Hej, har fått lite problem med R5:an
Häromdan, i förregår körde jag lite vårdslöst över ett farthinder, som inte var färdigt så det hoppade och dunkade bra. Direkt började bilen hacka fram, och det gör den fortfarande, men inte lika mycket. Den dör i en halvseknd för att sedan komma tillbaka igen, vad man får göra är att gasa fllt i några sekunder, och sedan försöka lägga sig på rimlig gas igen, vilket funkar ibland. Annars får man laborera och försöka hitta ett läge där det inte hackar.
Vid fullgas går den felfritt, likadant vid väldigt lätt gas. Men mittemellan är detsvårt att hitta ett jämnt läge.
Om man håller precis jämn gas, på landsväg kan man få det till att gå felfritt, vet detta då jag åkte Borås-Sthlm igår. Stadskörning går mycket bättre, nästan felfritt. landsväg är mycket jobbigare dock
Detta har hänt en gång innan, då från ingenstans kom detta problem, men det var som bortblåst dagen efter.
Nån som vet vad som kan vara fel? Eller är det bara att leta upp en bättre pump? Det som grämer mig är att den går rent på fullgas, så den klarar ju att leverera :S
Senast redigerat av DoWahDiddy (8 mars 2008)
Braaaaap?