Vi skal träffas helgen den 5april om 2 v ni är alla välkommna skicka pm nästa väcka så får ni tid och plats
MVH Fredrik
Blir de sommarbilar dit eller andraåket? skriv i tråden här så aktiveras min bevakningsgrej så ja ser inlägget. //Alex
Du får köra vad du tycker pasande med vädret, men vi har nog bruksbilar förutom dom som har sina bilar i lokalen och skruvar med dom.
Vi har vår lokal på Hönö om du har tid får du gärna komma förbi vi är där efter kl11 på lördag. Adressen är östra hamnen hittar du inte kan du ringa mig 0704-20 40 90
Om ni sponsarar helt bygge för dB så kan det vara intressant och då menar jag inte bara rabatt hos nått företag. Bilen har jag själv, men inga ljudprylar för dB bygga till den bilen.
Jag sponsrar inte men det kan nog någon av våra sponsorer göra. Vi kan kolla med dom, Vart bor du?
Jag bor dock i Jönköping, men det är ju inte allt för långt till Göteborg, samt att jag har kompisar där som man kan hälsa på om man skulle behöva åka dit endel
Som du ser så håller jag ju redan på "lite" med ljudbyggen, men en dB bil skulle vara kul att bygga, om man själv bara hade råd (SQ är inte heller billigt ) Detta varför jag enbart kan tänka mej bygga det OM jag skulle få sponsor.