Nakdelen att de tar ett tag å lära sig den... Där de ju tutch hela... Men man behöver inte använda "pennan" som kommer till, de funkar me naglar också : )
Neonode gammal? den har väl precis släppts? (dock lite förlegat innre, det vet jag)
Jag söker inte en superdupertelefon som kan allt, det enda jag gör är ringa, sms:a och ta nån enstaka bild ibland. Det är ALLT. 3G och sånt använder jag aldrig. Dock är jag en sucker för tuchscreens (har en Palm Treo 600 nu, DEN är förlegad!)
Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Neonode gammal? den har väl precis släppts? (dock lite förlegat innre, det vet jag)
Jag söker inte en superdupertelefon som kan allt, det enda jag gör är ringa, sms:a och ta nån enstaka bild ibland. Det är ALLT. 3G och sånt använder jag aldrig. Dock är jag en sucker för tuchscreens (har en Palm Treo 600 nu, DEN är förlegad!)
Skaffa LG... Du blir inte besviken
Hur är den storleksmässigt? ungefär i storlek med en "normal" Sony Ericsson, eller större?
Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Skaffa LG... Du blir inte besviken
Hur är den storleksmässigt? ungefär i storlek med en "normal" Sony Ericsson, eller större?
Ja har SonyEric...... W850i också... Den e lite större... Men inte mycke alls.... Knappt en cm breedare...
jag gillade utesendet mer på LG mobilen. sen så tror jag säkert LG är säkrare köp då dom är mer känd har aldrig någonsin hört om det andra märket. sen så gillade jag inte utsendet på den heller så:)
Jag har LGn, den funkar rätt bra, tycker många bilder blir suddiga men videos blir skitbra. Största problemet är att det inte går ha handsfree och laddaren i samtidigt, då säger väl nån att det är skit samma men det stör mig om man vill prata mkt eller se en film då tar strömmen slut så måsteman vänta en timme för att ladda. Jobbigt, speciellt eftersom det går i alla andra lurar.
Jag har en Neonode N2 Jag har haft den sen slutet av nov och jag tycker att den fungerar utmärkt. Tycker att den är bra eftersom den inte är så klumpig. och den har alla funktioner man behöver.
Har de börjat med Neonode igen?? Fan jag har en gammal N1:a på mitt skrivbord, får hoppas att N2:an är bättre. Förra gången de kom så gick det ju inte sååå bra kan man säga. Kanske har de utvecklat programvaran lite till denna gång. Jobbar inom Mobilbranchen å kan säga att företaget jag jobbar på verkar inte ta in denna igen. För mycket strul tills de har bevisat motsatsen.
Har precis köpt en Lg Wiewty å är supernöjd. Kameran e riktigt bra om man tar sig tid att fixa lite inställningar.
kalle_fiat den telefon som nämns fanns inte ens i Augusti så den kan du knappast ha lämnat in 2ggr. Möjligtvis om du köpt en Prada.
Min röst går till LG. Om det skulle ske något med telefonen så finns det iaf garantiavtal mm vilket var svårt med Neonode förr itiden iaf.
Har de börjat med Neonode igen?? Fan jag har en gammal N1:a på mitt skrivbord, får hoppas att N2:an är bättre. Förra gången de kom så gick det ju inte sååå bra kan man säga. Kanske har de utvecklat programvaran lite till denna gång. Jobbar inom Mobilbranchen å kan säga att företaget jag jobbar på verkar inte ta in denna igen. För mycket strul tills de har bevisat motsatsen.
Har precis köpt en Lg Wiewty å är supernöjd. Kameran e riktigt bra om man tar sig tid att fixa lite inställningar.
kalle_fiat den telefon som nämns fanns inte ens i Augusti så den kan du knappast ha lämnat in 2ggr. Möjligtvis om du köpt en Prada.
Min röst går till LG. Om det skulle ske något med telefonen så finns det iaf garantiavtal mm vilket var svårt med Neonode förr itiden iaf.
Jasså? vad är det för inställningar? Jag får fan inte till skiten, och jag har provat massvis, vissa bilder blir bra och vissa inte, speciellt om man rör sig det minsta eller har lite halvmörkt och några meters avstånd, då blir det gryningt och korningt som fan. På K800i som jag hade innan så alla bilder i genomsnitt mkt bättre ut. Då jämför man ändå en nyare telefon och 3.2Mpix med 5.