3103
Sök

PhotoShoppat: Här kan du lägga in dina PhotoShoppade bilar

482 Inlägg
17 augusti 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/22170/433582_sh7hgn.jpg
... smile

Jodå... Så är det serru!

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
21 augusti 2008
Här så kommer mitt senaste i från PhotoShop big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/54352/438279_mf7kjm.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/54352/438280_rzwno8.jpg
Volvo S40 T4

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

2 079 Inlägg
21 augusti 2008

Blöhö, Annan färg...

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
21 augusti 2008
Mackanol skrev:

Blöhö, Annan färg...

Jag kan inte göra som vissa andra kan göra med sina ps bilder,, och jag gör på mitt viss med mina ps bilder,, slut och klaka på mina ps bilder

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

2 079 Inlägg
21 augusti 2008
Forza_740 skrev:
Mackanol skrev:

Blöhö, Annan färg...

Jag kan inte göra som vissa andra kan göra med sina ps bilder,, och jag gör på mitt viss med mina ps bilder,, slut och klaka på mina ps bilder

Det räcker med ett Kommatecken, Och ja du gör på ett speciellt sätt, Du gör i stort sett ingenting med dom.....

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
21 augusti 2008
Mackanol skrev:
Forza_740 skrev:
Mackanol skrev:
Blöhö, Annan färg...

Det räcker med ett Kommatecken, Och ja du gör på ett speciellt sätt, Du gör i stort sett ingenting med dom.....

Okey, men jag tänker att göra om bilar så som jag har gjort och sen kanske ladda upp dom här på garaget, men ni behöver inte sr på mina ps bilder om inte in tycker att dom är så snygga
Senast redigerat av Forza_740 (21 augusti 2008)

2 079 Inlägg
21 augusti 2008
Forza_740 skrev:
Mackanol skrev:
Forza_740 skrev:

Okey, men jag tänker att göra om bilar så som jag har gjort och sen kanske ladda upp dom här på garaget, men ni behöver inte sr på mina ps bilder om inte in tycker att dom är sy snygga

Där ser man

Wallo
21 augusti 2008
Mackanol skrev:
Forza_740 skrev:
Mackanol skrev:

Okey, men jag tänker att göra om bilar så som jag har gjort och sen kanske ladda upp dom här på garaget, men ni behöver inte sr på mina ps bilder om inte in tycker att dom är sy snygga

Där ser man

väx upp nu lite va... låter som dagis..

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
21 augusti 2008
Mackanol skrev:
Forza_740 skrev:
Mackanol skrev:

Där ser man

Mm, jag kan inte änds typ sänka bilen elr stätta på större fälgar eller tona eller lägga neon ljus inder bilen sad , det är därför jag målar om dom, men jag han inte samma färg på bilarna, jag försäker ha olika färger på bilarna
Senast redigerat av Forza_740 (21 augusti 2008)

Wallo
21 augusti 2008
Forza_740 skrev:
Mackanol skrev:
Forza_740 skrev:

Där ser man

Mm, jag kan inte änds typ sänka bilen elr stätta på stärre fälgar eller tona eller lägga neon ljus inder bilen sad , det är därför jag målar om dom, men jag han inte samma färg på bilarna, jag försäker ha olika färger på bilarna

fortsätt med de du gör.. övning ger färdighet

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
21 augusti 2008
kungsylvia skrev:
Forza_740 skrev:
Mackanol skrev:

Där ser man

Mm, jag kan inte änds typ sänka bilen elr stätta på stärre fälgar eller tona eller lägga neon ljus inder bilen sad , det är därför jag målar om dom, men jag han inte samma färg på bilarna, jag försäker ha olika färger på bilarna

mm, de ska jag ochså göra,, men vissa klagar ju på mina ps bilder som du har nog set i det här forumet sad , men jag försöker att göra mitt bästa med mina ps bilder big_smile

9 108 Inlägg
21 augusti 2008
Forza_740 skrev:
mm, de ska jag ochså göra,, men vissa klagar ju på mina ps bilder som du har nog set i det här forumet sad , men jag försöker att göra mitt bästa med mina ps bilder big_smile

Lär dig använda Clone-verktyget (som ser ut som en stämpel), med det kan du ta bort lister och handtag och förlänga huvar osv, håll nere ALT och tryck med musen på stället du vill klona från, sen ritar du över listen t.ex. Det var det jag började med.

Du utvecklas inte när du bara byter färg på bilarna. Testa lite nya prylar.

Wallo
21 augusti 2008
Forza_740 skrev:
kungsylvia skrev:
Forza_740 skrev:

testa dej fram, det tar tid att lära sig.
det finns massor med bra guider i hur man använder photoshop på nätet.
ex. webdesignskolan.com dom har en photoshopavdelning på svenska som är grundläggande och väldigt enkel..

våga testa, det mesta går att ångra..

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
21 augusti 2008
MilleN skrev:
Forza_740 skrev:

Lär dig använda Clone-verktyget (som ser ut som en stämpel), med det kan du ta bort lister och handtag och förlänga huvar osv, håll nere ALT och tryck med musen på stället du vill klona från, sen ritar du över listen t.ex. Det var det jag började med.

Du utvecklas inte när du bara byter färg på bilarna. Testa lite nya prylar.

Okey jag ska försörka att hitta den i min photoshop pro 8 som jag har, men om jag inte hittar den så kan jag göra om bilar ändå fast på mitt sätt men jag kan lova att det blir inga mer bilder som jag ska ladda upp hör på garaget iallafall

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
21 augusti 2008
kungsylvia skrev:
Forza_740 skrev:
kungsylvia skrev:

testa dej fram, det tar tid att lära sig.
det finns massor med bra guider i hur man använder photoshop på nätet.
ex. webdesignskolan.com dom har en photoshopavdelning på svenska som är grundläggande och väldigt enkel..

våga testa, det mesta går att ångra..

okey tack för tipes, jag ska gå in på den sidan och kolla,, jag har en sida som jag fick av en här på garaget om photoshp tex hur man ska tona osv, man den sidan är på engelska som jag fick

9 108 Inlägg
21 augusti 2008
Hur gammal är du Forza?

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
21 augusti 2008
MilleN skrev:
Hur gammal är du Forza?

Jag är 21 bast nu, men jag kan säga så här att jag har inte hållt på med ps så länge, jag försäkte att hitta det som du skrev förut men jag hittade inte Clone-verktyget mitt ps är på engelska det som jag har

9 108 Inlägg
21 augusti 2008
Forza_740 skrev:
MilleN skrev:
Hur gammal är du Forza?

Jag är 21 bast nu, men jag kan säga så här att jag har inte hållt på med ps så länge, jag försäkte att hitta det som du skrev förut men jag hittade inte Clone-verktyget mitt ps är på engelska det som jag har

Ok.. Tryck på bokstaven S när du har photoshop uppe så ändras det automatiskt till Clone (clone är ju för övrigt engelska). Men den här tråden är ingen supporttråd utan en tråd där bilder ska visas så inget mer prat om det nu.

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
21 augusti 2008
MilleN skrev:
Forza_740 skrev:
MilleN skrev:
Hur gammal är du Forza?

Ok.. Tryck på bokstaven S när du har photoshop uppe så ändras det automatiskt till Clone (clone är ju för övrigt engelska). Men den här tråden är ingen supporttråd utan en tråd där bilder ska visas så inget mer prat om det nu.

Okey tack så mycket för hjälpen big_smile

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
21 augusti 2008
Forza_740 skrev:
Okey jag ska försörka att hitta den i min photoshop pro 8 som jag har, men om jag inte hittar den så kan jag göra om bilar ändå fast på mitt sätt men jag kan lova att det blir inga mer bilder som jag ska ladda upp hör på garaget iallafall

Det finns inget "photoshop pro 8".

Men annars, dra en google på "photoshop tutorial" så lär du hitta en hel del hjälp.

Whine whine!

Sök