jo jag vet att de blir de,, men jag är inte lika bra som tex Neos34 här på garaget. Men jag är på en bättrings väg iallafall med ps bilderna jag gör om ,, jag har gjort lite flera bilder som jag ska lada upp + att jag har orgial bilden med på samma bild som jag har gjort om ochså
R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Kommentera gärna! Kom gärna med synpunkter och idéer på framtida modiferingar jag kan göra!
Grymt snyggt gjort alltså om du har tid och lust så kan du kolla in mina ps bilder som jag har gjort om,, jag försäker mitt bästa med att göra en modifering av bilen
R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).