Har ni vart till Elmia eller inte, men hur var det för er som har var där? , eller varför var ni inte där? eller vad gjörde ni i stället eftersom ni inte var där? Kan ni beräta lite om hur det var under det kalla våren som börjar idag. MVH:
Senast redigerat av alain (21 mars 2008)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
åker imon kl halv 8 kom nyss hem efter varit och skiftat till vinterdäck 200kr för att kränga över 4 däck till några andra fälgar plus montering billigt billigt
Det var lite sådär tycker jag faktiskt.. Men Fimpens bil är höjdpunkten, Fan va snygg den blev,´lacken är så grym live... och inredningen kan nog ingen klaga på:)
Jag undrar oxå? sitter o disskuterar med tjejen om vi ska eller inte åka dit! har ju planerat de länge, men har ju hört lite att de ska vara sisådär denna gången, känner inte för o lägga ut ca 2000:- för oss två för en dag där då. Så e de nån som kan ge ett utlåtande innan man bestämmer sig för o åka eller inte?
Jag kom precis hem ifrån Elmia, 50mil hemresa. Tyckte de var lite sämre iår mot förra året. Fimpens bil vart kanon bra och luktar spakel invändigt Men resten är samma gamla förutom att alla har dragit på en motivlackering på bilarna. Sevärt och rolig dag, lite mycket folk men de brukar de alltid vara såhär när dom öppnar.
//mvh Peo
Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.
Jag kom precis hem ifrån Elmia, 50mil hemresa. Tyckte de var lite sämre iår mot förra året. Fimpens bil vart kanon bra och luktar spakel invändigt Men resten är samma gamla förutom att alla har dragit på en motivlackering på bilarna. Sevärt och rolig dag, lite mycket folk men de brukar de alltid vara såhär när dom öppnar.
//mvh Peo
Håler med dig om allt:P spec det med samma bilar... Dock är det ju ett trevligit tidsfördriv iallafall:D mvh Christofer
Varit där en gång, tycker det är mest gamla bilar dom har skickat på stora fälgar, spoilers och straips på. Man vill ju se se något nytt på en bilmässa. Kan tänka mig att mässan tilltalar ungdomar som ska köpa sin första bil men inte oss som vill ha något nytt
Jag tyckte det va grymt bra fast det va inte så mycket folk som folk säger.. va knappt något folk.. ha varit där 3 år i rad och aldrig fått en parkering vid mässan idag gick det som smör, hur lätt som helst med parkering antar det va vädret också
Varit där en gång, tycker det är mest gamla bilar dom har skickat på stora fälgar, spoilers och straips på. Man vill ju se se något nytt på en bilmässa. Kan tänka mig att mässan tilltalar ungdomar som ska köpa sin första bil men inte oss som vill ha något nytt
Det är inte såååå vanligt att folk köper en fabriksny bil och sedan kapar sönder för att bygga något fräckt av... Vitsen med mässan är ju att visa "normala" bilar som är ombyggda och hottade. Det som stör mig mest är att de har en hel satans hall med en massa dunka dunka, rök och skit. Huvudvärk kan man skaffa sig på annat sätt..
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Var där idag, tycker det var riktigt bra! Förra året var jag där på lördagen, SJUKT mycket folk på lördagen! Idag (fredag) var det klart "mycket mindre" människor. Man kunde i alla fall se bilarna ordentligt utan att behöva trängas
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!