crazyarash skrev:
Severin skrev:
Jo kvällen var väldigt lyckad !!

Ideen om en film var att utgång från garaget SM skulle spelas in om ni förstår hur jag menar att en person står o filmar bilarna en o en hur vi alla kör ut sakta därifrån liksom.. Skulle varit as coolt ... Men ja, vi som egentligen håller i det hela hade ju inget med saken att göra ikväll, 2 äldre män kom o tog typ över, började styra o ställa vart vi skulle osv :S de tycker ja va lite onödigt att dom skulle blanda sig i..

Men Men.. Nästa gång låter jag det inte hända tro mig..
Lite mer planering skulle vi väl haft men tro mig när ja säger detta: vi planerade inte att det skulle komma så mkt folk som ikväll haha

Väldigt bra o dåligt på sätt o vis liksom, kul att allt folk kom men vi hann inte med det bara hehe..
Näst nästa vecka blir det i Borås ja och jag har redan planerat ut en viss del av det..

! Så de enda vi behöver i borås är folket från Gbg igen

!!!
Jätte fin kväll o ja hoppas på många fler likadana i både gott o fult väder

det är inte lika lätt när man inte bor här i gbg..
dem bästa sträckorna här i gbg är enligt mig.
"Brodalen" (lite för kort bara)
"Sisjön vid bil provningen"
"Arendal"
sen har vi en som är mega bra i kungälv "Rollsbo"
det kan man tänkta på till nästa gång

Ja bor själv i kungälv och har varit där och kollat 2 gånger, båda gångena har polisen redan varit i Rollsbo,
Vist är sträckan i Rollsbo är väldigt bra väg, väg-mässigt och belyst.
MEN, ett riktigt stort MEN!! Ambulans-centralen ligger på samma gata, så den är inte att rekomendera.
Brukar inte polisen komma dit ganska fort?
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!