Hej,
Går det o köpa?
(lite historia
har endast mitt stuidebidrag som inkomst och mina föräldrar har inte allt för mycket pengar de heller. Och istället för o köpa allt nytt på en o samma gång, eller köpa ett slutsteg då, en bas då, en annan då o.s.v. så kom jag på att farsan hade lite i sin gamla bil. Frågade om jag fick låna o visst fick jag de, körde o hämta sakerna o kom på att slutsteget hade den gamla kopplingen, DIN.. satt o leta länge efter nått ställe som hade en RCA -> DIN(8) men gav upp.. gick in på tradera o hittade ett billigt Sony Xplöd och köpte de(fick lånat pengar av en kompis). Men när vi skulle bygga baslådan så hände det en liten sak där och vi typ ryckte av plasten runt högtalaren och fick med en liten bit av upphängningen. vi limmade tillbaka de o hoppades på de bästa.. igår, 24h efter vi limmat, så kopplade jag in den o började spela och såg bara hur all upphängning började hoppa ut i bas-slagen...)
Dess högtalare är runt 13-15år gamla(om inte äldre.
), men jag ska endast ha dem temporärt(stavning?), tills jag köpt egna d.v.s..
Men min fråga, går de o köpa nån sån upphängning? för jag har en till och den är fortfarande hel, och jag tycker den ger så j*vla fin bas för att vara så gammal, har inte vågat skruva upp basen särskilt mycket heller mest för jag vill inte att upphängningen på den ska hoppa sönder också.
Jag har försökt o hitta själv, men jag vet inte ens vad de jag söker heter.. så det är lite svårt.
Tacksam för svar
///Micke