2777
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Avstängd
1 557 Inlägg
16 mars 2008
crazyarash skrev:
Det va en trevlig träff synd att ja inte han med swedish match och götaplatsen.

tycker det va lite dåligt organiserad bara. "sånna" träffar ska hålla på länge och börja senare.

det ska börja kl: 20:00 samling eller senare sen åker man till götaplatesen vilket ja tycker det är jävligt kul. där efter ska man veta vilken bil man ska följa. eller ha SMS funktion.

just "sånna" träffar finns det redan några jätte duktigt här i gbg som håller på med (nämner inga namn) men har väll inte börjat med det än. ska höra med dem om vi kan få med de på nästa träff så kan dem fixa det. dem men har till och med jävligt bra utrustning smile

vill tacka dem som hade denna härligt träff!

// Arash

Blir bättre chema nästa gång....

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
1 557 Inlägg
16 mars 2008
Goteborg skrev:
Räkna med mig iallafall...

Riktigt treviga boråsare smile

Mig ock... fats gör inget om det e senare....

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 mars 2008
MrKerm skrev:
HyperSonica skrev:
GiGanT skrev:

Tror inte han hade hög volym på walkien... för jag nästan skrek så wink... Sen så var vägen aldeles för mörk och smal... så ett rådjur som tittat fram hade inte vart specc kul va? wink... vi tappade ca 30 bilar till rollsbo (Partille)... tyvärr annars hade de nog varit jävligt fett!

Okej.. då förstår ajg att de blev avblåst smile så nu glömmer vi det tongue..

Skitkul va de förövrigt iallafall smile

Vill oxå påpeka till den personen som stog snett till vänster framför mej att han borde ta o tänka effter lite...
det finns inget som heter "Våran väg" Och man kan inte mumla för sej själv "Ni har inte rätt att köra här tycker jag"
Den vägen är en allmän väg som alla som betalar vägskatt har rätt att köra på.. och alla andra oxå iofs..
(Jag menar sträckan i skogen)

blir lite irreterad på såntdär bullshit..

Ursäkte att jag skriver som jag gör..
men är det nått som stör mej så säger jag det.. sån är jag.. Lika bra o vara ärlig
smilesmile

Den vägen har varit avstäng för allmän trafik länge inte så länge sedan den blev fri... Kan vara därför ..

Jo.. men jag tycker endå inte man ska kläcka ur sej saker som han gjorde, precis som om han ägde vägen och sånt däför blev jag lite smått upprörd... men men.. Skit i de nu..
I Borås är alla vägar öppna för vem som hälst.. så det är bara att få tummen ur o brumma hit om två veckor.. iallafall de som vill smile

Mvh Martin

Sump Runk Rätt O Slätt!

121 Inlägg
16 mars 2008
Severin skrev:
Jo kvällen var väldigt lyckad !! big_smile Ideen om en film var att utgång från garaget SM skulle spelas in om ni förstår hur jag menar att en person står o filmar bilarna en o en hur vi alla kör ut sakta därifrån liksom.. Skulle varit as coolt ... Men ja, vi som egentligen håller i det hela hade ju inget med saken att göra ikväll, 2 äldre män kom o tog typ över, började styra o ställa vart vi skulle osv :S de tycker ja va lite onödigt att dom skulle blanda sig i.. sad Men Men.. Nästa gång låter jag det inte hända tro mig..

Lite mer planering skulle vi väl haft men tro mig när ja säger detta: vi planerade inte att det skulle komma så mkt folk som ikväll haha big_smile Väldigt bra o dåligt på sätt o vis liksom, kul att allt folk kom men vi hann inte med det bara hehe..

Näst nästa vecka blir det i Borås ja och jag har redan planerat ut en viss del av det.. smile ! Så de enda vi behöver i borås är folket från Gbg igen big_smile !!!

Jätte fin kväll o ja hoppas på många fler likadana i både gott o fult väder tongue

det är inte lika lätt när man inte bor här i gbg..

dem bästa sträckorna här i gbg är enligt mig.
"Brodalen" (lite för kort bara)
"Sisjön vid bil provningen"
"Arendal"

sen har vi en som är mega bra i kungälv "Rollsbo"

det kan man tänkta på till nästa gång smile

Think Feel Drive
SUBARU

Avstängd
1 557 Inlägg
16 mars 2008
MrKerm skrev:
crazyarash skrev:
Det va en trevlig träff synd att ja inte han med swedish match och götaplatsen.

tycker det va lite dåligt organiserad bara. "sånna" träffar ska hålla på länge och börja senare.

det ska börja kl: 20:00 samling eller senare sen åker man till götaplatesen vilket ja tycker det är jävligt kul. där efter ska man veta vilken bil man ska följa. eller ha SMS funktion.

just "sånna" träffar finns det redan några jätte duktigt här i gbg som håller på med (nämner inga namn) men har väll inte börjat med det än. ska höra med dem om vi kan få med de på nästa träff så kan dem fixa det. dem men har till och med jävligt bra utrustning smile

vill tacka dem som hade denna härligt träff!

// Arash

Blir bättre upplägg nästa gång....

Team RmR
393 Inlägg
16 mars 2008
Var första gången jag var nere på era träffar i gbg typ på götaplatsen och kan bara säga att det var en riktigt bra träff och gillar att det drog över till lite streetrace osv sen. tack för en lyckad kväll

Vill se bilder nu från träffas upp med allt ni har skicka inte runt det utan lägg upp här wink

Någon som fick med min bil på kort tongue grön 940 turbo ? behöver bra bilder på den med dom nya fälgarna

MVH/jocke

1 587 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
Jo de va en jätte bra kväll, men nästa gång vill ja helst att ingen blandar sig i o kör över det som är planerat liksom :S .. Annars var de faktiskt jätte bra ikväll ... Underbart big_smile!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 mars 2008
Håller med helt o hållet
Severin skrev:
Jo de va en jätte bra kväll, men nästa gång vill ja helst att ingen blandar sig i o kör över det som är planerat liksom :S .. Annars var de faktiskt jätte bra ikväll ... Underbart big_smile!

Håller med helt o hållet..

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
Håller med helt o hållet
Severin skrev:

Håller med helt o hållet..

Men nästa gång låter ja fan me inte nåt sånt här hända igen.. wink

70 Inlägg
16 mars 2008
JaZoR skrev:
Var första gången jag var nere på era träffar i gbg typ på götaplatsen och kan bara säga att det var en riktigt bra träff och gillar att det drog över till lite streetrace osv sen. tack för en lyckad kväll

Vill se bilder nu från träffas upp med allt ni har skicka inte runt det utan lägg upp här wink

Någon som fick med min bil på kort tongue grön 940 turbo ? behöver bra bilder på den med dom nya fälgarna

MVH/jocke

Finns tre bilder från götaplatsen på sidan 25.. wink

Avstängd
1 557 Inlägg
16 mars 2008
Jag har en cool bild smile
Hur fasen man nu lägger in den...roll
Snart så...
Senast redigerat av MrKerm (16 mars 2008)

Avstängd
1 557 Inlägg
16 mars 2008
http://www.garaget.org/gallery/archive/80834/281457_fb84v8.jpg
smile Nu såå

Avstängd
1 557 Inlägg
16 mars 2008
http://www.garaget.org/gallery/archive/80834/281458_7lxe8i.jpg
Kankse lie bättre ändå smile

70 Inlägg
16 mars 2008
Najsigt.... Ja just ja, såg ju er gå upp dit.. smile

Avstängd
1 557 Inlägg
16 mars 2008
Hmm fast det va min bror smile

70 Inlägg
16 mars 2008
Ahh, aja.... Nästan samma person då.. tongue

Chaffis
285 Inlägg
16 mars 2008
ni kan väl öppna en tråd i foto så kan ni lägga upp bilderna där. så kan man gå in o titta på de.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

1 396 Inlägg
16 mars 2008
Goteborg skrev:
Andreasson skrev:
NiclasT skrev:
Härlig träff! smile Började med en flygande besiktning med nedslag på: Ingen regskylt fram, ingen varningstriangel och röda positionsljus smile

Väntar på bilder och film nu smile smile

aa, du hade lite oflyt där, sånt man får räkna med tyvärr, men träffen var trevlig..

Då hade vi ju lte mer flyt när man tydligen "råkade" vända mitt framför grisarna...

HAHAHA

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 396 Inlägg
16 mars 2008
Man borde nog vänta med den sträckan tills det är ljusare på kvällen!

Håller med Anterman, lägg upp en ny tråd där alla lägger in sina bilder:)

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

5 089 Inlägg
16 mars 2008
Hoppas ni inte förstör för rc som arrangerar racen i gbg och drar polisen till "deras" sträckor och förstör för dom och oss andra. Bättre att ni kör i borås och går ihop med rc när ni ska köra i gbg så säkerheter kan bli bättre.

och det är inte bra att ni lär "dom som bara står och tittar på" vart det brukas köra.

\Lindgren

Sök