3311
Sök

Håll avståndet skylt...

133 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
Nu är jag så less:mad: på folk som ligger i häcken på en har hållt på att smälla ett antal par gånger pga av att man ligger för nära en
skulle vilja ha en skylt eller nåt liknande i bakrutan som det står håll avståndet på eller annat bra förslag
vad man kan göra eller köpa skyllt ??

133 Inlägg
26 februari 2008
Dekaltrim.se kan nog fixa det till dig!
Senast redigerat av -Claesson- (26 februari 2008)

Från Landet...

Son Of Murphy
782 Inlägg
26 februari 2008
Bussar har ju en variant: "Kan du läsa denna text, ligger du för nära!" wink
Den skulle jag vilja ha, faktiskt! Borde finnas o få tag i

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
26 februari 2008
Det finns ju riktiga skyltar med det budskapet, tyvärr är dom ganska få.

Annars borde dekaltrim kunna skräddarsy en dekal åt dig om du frågar dom.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
26 februari 2008
Min håll avståndetskylt är: Just nu spanar du in min röv, ser man de e man för nära tongue

133 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
Mortalis skrev:
Min håll avståndetskylt är: Just nu spanar du in min röv, ser man de e man för nära tongue

Haha den var bra
men frågan är funkar det  håller folk avståndet mer när dom ser texten ??

VW-nörd?
4 332 Inlägg
26 februari 2008
de vet ja inte direkt, ingen statistik på de, men ibland ser man ett par leenden i backspegeln o de e ju alltid bra med glada än sura trafikanter smile

133 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
ja jo det har du rätt i smile

Thorssa
26 februari 2008
Man kan ju ha en regskylthållare med valfri text på. Annars finns det väl elektroniska skyltar man kan ha i bakrutan och skriva in valfri text på.

133 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
Thorssa skrev:
Man kan ju ha en regskylthållare med valfri text på. Annars finns det väl elektroniska skyltar man kan ha i bakrutan och skriva in valfri text på.

ja det lät intressant vart kan man hitta dom elektroniska skyltar ??

volvoraggare
4 776 Inlägg
26 februari 2008
borde ha dekal där det står :håll avståndet just nu har jag inte tid me att ha dig i röven:

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Better than God \o/
1 883 Inlägg
26 februari 2008
theswed skrev:
Nu är jag så less:mad: på folk som ligger i häcken på en har hållt på att smälla ett antal par gånger pga av att man ligger för nära en
....annat bra förslag vad man kan göra .....

Håll HÖGER! wink

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Smålänning
7 883 Inlägg
26 februari 2008
MrTurbo skrev:
theswed skrev:

Håll HÖGER! wink

Ja, bra idé tongue Lägg dig i gruskanten så att det skvätter mycket stenskott så lär dom köra om dig wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

13 Inlägg
26 februari 2008
måste verkligen påpeka en sak. vid två-filiga vägar och någon pressar häcken på er i vänster filen, så är det en hint att man kanske bör byta fil, ligger dom å pressar i högerfilen tycker jag ni ska tjacka en dragkrok och bromsa för ett rådjur eller något.. ;-) blir ni av med alla parkeringsskador innan på bakspoilern wink

själv funtar jag på ha något istil med "åh fan, hur hann du ikapp?... se om du hinner med vid nästa rödjus då ;-)" till nya bilen som kommer snart big_smile

"Den som säger att lyckan inte kan köpas för pengar, vet inte var man handlar."

Bildrulle
499 Inlägg
26 februari 2008
Äsch, skriv något i stil med "Kommer du närmare springer en katt över vägen framför min bil"

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

volvoraggare
4 776 Inlägg
26 februari 2008
twin_cam skrev:
MrTurbo skrev:
theswed skrev:

Håll HÖGER! wink

Ja, bra idé tongue Lägg dig i gruskanten så att det skvätter mycket stenskott så lär dom köra om dig wink

kan bli probs om man har diffat hehe men vad tusan däckrök  blir fint det också

Bärs!
3 456 Inlägg
26 februari 2008
Supra_Micke skrev:
Äsch, skriv något i stil med "Kommer du närmare springer en katt över vägen framför min bil"

Den var rätt skön... smile

Garaget.org peakade 2008.

Yrkesförare
1 073 Inlägg
26 februari 2008
"Ursäkta att jag ligger så nära framför dig"

volvoraggare
4 776 Inlägg
26 februari 2008
minns en dekal som det stog på en av phåls bageri lastbilar där stog det i bak kan du se färgen på brödet så ligger du för nära

Darth Vader
1 644 Inlägg
26 februari 2008
Det finns en taxi här i Borås som har en "Håll avstånd, jag stannar för fotgängare", samtidigt som han har en buckla i kofångaren bak, klockrent smile

Braaaaap?

Sök