är grymt sugen på att prova en turbokonvertering men är det riktigt svårt? du har ju en fördel som går fordon själv går jag industri men skulle vilja prova ändå typ nått liknande din
är grymt sugen på att prova en turbokonvertering men är det riktigt svårt? du har ju en fördel som går fordon själv går jag industri men skulle vilja prova ändå typ nått liknande din
Mvh victor
De e inte svårt direkt bara pilligt o få plats me allt. Men de e ju bara att skaffa en billig bil o börja skruva så löser sej problemen me tiden
oljetemp kan stiga en rätt bra bit över 100, min brukar hamna på ca 130-140 grader
Okej. Hade ju bara igång den en liten stund igår, men om oljan blir varmare än 130-140 så får ja nog skaffa ett oljekyl oxå.
Jo, min ligger på en 120-130 grader, när jag kör på bana vet jag inte riktigt vad den kommer upp i men det har klarat sig bra hittills , men det blir att skaffa olje-kylare till min iallafall, kan blir tråkigt om oljan koksar
oljetemp kan stiga en rätt bra bit över 100, min brukar hamna på ca 130-140 grader
Okej. Hade ju bara igång den en liten stund igår, men om oljan blir varmare än 130-140 så får ja nog skaffa ett oljekyl oxå.
Jo, min ligger på en 120-130 grader, när jag kör på bana vet jag inte riktigt vad den kommer upp i men det har klarat sig bra hittills , men det blir att skaffa olje-kylare till min iallafall, kan blir tråkigt om oljan koksar
Okej. Då ska ja se upp så oljan inte blir för varm. Inte kul o rasa motorn för en sån sak som e så lätt att åtgärda.
Bilen gick igenom besiktningtn igår me en två på handbromsen o skyltbelysningen... Men nu ikväll så blir de att plocka ner orginal sakerna o på me turbogrejjera Så får vi hoppas de blir bra i slut ändan. Kommer kanske bilder imorn.