Jag vill inte ens se, jag såg en liknande video på julafton, sen var hela julhelgen förstörd.
Skjut de jävlarna med salthagel, pensla dem med lagom stark syra, låt dem lida i 2-3 dygn, börja sedan sakta men säkert döda dem... Jag HATAR djurplågeri!
Och nej, jag är inte vegan. Men vad fan kan egentligen oskyldiga djur göra? Ingenting, i synnerhet då de i regel är drogade eller slagna mot huvudet så de inte har så mycket koll längre... Usch, jävla folk det finns, jag fattar inte hur nån kan ha mage att göra sånt.
Angående att man ska hålla nere älgstam och dylikt så kan jag kommentera enligt följande: naturen har sin egen ekologiska balans. Blir det exempelvis för mycket älg så blir det till slut ingen mat kvar åt dem, och de kommer att sakta men säkert dö ut av detta för att återskapa nämnda balans. Även om vi människor tycker att det är mycket av rovdjur någon gång så kommer de att "självdö" pga matbrist och andra komplexa fenomen i naturen.
Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!