2350
Sök

Asså fan vad sur jag blir, sjukt! kolla. (videoklipp, djurplågeri)

410 Inlägg
4 mars 2008
det är ganska intressant att alla som äger hund skriver och tycker att det är för jävligt. Men det är fan så mycket värre att plåga barn och skjuta spädbarn och kasta napalm över tusentals civila m.m. Men ändå sitter det folk på ett forum och tycker att det här är värre. På vilket sätt är det här värre än det amerikanska armén har gjort och gör dagligen? hur kan man sedan säga att det är värre att plåga ett djur än en människa? det kanske är ni som tycker det som borde söka upp en psykolog, med tanke på att soldaten antagligen är ganska redigt krigsskadad men det är inte vi och ändå värderar ni en död hundvalp högre än en människa. Och till dom som drar något i stil med att hunden är så försvarslös så är väl ett litet barn ännu mer utsatt än en hund.

2 021 Inlägg
4 mars 2008
Rednik skrev:
Hunden var redan död

ja man kan ju alltid hoppas..
Jävla svin de finns, han förtjänar samma öde

281 Inlägg
4 mars 2008
Rednik skrev:
Hunden var redan död

och med det menar du att det inte var så farligt, eller var det bara ett påstående ifrån dig ?

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !

Förjaevle Brao
555 Inlägg
4 mars 2008
fy fan, ner me dom jävlarna i en köttkvarn

281 Inlägg
4 mars 2008
Jag tycker inte att det är ok att plåga varken djur eller människor, men just nu kan jag göra ett undantag för den killen. Jag kan gärna ta tag om pungen på han och kasta iväg han mot sin död.

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !

Weber frälst!
223 Inlägg
4 mars 2008
Vikket jävla as!!!!!!!!!!!!!!!

Åt helvete med sekter asså, d e fan tragiskt att det finns såna problem här i världen!....

Norrlänning
1 453 Inlägg
5 mars 2008
laika skrev:
det är ganska intressant att alla som äger hund skriver och tycker att det är för jävligt. Men det är fan så mycket värre att plåga barn och skjuta spädbarn och kasta napalm över tusentals civila m.m. Men ändå sitter det folk på ett forum och tycker att det här är värre. På vilket sätt är det här värre än det amerikanska armén har gjort och gör dagligen? hur kan man sedan säga att det är värre att plåga ett djur än en människa? det kanske är ni som tycker det som borde söka upp en psykolog, med tanke på att soldaten antagligen är ganska redigt krigsskadad men det är inte vi och ändå värderar ni en död hundvalp högre än en människa. Och till dom som drar något i stil med att hunden är så försvarslös så är väl ett litet barn ännu mer utsatt än en hund.

svårt att förklara så du lär fatta, men en hund har ju inte gjort nått fel, men spädbarnens folk har troligen gjort nått..  och vad är det egentligen som säger att en människa är värd mer än en hund ? för att människan är större ?

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Norrlänning
1 453 Inlägg
5 mars 2008
De finns mycket värre, där dom flår en levande hund som gnäller... efter att sett den hade ja sömnproblem och fick gå till psykolog.. hmm   Kina är ju ett land där det står klart att ett djursliv är värt noll, ja har själv pratat med en kines som tycker djurplågeri är mänsklig underhållning, dom njuter av att plåga djur.. Mitt svar är Bojkotta OS i kina 2008!   vissa har redan hotat med det !

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
5 mars 2008
Mjo hunden är nog död redan, men det är ju ändå lite sjukt att kasta iväg liket sådär. hmm

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
6 juni 2008
jajamen stackars djur säger jag även om den var död eller levande!

Erik H

blacken
6 juni 2008
cebT skrev:
obeskrivligt.. !!!
älskar hundar och när jag såg valpen så stände jag med detsamma.. blir fan tårögd även när jag inte såg vad dom förbannade amerikanarna gjorde sad

Det är inte bara Amerikaner som "sticker" ut i det hänseendet, Japanare, Koreaner, Kineser bl:a är ganska så duktiga på att plåga djur för sitt eget höga nöjes skull..

blacken
6 juni 2008
laika skrev:

Så det ska vara legitimt stt plåga djur bara för att människor är dumma mot varandra?
Och sedan så ska du inte "hacka" så mycket på Amerikanska soldaters uppträdande i strid/fält.  Jämfört med många andra typ Franska,engelska,soldater,mm,mm så är dom ganska sjyssta i sitt uppträdande gentemot civilbefolkningen..

3 722 Inlägg
6 juni 2008
Behöver inte vara en amerikan bara för att han har en amerikansk uniform!.

Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
744 Inlägg
6 juni 2008
spelar det nån roll ifall hunden var död eller inte ? det är seriöst skottpengar på såna där jävla idioter, ursch och fy fan,nån borde ha tagit i han i nackskinnet å kasta han åt helvete,

Bildrulle
499 Inlägg
6 juni 2008
Fan, gör ont att se. Önskar någon hade kastat ut dom där soldaterna från klippan efter hunden.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

Bildrulle
499 Inlägg
6 juni 2008
Sök på Youtube, finns ett klipp där någon hittat killens blogg. Där det står att hunden var sjuk och att han försökte göra den en "tjänst". Stod att normalt sett skjuter dom hundar, men att killen beslutade sig för att vara kreativ den gången...

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

Down n`out
514 Inlägg
7 juni 2008
Nyman_ skrev:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article1977845.ab
"varning för starka bilder"

Ja fyfan säger jag bara. varför??

fyfan säger ja bara..vilken jävla idiot...hur kan man bli så elak?

Down n`out

Down n`out
514 Inlägg
7 juni 2008
laika skrev:

det är väll lika illa att döda en hund som ett barn igentligen. människor ä ju inte direkt mer värda än djur.

Down n`out

???
661 Inlägg
7 juni 2008
fyfan... vilken idiot. tur man inte ser nått sånt live, då hade man åkt in på livstid.

???
661 Inlägg
7 juni 2008
laika skrev:

visst e de så... men nu va de inte ett spädbarn de handlade om... kommer de upp ett klipp me ett barn blir de nog mer inlägg ska du se.

Sök