om det är Ace Puma , så köp dom inte! ser inte alls bra ut i verkligheten
okej tack för rådet !
men kan du förklara lite hur du menar att dom inte ser bra ut i verkligheten ? färgen eller vadå ?
neej men vet inte riktigt hur jag ska säga, men såg dom live, och nej! bra mycket finare på bild , vet ej hur jag ska förklara , men dom såg inte alls ut som på bild....
De ser ut precis som på bilden i verkligheten Tycker definitivt du ska köpa dem, de är riktigt schyssta. Ett alternativ är ASA Prime också.. samma stuk som Puma fast lite snyggare enligt mig.
De ser ut precis som på bilden i verkligheten Tycker definitivt du ska köpa dem, de är riktigt schyssta. Ett alternativ är ASA Prime också.. samma stuk som Puma fast lite snyggare enligt mig.
Klart godkända fälgar det där. Jag tycker du ska köpa fälgarna om du gillar dom. Personligen tycker jag det är skitsvårt att sitta och titta på en bild och försöka få till det i huvudet. Mångekrade fälgar är aldrig fel så slå till du
Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt! Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu
Klart godkända fälgar det där. Jag tycker du ska köpa fälgarna om du gillar dom. Personligen tycker jag det är skitsvårt att sitta och titta på en bild och försöka få till det i huvudet. Mångekrade fälgar är aldrig fel så slå till du
tycker dom ser grymma ut, har för mig att jag har sett sånna på nån annan golf 4:a förut. Annars kan du ju alltid kolla in mina fälgar, tyckte dom satt jäkligt bra på goffen är ju lite bredare ekrar men det blir ju lite mer "pimp" så.
skulle satsa på en fälg med färre ekrar samt utan fälgbana, nog för jag tycker fälgbana e för jävla snyggt men just på golf 4an så gör det sig inte bra.
kolla på golf 5 gti fälgarna (ser sjukt bra ut på golf iv, + att tror inte det finns en bil i sverige som har det än) annars är audi a8 fälgar rackarns fina på golf.
och smaken är som baken så håller ni inte med mig säg något bättre å klaga bara inte på min smak