Hade inte åkt dit om ja inte fått fribiljett. Snön hindrar inte. Tycker bara de kostar för mycket för inget. Visst där e lite o se men dom bilaran kommer man ju o se på alla utställningar hela sommaren så man klarar sig utan elmia faktiskt.
Event/shopansvarig på VWPC.SE Volkswagen Passat Club - Das Club VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Bensin: 60 mil x 0,8L = 48L = 624kr om13kr/L Inträde: 2x200:- = 400:- Mat: 2x150:- = 300:- Handla snålt: Handla inte alls ni har redan käkat för 300kr Elmia 08: 1324kr
Jo förra året tog vi civicen, men de jävla avgasystemet gjorde att man fick sitta med öronproppar hela vägen, eller ja tjejen gjorde det o jag hade bara huvudvärk en timme efter, sen så har jag sabbat min rygg o svanskota, så jag kan tyvärr inte sitta i lillbilen mer än små sträckor! Annars hade de vatt gjutet! haha sicken gnällspik jag e!
snön brydde jag mig inte om. gick upp klockan 6 i morse, spydde lite, satte oss i bilen och åkte de där 20 milen ner till elmia, va hemma igen strax efter 18:00, käkade frukost så inte ens sjukdom och spya kunde hindra mig
Jag bangade elmia av samma anledning som alla andra år, och av samma anledning som alla andra i tråden, jag har tummen för långt upp i röva för att flytta mitt feta arsle dit.
Jo, man får la göra det. Finns ju visserligen en chans kvar i morron. Men jag tror jag skippar. Får la säga som en annan sa, "vart annat år räcker, hinner inte bli så stor förändring".. aja, tur att det finns folk som fotar så man kan följa med i bildväg iaf.