Västerås-Elmia,Jönköping. Start inne i centrala västerås kl9.... kl 11:10 då stod jag o tankade i första macken inne i J-köping 30mil 140 marshades det under de första 10 milen då jag körde inom körkortsindragningsgränsen. Efter Ö-bro gick det betydligt fortare... Vad blir det...i snitt de resterande milen på mindre väg ?
Tänkte skriva örebro -> vå-s på 44min. det är 9mil dit. satt och räknade.. ca 90km delat på 0.44 min = 204km/tim?
Sjuka är att vi var MASSOR med örebro bilar som åkte samma sträcka på sammatid till en bilträff i vås. ( det gick fort som fan ) men stämmer min utträkning?.. verkar ju lite väl extremt.
Senast redigerat av attackhamster (26 mars 2008)
visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Tänkte skriva örebro -> vå-s på 44min. det är 9mil dit. satt och räknade.. ca 90km delat på 0.44 min = 204km/tim?
Sjuka är att vi var MASSOR med örebro bilar som åkte samma sträcka på sammatid till en bilträff i vås. ( det gick fort som fan ) men stämmer min utträkning?.. verkar ju lite väl extremt.
En timma är 60 min, alltså lika med EN hel (1) En halvtimma är 30 min, alltså lika med en HALV (0.5) då är inte 44 min 0.44, utan tre FJÄRDEDELAR (0.75)
En timma är 60 min, alltså lika med EN hel (1) En halvtimma är 30 min, alltså lika med en HALV (0.5) då är inte 44 min 0.44, utan tre FJÄRDEDELAR (0.75)
/Jmy
Det hade funkat bättre om en timma var 100minuter
Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.
/Jmy
120km/tim då var det ju ganska lungt iaf då
visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor