Personen som ligger så nära bakom kanske vill räjsa ? så brukar det va, bilar som kör upp tätt i röven kör antingen om eller vill att man ska ge järnet för och se om dom hänger på
Nu är jag så less:mad: på folk som ligger i häcken på en har hållt på att smälla ett antal par gånger pga av att man ligger för nära en skulle vilja ha en skylt eller nåt liknande i bakrutan som det står håll avståndet på eller annat bra förslag vad man kan göra eller köpa skyllt ??
Nu är jag så less:mad: på folk som ligger i häcken på en har hållt på att smälla ett antal par gånger pga av att man ligger för nära en skulle vilja ha en skylt eller nåt liknande i bakrutan som det står håll avståndet på eller annat bra förslag vad man kan göra eller köpa skyllt ??
Tryck på bromsen om du är less folket
Ja det gör jag om dom ligger för nära. Trycker till lite lätt på bromsen så att bromsljuset tänds. Då brukar dom hålla avståndet.
Skyltar och sånnt funkar inte, man måste skrämma skiten ur bakomvarande pucko... Sätt tändstift i avgsystemet eller nått. När lågorna börjar leta sig upp på huven så borde de fatta //Johannes
haha ja du har nog rätt Förstår inte riktigt vad problemet är med att hålla avståndet nu har jag bara haft körkort 1 år men tycker en då att hålla avståndet är väll sunt förnuft eller ?? eller så blir man avtrubbad ju längre man haft kortet kanske
Ligger någon så nära brukar jag bromsa till lite för att se hur dom reagerar (inte med supran)
Så gör alltid jag, fungerar alltid!
Gjorde så i dag men då vart dom i bilen lite sura sen försökte dom köra om mig där det var enkel filigt innan en cirkulations plats så kom dom inte imellan då hängde han på tutan vart enu surare på mig det hadde kunnat blivit en ruskig smäll där bara för att folk har så jävla bråttom i bland förstår inte sånt
Det absolut effektivaste är som någon skrivit att bromsa. Och inte bara så att bromsljuset tänds utan ordentligt. Jag brukar inte tvärnita men bromsa såpass hårt att avståndet krymper ganska snabbt, då brukar man se bilen bakom niga till rätt fint när de plötsligt inser att de är på väg att köra in i mig Självklart håller man samtidigt koll på att de verkligen upptäcker att jag bromsar och släpper bromsen i tid