2530
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Yellow bug!
1 640 Inlägg
17 mars 2008
Fick bråttom att byta igår ... var ju helt underbart väder, sol, klarblå himmel, 8+.. Riktigt mycket vår.. Sommardäcken på givetvis.. Men så kom ju det här, nu är det typ 5 cm blötsnö eller nåt sånt.. hmm

Och de säger ju att snön kommer stanna och att det kommer vara fortsatta minusgrader fram tills helgen.

Så kul på elmia, när alla kommer med 15" vinterdäck på sina kärror wink
Senast redigerat av Edil_ (17 mars 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

1 587 Inlägg
17 mars 2008
Trådstartare
Så jääkla synd med snön u asså sad kan nog inte bli värre, hoppas bara på fint väder i helg.. Då blir ja nöjd big_smile

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
17 mars 2008
Nästan klarblå himmel +4 och inga spår kvar av det futtiga fjun till snö som kom under natten. Inte här iaf.
Blev inget snösladdande denna gången heller.. tongue

//Edge

Yellow bug!
1 640 Inlägg
17 mars 2008
Edge83 skrev:
Nästan klarblå himmel +4 och inga spår kvar av det futtiga fjun till snö som kom under natten. Inte här iaf.

Vafan, bor du nere i Skåne eller nåt? yikes

Haha, nej, skämt åsido, här är det iaf typ 5-10cm nysnö, samt att de e snöstorm, och termometern visar -3 grader tongue

Team RmR
393 Inlägg
17 mars 2008
Orka all snö satt och körde hem ifrån säffle igår mot trollhättan 12 mil enkel resa och när jag kom till åmål så började det snö eller aa där hade snön lagt sig gick i 20-30 km/h ifrån åmål till trollhättan körde av vägen 1 gång men fick upp den med lite putthjälp på fronten och så fortsetter resan mot trollhättan och där kom vi nästan in i trollhättan och där körde man fast , eftersom att jag bor 2 mil utanför trollhättan så blev det setta sig i en taxi (665kr) och åka hem tänk på att det är ca 12 mil enkel resa jag åkte ifrån säffle kl 00:45 och la mig i sängen hemma kl 08:15 Rolig resa på något som brukar ta ca 1 timma och 30 min

ville bara skriva av mig lite nu när vi endå snackade om snö big_smile

874 Inlägg
17 mars 2008
snöö.. vad trååkigt sad blir nog inga sommarsulor till elmia då .. eller vinge heller för den delen tongue
men men, det blir nog ball ändå smile

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
17 mars 2008
Edil_ skrev:
Edge83 skrev:

Haha, nej, skämt åsido, här är det iaf typ 5-10cm nysnö, samt att de e snöstorm, och termometern visar -3 grader tongue

Haha, nä jag bor precis vid kusten 15 mil norr om Götet. tongue
All snö landade en bit in i landet istället för här. tongue

//Edge

Yellow bug!
1 640 Inlägg
17 mars 2008
Edge83 skrev:
Edil_ skrev:
Edge83 skrev:

Haha, där ser man tongue Ja, märker det.. Hörde precis att det ska komma 5-10 cm nysnö till inatt , samt att det ska pendla mellan +1 till -9 fram tills söndag. Samt komma in en stor mängd snö på fredag hmm

Som sagt, ska bli kul att se alla stylade bilar på 15" plåtfälg till helgen wink

Och givetvis, ännu roligare att se de tappra stackare som ger sig ut på 17,18,19" sommardäck och sätter sig överallt wink
Senast redigerat av Edil_ (17 mars 2008)

Yrkesförare
1 267 Inlägg
17 mars 2008
Edil_ skrev:
Edge83 skrev:
Edil_ skrev:

Haha, där ser man tongue Ja, märker det.. Hörde precis att det ska komma 5-10 cm nysnö till inatt , samt att det ska pendla mellan +1 till -9 fram tills söndag. Samt komma in en stor mängd snö på fredag hmm

Som sagt, ska bli kul att se alla stylade bilar på 15" plåtfälg till helgen wink

Och givetvis, ännu roligare att se de tappra stackare som ger sig ut på 17,18,19" sommardäck och sätter sig överallt wink

Jadu Edil kör jag med mina 17" hjälper du mig på putta min bil då när jag sätter mig överallt tongue

Nä,jag skämta bara wink Blir nog att jag får sätta på mina vinterdäck trots allt... hmm tongue

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

1 587 Inlägg
17 mars 2008
Trådstartare
nicke_34 skrev:
Edil_ skrev:
Edge83 skrev:

Jadu Edil kör jag med mina 17" hjälper du mig på putta min bil då när jag sätter mig överallt tongue

Nä,jag skämta bara wink Blir nog att jag får sätta på mina vinterdäck trots allt... hmm tongue

Ser ut som ja åxå får göra de sad orka asså.... oooh sad

Team RmR
393 Inlägg
17 mars 2008
det är ju så jävla synd nu när elmia är i helgen . kan inte påsken var 9 aprill som vanligt :@

1 779 Inlägg
17 mars 2008
hehe ja som har velat ha hem min bil så jävla mycke för tt kunna ut å köra massa.. men va fan kommer ju sätta mig exakt överallt. lite halvslitna sommarsulor big_smile hahaha

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Chaffis
285 Inlägg
17 mars 2008
jag har allround däck på min bil. Men alla som var med i lördags märker nog att jag inte har något mönster kvar på bakdäcken ändå. Får se om jag åker till Elmia hoppas på att min nya bil ska hinna fram och att jag ska kunna köra den.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

1 779 Inlägg
17 mars 2008
AnteraMAN skrev:
jag har allround däck på min bil. Men alla som var med i lördags märker nog att jag inte har något mönster kvar på bakdäcken ändå. Får se om jag åker till Elmia hoppas på att min nya bil ska hinna fram och att jag ska kunna köra den.

va e e för ny bil då?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

121 Inlägg
17 mars 2008
akakaboto skrev:
AnteraMAN skrev:

va e e för ny bil då?

SUPRA!!! hehe..

Think Feel Drive
SUBARU

Bamse940Ltt
17 mars 2008
sommardäck blir det.. om det inte är 20cm snö.. är det bara lite så åker vi på 18"

Avstängd
1 557 Inlägg
17 mars 2008
Hjälper inte med vinter däck ändå sad Körde över en refug förut... Fats tror det gick hyfsat bra ändå hmm
Senast redigerat av MrKerm (17 mars 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
17 mars 2008
Edil_ skrev:
Edge83 skrev:
Edil_ skrev:

Kör fortfarande med vinterdäck.. iofs. friktionsdäck, 16" original alu fälgar som ser lagom roliga ut.
Var nära på att byta till sommardäck i fredags, men tänkte att jag skall slita ut mina helt med lite hjulspinn först, då mönstret ändå är dåligt.
Så egentligen hade det kanske varit bättre att byta till sommardäck, med tanke på mönstret? tongue
Om det blir Elmia eller inte återstår att se, hörde något om att jag skulle jobba helg.
Lagom kul eftersom jag precis jobbat denna helgen också.. aja.. den som lever får se heter det ju. tongue

//Edge

Chaffis
285 Inlägg
18 mars 2008
crazyarash skrev:
akakaboto skrev:
AnteraMAN skrev:

va e e för ny bil då?

SUPRA!!! hehe..

Du var inte bra på att låta mig överraska ser ja.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

121 Inlägg
18 mars 2008
AnteraMAN skrev:
crazyarash skrev:
akakaboto skrev:

va e e för ny bil då?

SUPRA!!! hehe..

Du var inte bra på att låta mig överraska ser ja.

du va ju så SEG HAHAH...

Think Feel Drive
SUBARU

Sök