te_wik skrev:Mercury flathead
te_wik skrev:1934 Ford Model 40 Special Speedster
Children-Of-Bodom skrev:God natt. te_wik A.K.A BärsSlänger du upp nästa eller ??
te_wik skrev:Children-Of-Bodom skrev:God natt. te_wik A.K.A BärsSlänger du upp nästa eller ??ja va fan. de kan ja göra. Ha lite tålamod bara, som sagt, vissa bilder måste redigeras, å PS e seg som fan att få igång... Vada AKA bärs??
Children-Of-Bodom skrev:te_wik skrev:Children-Of-Bodom skrev:God natt. te_wik A.K.A BärsSlänger du upp nästa eller ??ja va fan. de kan ja göra. Ha lite tålamod bara, som sagt, vissa bilder måste redigeras, å PS e seg som fan att få igång... Vada AKA bärs?? okej lungt A.K.A = Smeknamn hörru bärsen haha
te_wik skrev:Children-Of-Bodom skrev:te_wik skrev:ja va fan. de kan ja göra. Ha lite tålamod bara, som sagt, vissa bilder måste redigeras, å PS e seg som fan att få igång... Vada AKA bärs?? okej lungt A.K.A = Smeknamn hörru bärsen hahaJoo, AKA vet jag va de är , men vadå bärs? hahahah :p
Children-Of-Bodom skrev:te_wik skrev:ja va fan. de kan ja göra. Ha lite tålamod bara, som sagt, vissa bilder måste redigeras, å PS e seg som fan att få igång... Vada AKA bärs?? okej lungt A.K.A = Smeknamn hörru bärsen haha
te_wik skrev:ja va fan. de kan ja göra. Ha lite tålamod bara, som sagt, vissa bilder måste redigeras, å PS e seg som fan att få igång... Vada AKA bärs??
Children-Of-Bodom skrev:te_wik skrev:Children-Of-Bodom skrev:okej lungt A.K.A = Smeknamn hörru bärsen hahaJoo, AKA vet jag va de är , men vadå bärs? hahahah :pGrattis du vunnit dagens bärs hehe Nää du lirar bärs o du kallas bärs för ikväll Är det en Tford?
te_wik skrev:Children-Of-Bodom skrev:okej lungt A.K.A = Smeknamn hörru bärsen hahaJoo, AKA vet jag va de är , men vadå bärs? hahahah :p
Children-Of-Bodom skrev:okej lungt A.K.A = Smeknamn hörru bärsen haha
dadde skrev:det är en av farfarsbilarna från Liseberg!! Kan det vara en opel? eller en ford kanske.. hmm
sammlund skrev:Humber ?
te_wik skrev:sammlund skrev:Humber ?Näääpp. Förresten, Godmorgon Sammlund! :p
alseryd skrev:Cadillac??Mvh Eva.