4445
Sök

Inför: Träff i Uppsala 24/5 vid rusta parkeringen.

3 650 Inlägg
26 mars 2008
jag e på hehe om bilen hinner bli klar

Mångsysslare
546 Inlägg
26 mars 2008
Trådstartare
Verkar bli skit bra det här! Se till att ha bilen körbar så är det lugnt wink

German Engineering
9 083 Inlägg
26 mars 2008
Jag är på big_smile

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

18 Inlägg
26 mars 2008
Kommer nog förbi om man är ledig.

33 Inlägg
26 mars 2008
Tittar förbi i egenskap som fotograf om jag är ledig.

Jag vet att denna träffen inte är någon garaget-träff men kommer det bli några fler framöver? senaste va i augusti, såg bara att någon hade planer att lägga en garaget-träff i augusti igen stämmer det?

Fler garaget-träffar åt folket i Uppsala!

mvh

658 Inlägg
27 mars 2008
En tanke kan vara att inte vara på en allt för stor parkering. Folk sprider lätt ut sig och hamnar i små grupper vilket sabbar sammanhållningen lite. Det är ett stort problem på söndagsträffarna i Uppsala.

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

1 863 Inlägg
27 mars 2008
Hur ser pendlarparkeringen ut vid nya Max nära E4an? Såg att det var en parkering där men vet inte om det är asfalt eller grus.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

43 Inlägg
27 mars 2008
Hmmm 17 maj = Emmaboda, 24 maj = Gasa Eskilstuna! = Blir inge Uppsala för mig sad

Mångsysslare
546 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
Får se till att hitta en lagom stor parkering. För det är ju bättre om alla är samlade på ett och samma ställe.
Har ingen koll på den parkeringen.

Och det är ju lite synd att det ligger andra träffar samma dag men det är nästan oundvikligt!

Diktator
433 Inlägg
27 mars 2008
Biltema parkeringen? Där alla andra träffar brukar vara... tongue Och sen bort till diverse andra platser för diverse mindre lagliga aktiviteter.. tongue

Varför köra sakta när man kan köra fort?

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
27 mars 2008
Micke754 skrev:
Biltema parkeringen? Där alla andra träffar brukar vara... tongue Och sen bort till diverse andra platser för diverse mindre lagliga aktiviteter.. tongue

Låter jättetrevligt.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Diktator
433 Inlägg
27 mars 2008
roxe skrev:
Micke754 skrev:

Låter jättetrevligt.

Ja, why not? big_smile

203 Inlägg
27 mars 2008
jag är kanske på

2 655 Inlägg
27 mars 2008
Risken är stor att jag dyker upp med.. Med lite tur så sitter bromsarna och lite annat roligt monterat till träffen.. smile

Mångsysslare
546 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
Som arrangör av träffen säger jag så här. Trots att det är Street Pirates Club som anordnar träffen så vill jag inte att den kopplas samman med iligal verksamhet! Men jag säger så här så länge det sker utanför min vetskap så är det lungt wink
D.v.s. KLubben uppmanar inte till kriminell verksamhet, men om det förekommer på träffarna så är det en annan sak;) Bara det är klart att det inte är vi som ansvarar för det och dess risker!
Men vem vill inte se donuts  och annan action på träffarna.
Hoppas ni har förståelse för det.

mvh Stefan

Diktator
433 Inlägg
27 mars 2008
Självklart självklart. tongue Jag och resten av Uppsala firetires kommer förbi iaf, big_smile

Mångsysslare
546 Inlägg
28 mars 2008
Trådstartare
Det låter bra de! Ser fram emot lite däckbränning isf!

799 Inlägg
28 mars 2008
Jag kommer självklart ner!!

24:e är ett perfekt datum.. Och som tidigare sagts så är det oundvikligt att det krockar med andra träffar. Så det får man räkna med.

German Engineering
9 083 Inlägg
28 mars 2008
Jag hoppas att man kan komma förbi smile Eftersom jag inte har nån egen bil så vet jag inte om jag kan sad Men vi får se framöver smile Om Golfen är ledig så kommer jag förbi såklart wink

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

67 Inlägg
29 mars 2008
någon tid och plats bestämd?

Sök