ja de flesta här verkarj u inte fatta vad en aktie innebär överhuvudtaget.
politik går inte ihop med närlingslivet då vi har markandsekonomi och inte kommunismen. i detta fall så påverkar de varandra inte så mycket.
synd dock att förra regeringen inte var så smarta och gick över till emu när de hade chansen utan lät folket rösta om det. folket ska absolut inte rösta om sådant.
ja de flesta här verkarj u inte fatta vad en aktie innebär överhuvudtaget.
politik går inte ihop med närlingslivet då vi har markandsekonomi och inte kommunismen. i detta fall så påverkar de varandra inte så mycket.
synd dock att förra regeringen inte var så smarta och gick över till emu när de hade chansen utan lät folket rösta om det. folket ska absolut inte rösta om sådant.
Huuh? Vad är demokrati? Är inte det att regeringen ska vara folkets tjänare och framföra vad vi tycker? Jaja tillbaks till topic så är det synd att Scania säljs men det är eller snarare var Wallenberg som ägde det och som ägare avgör man själv hur man gör med sin ägodel (till stor del iaf).
Kan nämna att jag jobbat på Scania i Södertälje och då först på Dieselmotormonteringen och sen reservdelslagret . Blev liten tår i ögat när man fick läsa förut att reservdelslagret flyttades till Belgien och nu det här?
Tyskarna dominerar bilvärlden.. scania kommer förbättras stort. . och tyska scania kommer tilltala mycket större publik . . har inte varit inne på scania men blir det kanske efter tyska köpet
Ärligt talat sörjer jag inte. Skitkvalitet på Scania, får hoppas på bättring nu med nya ägare.
Haha Vad har du haft för strul med Scania bilar då? Vore skoj att veta så man eventuellt kan mobba nån på jobbet.
Haft en helt ny RH580 som motorn rasade på och intercoolern var det ett stort hål i. Mystisk omständighet kring det hela. Men det fixades givetvis på garantin.
Men i övrigt då jag handhar (distriktschef) drygt 20 timmerlastbilar för tillfället (flexar upp och ner hela tiden då vi hyr in bilar till vårt åkeri med) så har jag noterat att jag får boka service och reparationer betydligt oftare på Scaniorna än på Volvosarna. Kanske lite klantigt formulerat med att det bara är skitkvalitet, men ibland känner man så