upp å ner men ja
scchhtänklapp!
en till update då!
nu har främreröret monterats på ett fullt sätt...fick 3 tjocka bultar, fick ju aldrig igenom skiten så åkte till volvo och fick 3 smalare och längre skruvar som jag drog åt skiten med, en av skruvarna bytte jag iaf ut mot en tjockare så det bör hålla, det som återstår nu är väll att svetsa ihop böjen med slutdämparen!
efter lite slip slip med herr vinkelslip så fick man av denna skit!
denna kunde jag plocka rakt av det gamla främre röret utan minsta ansträngning :S
har för mig att någon sa att jag skulle byta skruvarna på stänkskydden? sagt och gjort!
Nya diskanter också!
Hur många bilar ser du?
:roll:
Update då:
hade tråkigt igår och såg att det fanns grillnät i garaget, tog bort luckan i spoilern och satte dit nät
utöver det så har man nyligen beställt en dimljus sats! och har en vinge på g! 300 spänn 2 mil norr om borlänge!
en mini-update vart till skroten och hämtade en yttertempsmätare och fippla till den i högra hörnet
Och idag har man skaffat sig dimljus och vinge då!
dimljusen har jag installerat nu men de går inte igång? fick ett relä med men på anvisningarna säger det "sätt i reläet" och pekar på 2 st!!
och vingen hämtade jag nyss
Här kommer bilderna!
fick äntligen igång dimljusen! den lila/vita kabeln som går från hytten till under huven vart paj! så fick dra en ny kabel!
lite skitig
ska byta plasten under kofångaren snart! undrar hur fan förra ägaren lyckades ha sönder plasten och böja el-anslutningen till draget :S
Nytvättad
bak ljuddämparen ramlade av! DOH! haha glömde rätta till den innan jag började plåta
En gubbig update då!
slängde på vinterdäck idag och min emblemlösa GL grill som jag lackat svart.. och extra ljusen är på också..
från i fredags, nyss hem kommen från rättvik efter en hel kvälls sladdande!
nya röret!
Lite vinter bilder då!
Äntligen!! nu sitter stänkisarna bak på! efter allt jävla pul å strul! :evil: när jag monterade stänkis vänster bak gick det fint, går till andra sidan och börjar pula där, när jag hade borrat hål på alla 3 ställen skruvar jag dit stänkskyddet då, jo vad händer då? domkraftshelvete välter!! :evil: :evil: :evil: :evil: så sprang runt som en galning i jakt på en domkraft, hittade en i Opeln som står på gården, vad händer med den då?!?! JO pinnen i mitten hoppar ur led!! :evil: :evil: springer upp till grannen får låna 2 st domkrafter som han har haft liggandes i sin rostiga 245.. den ena visste jag inte ens hur den funka och den andra var så rostig så man knappt kunde veva! men med hjälp av den så kunde jag hissa upp bilen lite, ta min gamla domkraft (var fäste vart helt paj) och hissa upp bilen! precis på hårstrået att jag fick på hjulet! :o aja så nu sitter man här skit svettig å trött..
här har vi bilder då! tjejen var bara tvungen att trycka med sitt finger i bild
:roll:
Stänkis vänster bak monterad
Bilen som 3-hjuling
Hoho! hitta GLE handtag på skroten idag
lackade dem samma färg som bilen.. dock släppte färgen lite
så får gör om det till våren!
lackade krom ribban på grillen grå också
BONUS BILDER!
så här ser en 745a med draco fälgar ut om du tänder eld på den!
Förmodar att detta var en av bilarna som någon tände eld på i leksand (har vart en serie bilbränder på sistone..
Inredning
Vart snuskigt nöjd med GLE handtagen!
så kommer ne bättre bild nu
tips: böj ut fliken från den smala delen lite, tryck in den breda biten först (längst mot dörrkanten) sen trycker du till, fliken längst fram kommer då böja sig å sätta sig på plats i handtaget så det sitter fast
då vart det dags för en liten update då 8)
Vita dioder! 100% lödfritt 100% 12volt fritt ;P
Köpte diodhållare så klämde in en i facket under stereon
mysigt ljus det blir i facket nu!
Ny matta bak
Svart matta fram
och lite saker sprejade, ska spreja resten idag kanske..
och denna kommer i veckan!
då har man sprejat lite mer då
riktigt porrigt med röda inlägg i de svarta dörrarna
här kommer lite bilder.. :cry:
Så här såg det ut när man kom ut imorse
Satte dit kartong å tejpade så man slapp sätta sig i en frostig bil på morgonen.. om man nu ens orkar upp till skolan :cry:
kommer med en liten uppdatering då.
Nya hatthyllan! lycka till att riva sönder denna å sno mina framtida högtalare!
aja här kommer lite bilderr
Notera facket vid stolen
montera dem idag också.
baksätet
å hyllan
Och nu kom jag på vad sista saken var!!
skulle skrapa tuggummi från baksätet :evil: :evil: jävla slödder som inte kan respektera en annans bil!
vad är nu detta! klubb-streamer!
mö fint
Nu har man fått ett par vindavvisare! tyvärr vart de penslade vita! så fick göra det bästa jag kunde
lite lager matt svart färg å klarlack gjorde jobbet hyfsat iaf!
höhö
å en bonusbild på min hatthylla underifrån ;P