4380
Sök

Asså fan vad sur jag blir, sjukt! kolla. (videoklipp, djurplågeri)

155 Inlägg
4 augusti 2008
ja fy fan vilka idoter! tyvär så finns det folk till allt...

18 Inlägg
9 augusti 2008
lika jävla blåst sm dom där danska tonåringarna som dränkte ett gäng kattungar i vodka

1 963 Inlägg
9 augusti 2008
Tycker lika illa om alla förbannade jägare här i sverige och i resten av världen.. Är ju inte människans planet direkt, utrotar djur hit och dit osv. Hoppas nästan på att alla björnar attackerar varsin jägare..
Tur som %&")#! att man jagar tjuvjägare i afrika! Med skarpa skott, samma medicin ska äcklena få tillbaka. Borde sätta in de i resten av världen också. Se bara alla tigrar osv som snart inte finns längre! >Blir så sjukligt förbannad asså!!

Men are not born - Men are made

Sleeper
3 084 Inlägg
9 augusti 2008
Felax skrev:
Tycker lika illa om alla förbannade jägare här i sverige och i resten av världen.. Är ju inte människans planet direkt, utrotar djur hit och dit osv. Hoppas nästan på att alla björnar attackerar varsin jägare..
Tur som %&")#! att man jagar tjuvjägare i afrika! Med skarpa skott, samma medicin ska äcklena få tillbaka. Borde sätta in de i resten av världen också. Se bara alla tigrar osv som snart inte finns längre! >Blir så sjukligt förbannad asså!!

Inte våran planet nähäpp bara att flytta då! Djur har blivit utrotade sen urminnes tider vad hände med dinosaurierna?
Kan ju lova att några dinosaurie arter utrotade andra arter under samma tid.  Hade det inte funnits jägare (som vi fötts till), hade antagligen något annat djur som är minst lika grymt vart på toppen.  Kanske hade det bott 9 miljoner björnar i sverige istället om inte människan fanns? Är det inte djurplågeri av en björn att börja tugga på lårbenet för att sen bita i ryggen och köra labben i nyllet för att sen 10 minuter senare dö. Hade nog hellre blitt skjuten av en jägare än att bli uppäten av en björn..

Nej barn Björne är inte barmhärtig!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 963 Inlägg
9 augusti 2008
? Aa ska flytta sticker till mars tror jag.,
Va snackar du om ??? jämför du dinosaurier med människor ?! Okej se de så här massa äckel till idioter i tex sibirien dödar och plågar massa kattdjur hela tiden för att idioter med för mycke pengar ska ha dem som kläder! (o inte för att bli varma så skyll inte på det)
Djuren dödar för att överleva inte för att vara snygga eller tjäna pengar så jämför du inte människor med djur de är bara ruskigt korkat!
O jag vet att vi är födda till jägare men de behöver då verkligen inte överdrivas.. En björn dödar inte en haj för att göra soppa på en fena för att sen slänga ut den i havet igen. Så nog är björnar barmhärtiga om vi jämför med människor.

blacken
9 augusti 2008
Och svenska poliser är så djävla mycket bättre då..
http://www.youtube.com/watch?v=8VXEydFR … re=related

1 963 Inlägg
9 augusti 2008
"modiga" poliser. Är ju sååå himla svårt att hålla fast en sån hund när man är flera stycken efter att man prutat massa pepparspray i ansiktet på den. Vilka idioter.. Nope svensk polis är inget att hurra över.. Enda de vågar är att ge sig på försvarslösa människor/djur. De riktigt farliga varelserna backar de nog som fan för både människor/djur.

Sleeper
3 084 Inlägg
9 augusti 2008
Felax skrev:
? Aa ska flytta sticker till mars tror jag.,
Va snackar du om ??? jämför du dinosaurier med människor ?! Okej se de så här massa äckel till idioter i tex sibirien dödar och plågar massa kattdjur hela tiden för att idioter med för mycke pengar ska ha dem som kläder! (o inte för att bli varma så skyll inte på det)
Djuren dödar för att överleva inte för att vara snygga eller tjäna pengar så jämför du inte människor med djur de är bara ruskigt korkat!
O jag vet att vi är födda till jägare men de behöver då verkligen inte överdrivas.. En björn dödar inte en haj för att göra soppa på en fena för att sen slänga ut den i havet igen. Så nog är björnar barmhärtiga om vi jämför med människor.

Ja läs vad du själv skrev, citerade ju ditt inlägg!...
har inte snackat om djurplågeri dessutom är det inte djurplågeri för att skjuta en elefant för betarna den dör ju? Dessa människor (tjuvskyttar och dem som gjorde tvättbjörnspälsar för att ta ett exempel) är OFTA fattiga och man behöver pengar för att överleva. Inte gör väl sig en tjuvjägare någon förmögenhet på att sälja betar det är mellanhandlaren (möjligtvis) och elefanten hade inte dött om farbror mats i sverige som köper! Det är han som är idiot inte jägaren. Vissa frågar sig varför inte elfenbensjägarna inte tar reda på köttet i alla fall, det är väl ganska meningslöst eftersom dem jagar till fots 10 mil ute i öknen köttet är nog ganska ruttet när man kommer hem inte lär det vara lätt att bära heller.
   Angående den där tvättbjörnsfilmen så flår dem ju dem levande antagligen för att det är lättare finare päls vad vet jag = mer klirr i kassan = jobba mindre. Det finns ju en anledning iaf annars skulle dem knappast flått dem levande. Dem ser väl inte speciellt rika ut heller dem lär ju knappast få en 100:del av vad djurpälsen säljs i handeln för. Sen köps den pälsen av fru svensson som vill vara fin och självklart tycker hon djurplågeri är sjukt. Men ojj hon tänkte inte på den fina pälsen hon hade i garderoben.?   
   Precis samma sak med hajfenssoppan det är ju konsumenten som ligger till grund. Är det egentligen jägaren som jobbar för att överleva eller alla dessa kineser som älskar hajfenssoppa som bör avlivas?

JAG är inte för djurplågeri (är faktiskt djurvän) men jag tycker inte man bara ska stirra sig blind på en punkt. Vad jag försöker säga är att konsumenten är minst lika skyldig som jägaren.

MVH

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 963 Inlägg
9 augusti 2008
Och det vet jag annars hade ja inte skrivit om idioter till människor som ska ha skiten, i just detta fall pälsarna. Går inte att försvara människan för de är en idiotisk varelse över lag.
Spelar ingen roll om dom är rika eller fattiga eller tjänar nåt på de  de är helt sjukt allt va djurplågeri har att göra med..

N/A
141 Inlägg
9 augusti 2008
fy fan va sjuka.. fast dom amrikasnka trupperna behandlar inte bara djuren så där i irak. Dom civila irakierna behandlas likvärdigt som hunden. Död åt dom alla.

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
9 augusti 2008
Felax skrev:
Och det vet jag annars hade ja inte skrivit om idioter till människor som ska ha skiten, i just detta fall pälsarna. Går inte att försvara människan för de är en idiotisk varelse över lag.
Spelar ingen roll om dom är rika eller fattiga eller tjänar nåt på de  de är helt sjukt allt va djurplågeri har att göra med..

Behöver man ens fråga om du är vegan? tongue

1 024 Inlägg
9 augusti 2008
jo men om nu hunden redan va dör varför gör man en sådan sak vilka jävla svin amrikaner är fan järnskadade

1 024 Inlägg
9 augusti 2008
JÄ'RNSKADADE FAN VA JAG BLIR ARG NÄR JAG SER DETTA VA JÄVLA IDIOTER... HOPPAS DEN JÄVEN DÖR I KRIGET Å FÅR LIDA NÅT SÅ IN I HELVETE.. ursäkta mina ord men va fan kolla

blacken
9 augusti 2008
JAG är inte för djurplågeri (är faktiskt djurvän) men jag tycker inte man bara ska stirra sig blind på en punkt. Vad jag försöker säga är att konsumenten är minst lika skyldig som jägaren.

Så sant som det är sagt. Modeindustrin och kvinnors fåfänga, ligger bakom mycken plåga för våra djur..

94 Inlägg
9 augusti 2008
jaa, säger en sak ja.... NACKSKOTT!  jävla idioter.

310 Inlägg
9 augusti 2008
Felax skrev:

visst, men det är ju bra att dom håller ner antalet älgar..och anndra djur som springer över vägen överallt.

466 Inlägg
9 augusti 2008
Ett nackskott på dom där idioterna

Christer *Dieselkungen*

Indrivare/torped
149 Inlägg
9 augusti 2008
Jag vill inte ens se, jag såg en liknande video på julafton, sen var hela julhelgen förstörd.

Skjut de jävlarna med salthagel, pensla dem med lagom stark syra, låt dem lida i 2-3 dygn, börja sedan sakta men säkert döda dem... Jag HATAR djurplågeri!

Och nej, jag är inte vegan. Men vad fan kan egentligen oskyldiga djur göra? Ingenting, i synnerhet då de i regel är drogade eller slagna mot huvudet så de inte har så mycket koll längre... Usch, jävla folk det finns, jag fattar inte hur nån kan ha mage att göra sånt.

Angående att man ska hålla nere älgstam och dylikt så kan jag kommentera enligt följande: naturen har sin egen ekologiska balans. Blir det exempelvis för mycket älg så blir det till slut ingen mat kvar åt dem, och de kommer att sakta men säkert dö ut av detta för att återskapa nämnda balans. Även om vi människor tycker att det är mycket av rovdjur någon gång så kommer de att "självdö" pga matbrist och andra komplexa fenomen i naturen.

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!

526 Inlägg
9 augusti 2008
Räcker att läsa rubriken och några inlägg.. jag vill inte titta sad sad

195 Inlägg
14 oktober 2008
En till:
http://www.youtube.com/watch?v=L-kGq5Lg … re=related

En del människor förstår man sig bara inte på. Hur jävla kul kan det vara att se när en stackars försvarslös ko blir uppäten av en massa tigrar?
(Varning för starka bilder)
Senast redigerat av Explosiv_Tomte (15 oktober 2008)

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?

Sök