2902
Sök

Håll avståndet skylt...

Heavy Metal N' Horsepower
174 Inlägg
26 februari 2008
"Kan du läsa det här kör jag för sakta och BORDE flytta mig till höger fil omedelbart eftersom jag ligger i vägen för andra trafikanter"

Folk som söndagskör i vänsterfilen ligger jag max 3m bakom :@

Alla kan köra fort rakt fram...

Vattenkokare, Driftare
217 Inlägg
26 februari 2008
du kan ju skräddarsy en dekal som säger: min bakspoiler kostar 100 kronor vad kostar din front ?

Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR

741 Inlägg
26 februari 2008
Personen som ligger så nära bakom kanske vill räjsa tongue? så brukar det va, bilar som kör upp tätt i röven kör antingen om eller vill att man ska ge järnet för och se om dom hänger på smile

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
26 februari 2008
theswed skrev:
Nu är jag så less:mad: på folk som ligger i häcken på en har hållt på att smälla ett antal par gånger pga av att man ligger för nära en
skulle vilja ha en skylt eller nåt liknande i bakrutan som det står håll avståndet på eller annat bra förslag
vad man kan göra eller köpa skyllt ??

Tryck på bromsen om du är less folket big_smiletongue

Erik H

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
26 februari 2008
v80_ecke skrev:
theswed skrev:
Nu är jag så less:mad: på folk som ligger i häcken på en har hållt på att smälla ett antal par gånger pga av att man ligger för nära en
skulle vilja ha en skylt eller nåt liknande i bakrutan som det står håll avståndet på eller annat bra förslag
vad man kan göra eller köpa skyllt ??

Tryck på bromsen om du är less folket big_smiletongue

Ja det gör jag om dom ligger för nära. Trycker till lite lätt på bromsen så att bromsljuset tänds. Då brukar dom hålla avståndet.

Allt för den där jävla hatten!

133 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
Supra_Micke skrev:
Äsch, skriv något i stil med "Kommer du närmare springer en katt över vägen framför min bil"

Den texten var bra men det är många bokstäver på dekaltrim.nu kan man ha högst 20 tecken sad

13 Inlägg
26 februari 2008
Supra_Micke skrev:
Äsch, skriv något i stil med "Kommer du närmare springer en katt över vägen framför min bil"

du får inte bromsa för en katt ;P dvs föraren till bilen som bromsar får betala skador tongue bättre med älg ;D

"Den som säger att lyckan inte kan köpas för pengar, vet inte var man handlar."

fotointresserad
2 307 Inlägg
26 februari 2008
finns väl nån sån där dekal med texten "inte så nära, vi känner ju inte varandra"

2 079 Inlägg
26 februari 2008
men om ni nu har en sån text på bilen så kommer jag bara köra ännu närmare för at se vad det står, jag är nyfiken av mig tongue

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
26 februari 2008
du kan ha det som jag såg på en bild av en peterbilt, bak på sovhytten stog de "if you can read this i could SLAM ON MY BRAKES and sue YOU"

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
26 februari 2008
Ligger någon så nära brukar jag bromsa till lite för att se hur dom reagerar tongue (inte med supran)

15 Inlägg
26 februari 2008
skriv en dekal där det står "Håll avstånd för helvete" då borde dom fatta

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
26 februari 2008
Skyltar och sånnt funkar inte, man måste skrämma skiten ur bakomvarande pucko... Sätt tändstift i avgsystemet eller nått. När lågorna börjar leta sig upp på huven så borde de fatta smile
//Johannes

Rock'n Roll

133 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
haha ja du har nog rätt
Förstår inte riktigt vad problemet är med att hålla avståndet nu har jag bara haft körkort 1 år men tycker en då att hålla avståndet är väll  sunt förnuft eller ??
eller så blir man avtrubbad ju längre man haft kortet kanske

- De är jag de.
354 Inlägg
26 februari 2008
Mr_Jetta skrev:
Ligger någon så nära brukar jag bromsa till lite för att se hur dom reagerar tongue (inte med supran)

Så gör alltid jag, fungerar alltid! smile

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

133 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
Killr0y_swe skrev:
Mr_Jetta skrev:

Så gör alltid jag, fungerar alltid! smile

Gjorde så i dag men då vart dom i bilen lite sura sen försökte dom köra om mig  där det var enkel filigt innan en cirkulations plats  så kom dom inte imellan då hängde han på tutan vart enu surare på mig det hadde kunnat blivit en ruskig smäll där bara för att folk har så jävla bråttom i bland förstår inte sånt

smile

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
26 februari 2008
Nog händer det att man slickar folk som kör på bromsvätska ibland... =P

men kolla sen på Elmia, där brukar massor av sånna skyltar finnas...

133 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
Xoff skrev:
Nog händer det att man slickar folk som kör på bromsvätska ibland... =P

men kolla sen på Elmia, där brukar massor av sånna skyltar finnas...

Elmia ?? mässan menar du eller är det en site ??

2 079 Inlägg
26 februari 2008
han menar nog på mässan

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Thorssa
26 februari 2008
Det absolut effektivaste är som någon skrivit att bromsa. Och inte bara så att bromsljuset tänds utan ordentligt. Jag brukar inte tvärnita men bromsa såpass hårt att avståndet krymper ganska snabbt, då brukar man se bilen bakom niga till rätt fint när de plötsligt inser att de är på väg att köra in i mig smile Självklart håller man samtidigt koll på att de verkligen upptäcker att jag bromsar och släpper bromsen i tid smile

Sök