jao hans bilder kommer upp senare som sagt ... Ja kommer också vara där! dvs om Boråsarna tar me sig lite tjejer ner lite trevligare med 2 königa träffar
jao hans bilder kommer upp senare som sagt ... Ja kommer också vara där! dvs om Boråsarna tar me sig lite tjejer ner lite trevligare med 2 königa träffar
Tjejer.. ?! Ja känner inga som är bil intresserade tyvärr Men dom andra kanske känner Vi får la se.. hehe !!
blir vid sju antagligen om de inte e för tidigt de e då vi brukar träffas
Kl 7 låter jätte bra tycker jag !! Vi samlas alltså på parkeringen vid donkan i Borås kl 6 så åker vi 18:15 därifrån, då är vi nog framme i tid !! Fast vart i Gbg ska vi träffas ?
För alla som frågar så har ni en liten karta här !wink
OBS: Götatunneln är ej mee på bilden!! Var ej byggd då!
Svart sträck mee gula prickar: Motorvägen som man kommer från angered,partille,hisingen..Man kan me svänga in vid gasklockan när man kommer från de hållet.men då får man köra den gatan som går vid vattnet. Rött som är inringat: Där har vi garaget som de är samling i! Svarta sträckorna: man svänger in från den gatan som ligger vid vattnet, sväng in vid swedish match som de står från den stora gatan så kommer du fram till garaget!
Trevligt att de kom så mkt bilar, jag hade kul som fick sitta i bilen och blända av när de kom bilar och poliser
Men jag och nicke snackade igår när vi åkte hem om vad vi kan göra här hemma i Göteborg. För Göteborg är ju inte lika litet som Borås det finns ju en del industri områden eller långa sträckor, men sedan kom vi på att de finns ett gäng som anornar race och sånt och dom har ju tjatat på folk att de inte skall bli så uttjatat och då tänkte vi att dom kunde fixa de till nästa helg ? någon som är mee i dom som kan svara ? vad tycker ni ?
annars så åker vi bara till ett område eller något:D blir la iallfall en crusing !
Trevligt att de kom så mkt bilar, jag hade kul som fick sitta i bilen och blända av när de kom bilar och poliser
Men jag och nicke snackade igår när vi åkte hem om vad vi kan göra här hemma i Göteborg. För Göteborg är ju inte lika litet som Borås det finns ju en del industri områden eller långa sträckor, men sedan kom vi på att de finns ett gäng som anornar race och sånt och dom har ju tjatat på folk att de inte skall bli så uttjatat och då tänkte vi att dom kunde fixa de till nästa helg ? någon som är mee i dom som kan svara ? vad tycker ni ?
annars så åker vi bara till ett område eller något:D blir la iallfall en crusing !
Haha, var det du som åkte på att stå och vakta på "andra sidan" bortom race-sträckan om man säger så?
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)