3295
Sök

Team Soundtec söker medlemmar

En gång till nu
760 Inlägg
23 mars 2008
EZTuning skrev:
alexxe skrev:
Hadde vart kul å haka på å tjöta me lite nytt folk. va behöver man i stereoväg för å kvala in då? haha

Du kan ha det du har, men när du är med i teamet så får du bra pris på lite av varige som fälgar styling billjud mm.

Hur träffas ni i gbg då när ni inte drar samlad trupp te träffar oså?

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

4 554 Inlägg
24 mars 2008
kan ni inte anordna en liten träff framöver så man får veta vilka ni är

Intresseklubben
673 Inlägg
24 mars 2008
Låter inte dumt smile dock har jag bara otur me mitt ljud tongue haha.. allt går bara sönder

/Mvh Andreas

Bilbyggare/Ljudbyggare
64 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
Vi skal träffas helgen den 5april om 2 v ni är alla välkommna skicka pm nästa väcka så får ni tid och plats

MVH Fredrik

En gång till nu
760 Inlägg
27 mars 2008
EZTuning skrev:
Vi skal träffas helgen den 5april om 2 v ni är alla välkommna skicka pm nästa väcka så får ni tid och plats

MVH Fredrik

Blir de sommarbilar dit eller andraåket? skriv i tråden här så aktiveras min bevakningsgrej så ja ser inlägget.
//Alex

2 644 Inlägg
Bilbyggare/Ljudbyggare
64 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
alexxe skrev:
EZTuning skrev:

MVH Fredrik

Blir de sommarbilar dit eller andraåket? skriv i tråden här så aktiveras min bevakningsgrej så ja ser inlägget.
//Alex

Du får köra vad du tycker pasande med vädret, men vi har nog bruksbilar förutom dom som har sina bilar i lokalen och skruvar med dom.

Vi har vår lokal på Hönö om du har tid får du gärna komma förbi vi är där efter kl11 på lördag.
Adressen är östra hamnen hittar du inte kan du ringa mig 0704-20 40 90

MVH Fredrik

6 851 Inlägg
30 mars 2008
Om ni sponsarar helt bygge för dB så kan det vara intressant och då menar jag inte bara rabatt hos nått företag. Bilen har jag själv, men inga ljudprylar för dB bygga till den bilen.

Bilbyggare/Ljudbyggare
64 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
Jag sponsrar inte men det kan nog någon av våra sponsorer göra. Vi kan kolla med dom,
Vart bor du?

6 851 Inlägg
30 mars 2008
EZTuning skrev:
Jag sponsrar inte men det kan nog någon av våra sponsorer göra. Vi kan kolla med dom,
Vart bor du?

Jag bor dock i Jönköping, men det är ju inte allt för långt till Göteborg, samt att jag har kompisar där som man kan hälsa på om man skulle behöva åka dit endel wink

Som du ser så håller jag ju redan på "lite" med ljudbyggen, men en dB bil skulle vara kul att bygga, om man själv bara hade råd (SQ är inte heller billigt tongue )
Detta varför  jag enbart kan tänka mej bygga det OM jag skulle få sponsor.

Bilbyggare/Ljudbyggare
64 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
Ingen i GBG som är intresserade?

Herr
851 Inlägg
8 april 2008
allti kul med alierade undertävlingar smile
hör av er om jag får vara med

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]

En gång till nu
760 Inlägg
10 april 2008
Hur gick de med mötet den 5 då? blev de nått kul? bor ca 5-6 mil från gbg hönö e d de som ligger brevid öckerö å björkö elle?

Bilbyggare/Ljudbyggare
64 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
Det gick bra vi snacka lite fräste ett par ringar i mdf till en i ett bygge, ja det ligger brevid öckerö

4 554 Inlägg
13 april 2008
är intresserad men står just i planerna för att bygga om bagaget helt och de kan ta lite tid, så sommarn kanske är lite halv körd:P

Bilbyggare/Ljudbyggare
64 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
Sponsorn söker en eller flera bilar till att tävla i SQ är ni intreserade så hör av er!

Yrkesförare
1 267 Inlägg
14 april 2008
Jag kan ställa upp med min volvo s90 wink Om man får vara med?

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Yrkesförare
1 267 Inlägg
14 april 2008
Sponsrar ni med bas & nytt steg också...? De som ja har nu börjar väl bli gammalt wink

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
15 april 2008
ja ställer då upp...har redan en massa spons beroende på va ni kan erbjuda:P

Bilbyggare/Ljudbyggare
64 Inlägg
16 april 2008
Trådstartare
nicke_34 skrev:
Sponsrar ni med bas & nytt steg också...? De som ja har nu börjar väl bli gammalt wink

Vad har du tävlat i innan då?

Sök