3037
Sök

projekt: _Glenne_´s mercedes 190 -86 [ just nu: bilder på hur det vart med mod blinkersena samt på dekal trimmningen]

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
tyvärr, det vart skoter åkning istället tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
så där ja pojkar och flickor, nu kommer det en liten uppdate, inte mkt gjort men bilder på hur det vart med blinkersena kommer här, plus en bild på inredningen och min fina dekal trimmning tongue

så här blev det med blinkersena, ser lite konstigt ut på bilden då det var rätt ljust ute, men när det är mörkt ute så ser det riktigt bra ut, då blir det ett jämt och fint ljus i blinkersen smile
http://i31.tinypic.com/2v3q3ns.jpg
http://i28.tinypic.com/2yzc5mp.jpg

lite dekaltrim is the shit wink hehe tongue.. men snyggt är det tycker jag när man har dekaler där på sidan av vindrutan smile för er som inte ser det så är dekalen kromad wink haha tongue
http://i25.tinypic.com/f5elz.jpg

slänger väll med en bild på hur inredningen ser ut just nu... blir väll säkert lite ändringar där med när jag orkar... gillar sportratten som fasen iaf, passa in bra tycker jag smile
http://i31.tinypic.com/213mzxh.jpg

så där ja, det var väll allt för idag... släng in nån kommentar nu då så man inte tappar motivationen tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
27 mars 2008
Vita blinkers gör sig jävligt bra på 190i modellerna big_smile

Jäkligt snygg ratt med wink
Keep it up!
Mvh Kim

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
japp men vita blinkers har jag ju alltid haft, har ju bara moddat dom nu med oranga p-ljus lampor... snyggt som fasen vart det.. smile

tackar, gillar ratten jag med, passar bra, ska ju inte vara nån jävla alu sportratt i en merca smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
jävla skit också, fick punka ikväll också så nu har jag ett slitet sommardäck på vänster bak plus en ännu fulare fälg än innan tongue

sen kan jag tillägga att det går att börna med skiten också, hittade en torr asfaltsfläck förut så då vart man ju tvungen och prova tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (27 mars 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 mars 2008
Trådstartare
meningen var att jag skulle kolla på varför inte extraljusen och höger hellyse fungerar idag, men jag glömde fan helt bort det så det blev inget av med det..

nån merca nörd som kan hjälpa mig kanske??... "tillslags kabeln" till extraljus relät är dragen från hellyset på höger sida och nu fungerar inte hellyset på höger sidan, inte extraljusen och inte helljus lampan inuti bilen... nån som vet vad som är fel??

1 944 Inlägg
28 mars 2008
Fan glenne ! blir ju raggig den där stjärnan ju winkbig_smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
hehe tackar, det är iaf det jag strävar efter tongue... men kommer även heltoning så fort vädret blir varmare samt att jag måste skaffa sommarsulor så då blir det väll 17" eller 18" smile

en liten fråga till er som kikar in tråden, vad tror ni om att lacka bilen siden-matt-svart, heltonad och 17 eller 18" fälgar? smile
Senast redigerat av _Glenne_ (29 mars 2008)

Gödseldräng
4 529 Inlägg
29 mars 2008
blir nog tajt att få in 17 ellr 18" med din "lilla" sänknig wink
annars ser tysken fin ut fast du vet vad jag tycker om tärningarna wink haha
åker själv på sönda och köper en 190 2.6a smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
äsch då, lite låg profil så tongue

tackar smile.. hehe jaa som jag har sagt så stör det ju alltid någon med tärningarna tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
nu är bilen utlagd på intressekoll på blocket så jag får se om jag byter bort eller säjer den, om inte så fortsätter jag väll grejja med bilen smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare

Lite överallt..
612 Inlägg
31 mars 2008
Ser bra ut! wink

Fint med dekal på framrutan! Ska sätta en lite fetare på högersidan med efternamn när golfen är klar..

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
tackar smile

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
31 mars 2008
Fan en själv är dålig på att läsa ju big_smile så klart du hade vita blinkers från början med.. lol hehe, men blev jävligt läckert me "poitionlyserna".. något du vill fixa till mig? wink hehe

Men va!?
Inte sälja mercan nu, vill du hellre ha en gammal volvo? mad hehe
Närå, de är din bil, dock tycker jag du fått till ett shysst stuk på den smile
Mvh Kim

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
hehe joo.. jodå det vart snyggt med det.. hehe äsch, inte så svårt, du såg ju hur jag gjorde smile

vill igentligen inte sälja men vafan, måste ju få tag på nån pilsner vagn tills i sommar som man kan ha på crusingar med mera tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
just ja, har ju inte gjort nått med bilen idag, men tog och startade upp sierran idag iaf, den har ju stått sen i julas, översnöad med mera och bilfan startade utan som hellst problem smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
lås tråden... bilen bort bytt!

Sök