malmö arabland?

fegge_89
27 mars 2008 · 1 302 Inlägg

richardoo290 skrev:

PlatinumRacing skrev:

richardoo290 skrev:

dem beter sig förjävligt mot dig i ett halvår. tillslut får du nog och råkar säga "blatte" lärarn hör det.. du blir avstängd från skolan.. förföljd av invandrarna..rasse stämplad av föreldrarna.. och dumpad av flickvännen lol
tråkigt men tyvärr så sker sånt tongue

Själv går jag i en skola där det finns ca 80% svenskar och jag trivs väldigt bra med mina svenska klasskamrater har aldrig snackat skit om någon av dem och faktum är att jag trivs mer i denna skola med 80%svenskar än i min förra skola där det bara var 4svenskar i hela skolan.

förståeligt, hmm
finns cirka 20% invandrare i min skola, fast dem pratar svenska och vi är skitbra kompisar med dem.
2 styck är jag väldigt bra polare med tongue precis som du säger så är det dem otacksamma icke svensktalande ganster-utlänningarna man blir irreterad på.

Ja precis min mening då den procent som går på min skola inte pratar svenska och desutom så är de inte elever på skolan utan de är där för att lära sig yrket på sidan av.

Team-Adolfsson Gödseldräng
27 mars 2008 · 4 529 Inlägg

Bunta ihop och slå ihjäl dom

näe men dom som inte sköter sig och rättar sig efter Sveriges lagar och regler och 0 rätt att få stanna kvar
bara sätta dom på en kamel eller nått och låta dom gå till albanien eller nåt
men dom som sköter sig och verkligen försöker lära sig vårat språk och rättar sig efter får stanna så länge dom sköter sig
min mors väninna jobbar med att utbilda invandrare som kommer och ska bo här
just nu så går det ca 6000 elever på dom skolorna runt om i landet och står ca 200.000 i kö för att få komma in
snart så kommer det inte finnas en svensk kvar här eftersom allt fler börjar flytta utomlands
alla säger att man ska rösta på ett annat parti men va FAN hjälper det ?
inte ett skit dom lovar o lovar men inte fan håller fanskapen det dom lovar
Ner med politiken säger jag sen kan man ta itag med invandrarna

Min åsikt
Sköt er själv skit i andra tro på gud och ärligt vandra roll

richardoo290 VOLVO for life..
27 mars 2008 · 2 113 Inlägg

fegge_89 skrev:

richardoo290 skrev:

PlatinumRacing skrev:
Själv går jag i en skola där det finns ca 80% svenskar och jag trivs väldigt bra med mina svenska klasskamrater har aldrig snackat skit om någon av dem och faktum är att jag trivs mer i denna skola med 80%svenskar än i min förra skola där det bara var 4svenskar i hela skolan.

förståeligt, hmm
finns cirka 20% invandrare i min skola, fast dem pratar svenska och vi är skitbra kompisar med dem.
2 styck är jag väldigt bra polare med tongue precis som du säger så är det dem otacksamma icke svensktalande ganster-utlänningarna man blir irreterad på.

Ja precis min mening då den procent som går på min skola inte pratar svenska och desutom så är de inte elever på skolan utan de är där för att lära sig yrket på sidan av.

som på min gammla skola hmm hemskt..
en invandrar-brud var skitjobbig engång på lektionen.. tillslut blev min jätte-schysta lärare förbannad och sa: snälla sluta apa-dig nudå.. (som hon även kan säga till oss svenskar)
då jäklar tände ungen till och ringde dit föreldrarna och brossorna.. så såg man att hela familjen stod och skällde ut min stackars lärare på skolgården .. hon va rasist o ditten o datten.... sen gick dem in o pratade med rektorn.. dagen efter kom rektorn i i vårt klassrum och frågade oss "vittnen" om vad som hänt.. vi sa som de var och läraren fick behålla jobbet.. 2 dar senare slutade ganster-invandrar ungen på den skolan tongue

Senast redigerat av richardoo290 (27 mars 2008)

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
27 mars 2008 · 3 404 Inlägg

Det är ju tammef*n sjukt! Jag har ingenting emot varken invandrare (själv kompis med några) eller invandringen som sådan men volymen är helt åt helsike! Kolla på USA t.ex. där krävs det BETYDLIGT mer för att komma in. Att folk ska komma hit, knappt veta vad landet heter och än mindre kunna peka ut Sverige på en karta, det är ju helt fel!

När ambulanser behöver POLISESKORT så har det gått helt åt skogen. Att komma hit och tro att de äger landet, begära moskeer osv så kanske Freddan och Co borde ta en funderare.

Borde nog inte skriva mer då det lätt misstolkas och man blir anmäld för "hets mot folkgrupp"

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
red daddy
27 mars 2008 ·

richardoo290 skrev:

fegge_89 skrev:

richardoo290 skrev:
förståeligt, hmm
finns cirka 20% invandrare i min skola, fast dem pratar svenska och vi är skitbra kompisar med dem.
2 styck är jag väldigt bra polare med tongue precis som du säger så är det dem otacksamma icke svensktalande ganster-utlänningarna man blir irreterad på.

Ja precis min mening då den procent som går på min skola inte pratar svenska och desutom så är de inte elever på skolan utan de är där för att lära sig yrket på sidan av.

som på min gammla skola hmm hemskt..
en invandrar-brud var skitjobbig engång på lektionen.. tillslut blev min jätte-schysta lärare förbannad och sa: snälla sluta apa-dig nudå.. (som hon även kan säga till oss svenskar)
då jäklar tände ungen till och ringde dit föreldrarna och brossorna.. så såg man att hela familjen stod och skällde ut min stackars lärare på skolgården .. hon va rasist o ditten o datten.... sen gick dem in o pratade med rektorn.. dagen efter kom rektorn i i vårt klassrum och frågade oss "vittnen" om vad som hänt.. vi sa som de var och läraren fick behålla jobbet.. 2 dar senare slutade ganster-invandrar ungen på den skolan tongue

lollol
"DOM får - men inte VI"... Dagens sanning
Faan va trött jag blir sad

Kesler
27 mars 2008 · 3 650 Inlägg

richardoo290 skrev:

PlatinumRacing skrev:

richardoo290 skrev:
dem beter sig förjävligt mot dig i ett halvår. tillslut får du nog och råkar säga "blatte" lärarn hör det.. du blir avstängd från skolan.. förföljd av invandrarna..rasse stämplad av föreldrarna.. och dumpad av flickvännen lol
tråkigt men tyvärr så sker sånt tongue

Själv går jag i en skola där det finns ca 80% svenskar och jag trivs väldigt bra med mina svenska klasskamrater har aldrig snackat skit om någon av dem och faktum är att jag trivs mer i denna skola med 80%svenskar än i min förra skola där det bara var 4svenskar i hela skolan.

förståeligt, hmm
finns cirka 20% invandrare i min skola, fast dem pratar svenska och vi är skitbra kompisar med dem.
2 styck är jag väldigt bra polare med tongue precis som du säger så är det dem otacksamma icke svensktalande ganster-utlänningarna man blir irreterad på.

I min skola är det bara typ 5 invandrare på flera hundra ungar..vad blir det typ 1%

Senast redigerat av Kesler (27 mars 2008)

loudness
27 mars 2008 · 4 554 Inlägg

först och främst är de ju inte deras fel att de blivit så här, dom som alla andra har ju lyckats kommaifrån de ställe som antagligen va sämre än detta och fått stanna p ga svenska myndigheten har tillåtit de. så egenkligen borde vi först piska upp nån tupp med slips. sen allt våld som uppstår är deras eget fel att dom inte kan hålla sig i skinnet och då är de inte mer än rätt att klämma åt dom på ett eller annat sätt,

Muttley
27 mars 2008 ·

för många år sedan innan de var så jävligt som de är idag så jobba min bror på någon firma i malmö, men bodde i rosengård hos en vän till han. första natten var han bil borta, sen hitta de den helt sönderslagen och bränd . de är lyckat. bara för de kom en ny bil dit smile

jonesono Personal- och beteendevetare
27 mars 2008 · 1 082 Inlägg

richardoo290 skrev:

Ertiyed skrev:
Största problemet är väl att Sveriges regering alltid vill vara "bäst" i allting på papret... vi ska ha lägst utsläpp från bilar, vi ska ha lägst skatter verkar vara det nya och vi ska även ha störst invandring för att hjälpa alla flyktingar. Då borde dem kanske lära sig lite om segregation också tycker man.

EDIT: sen att det skiter sig för landet det är inte så viktigt.

men folket väljer ju regering!!
är man så dum så man röstar på sånna skit-parti får man skylla sig sj med hur landet blir!

eller så röstar man smartare och blir nöjd me resultatet

Smartare...sd... nja, jag tror jag står över.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
jonesono Personal- och beteendevetare
27 mars 2008 · 1 082 Inlägg

fegge_89 skrev:

richardoo290 skrev:

jonesono skrev:

"...Sa han och röstade på missnöjespartiet nr 1."
"De två drakarna" har redan lagt fram idéer på hur man kan få ut invandrare/flyktingar i landet.
Om du är insatt i detta, lär du inte ha missat det.

missköter man sig upprepade gånger så har ja inget emot det ^^
men folk verkar tro att hitler kommer ta makten om man röstar på sd... roll

Nej nej varför hitler ?

Om sveriges politiker tar sitt förnuft till fånga så gör de som danmark och stoppar mass invandringen som faktiskt pågår.

Danmark....Pia Kjærsgaard... i rest my case!

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
jonesono Personal- och beteendevetare
27 mars 2008 · 1 082 Inlägg

fegge_89 skrev:

jonesono skrev:

Ertiyed skrev:

Japp att rösta på en annan regering med en annan ståndpunkt är ett sätt att visa missnöje med hur den nuvarande regeringen agerar.  Om man nu, som folk föreslagit, röstar på SD så behöver det inte betyda att man vill att SD ska sitta som regering utan att man vill ha förändringar i samhället.

Varför inte istället skriva in motioner (som alla får göra) om sina idéer.. till partier som faktiskt fungerar och man vet var man har. Det vet man inte med sd, vilket är en förjävla jobbig situation.
Eller själv engagera sig för att upplysa om hur man vill ha det - aktivt!

är nog inte många som partier som bryr sig specielt mycket om vad vi vanliga människor tycker och tänker så det hamnar nog ganska snabbt i arkiveringen skulle jag tro. hmm

Tror du, eller vet du att det är så?
Varför inte göra slag i saken på ett aktivt sätt, om du själv vill något! Det finns lokala politiker (tro det eller ej), som gärna vill ha in åsikter och tankar från allmänheten. Detta kan i sin tur rapporteras uppåt.
Eller gå den vägen själv, är ju en annan variant.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
Mortalis VW-nörd?
27 mars 2008 · 4 332 Inlägg

Usch, de första som slår mig av inslaget är bara, tänk hur mkt av VÅRA pengar, vi som arbetar, som går åt till deras lekstuga och anarkistiska livsstil.
Jag vill inte betala för att killar i gängbråk ska få bli ihopsydda innan mig. Att jag ska få sitta en eller två extra timmar i akutmottagningen för att ett gäng drabbats samman och måste prioriteras.
Blir förbannad. Man sköter sig och får inget för det.

blacken
27 mars 2008 ·

jonesono skrev:

fegge_89 skrev:

jonesono skrev:

Varför inte istället skriva in motioner (som alla får göra) om sina idéer.. till partier som faktiskt fungerar och man vet var man har. Det vet man inte med sd, vilket är en förjävla jobbig situation.
Eller själv engagera sig för att upplysa om hur man vill ha det - aktivt!

är nog inte många som partier som bryr sig specielt mycket om vad vi vanliga människor tycker och tänker så det hamnar nog ganska snabbt i arkiveringen skulle jag tro. hmm

Tror du, eller vet du att det är så?
Varför inte göra slag i saken på ett aktivt sätt, om du själv vill något! Det finns lokala politiker (tro det eller ej), som gärna vill ha in åsikter och tankar från allmänheten. Detta kan i sin tur rapporteras uppåt.
Eller gå den vägen själv, är ju en annan variant.

Det låter ju fint i teorin, men i verkligheten så funkar det inte lika bra det vet du.

jonesono Personal- och beteendevetare
27 mars 2008 · 1 082 Inlägg

PlatinumRacing skrev:
Jag (som själv är en invandrare) har tröttnat på alla dessa "gangstawannabes" som beter sig som idioter och tror att de bor i ghetton. DET FINNS INGA J*VLA ''GHETTON" I SVERIGE. De ger oss andra invandrare ett dåligt rykte.  Mitt råd är att utvisa kriminella invandrare för alltid. Sverige har varit generöst och hjälp folk i nöd och därför blir jag förbannad när folk med utländskt bakgrund missköter sig...

Det är nog få människor som tycker att "ghetton" är något bra! Vad som har gjort att det mer eller mindre blivit ett slags "ghetton" på flera platser, är ju frågan man måste ställa sig.
Kass integrering, taskig självbild, dåliga förebilder, hopplöshet i området man bor, hög arbetslöshet osv. Finns hur många faktorer som helst som spelar in - men som de själva inte kan göra något åt.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
jonesono Personal- och beteendevetare
27 mars 2008 · 1 082 Inlägg

blacken skrev:

jonesono skrev:

fegge_89 skrev:

är nog inte många som partier som bryr sig specielt mycket om vad vi vanliga människor tycker och tänker så det hamnar nog ganska snabbt i arkiveringen skulle jag tro. hmm

Tror du, eller vet du att det är så?
Varför inte göra slag i saken på ett aktivt sätt, om du själv vill något! Det finns lokala politiker (tro det eller ej), som gärna vill ha in åsikter och tankar från allmänheten. Detta kan i sin tur rapporteras uppåt.
Eller gå den vägen själv, är ju en annan variant.

Det låter ju fint i teorin, men i verkligheten så funkar det inte lika bra det vet du.

Om man vill något tillräckligt mycket, så går det mesta med lite ansträngning. Det vet du nog!
Problemet är att folk sitter hemma och gnäller, röstar sd (för de är missnöjda) och inget händer.
Gå en väg där folk faktiskt lyssnar..

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
jonesono Personal- och beteendevetare
27 mars 2008 · 1 082 Inlägg

Mortalis skrev:
Man sköter sig och får inget för det.

Vad vill du ha, en klapp på kinden?
Du lever (antar jag nu) ett drägligt liv, ekonomin går runt, har ett socialt liv som funkar, god hälsa osv.
Situationen är inte riktigt den samma för många andra som lever i dessa områden.
Det funkar liksom inte att gå omkring med sitt agg mot vissa personer, allt hänger samman i ett större system. Att det inte funkar bra som det är nu, kan nog många skriva under på.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
Digital_Kicker
27 mars 2008 · 3 721 Inlägg

Allt detta är ett stort jävla skämt!, ni har sossarna att tacka!

blacken
27 mars 2008 ·

jonesono skrev:

blacken skrev:

jonesono skrev:

Tror du, eller vet du att det är så?
Varför inte göra slag i saken på ett aktivt sätt, om du själv vill något! Det finns lokala politiker (tro det eller ej), som gärna vill ha in åsikter och tankar från allmänheten. Detta kan i sin tur rapporteras uppåt.
Eller gå den vägen själv, är ju en annan variant.

Det låter ju fint i teorin, men i verkligheten så funkar det inte lika bra det vet du.

Om man vill något tillräckligt mycket, så går det mesta med lite ansträngning. Det vet du nog!
Problemet är att folk sitter hemma och gnäller, röstar sd (för de är missnöjda) och inget händer.
Gå en väg där folk faktiskt lyssnar..

Hur skulle det gå för den individ/parti som tar tag i frågan och nämner problemet vid sin sanna natur? Ujujuj! vederbörande skulle nog förbanna sin mor som inte ströp en vid födseln. vilket liv det skulle bli på alla "yrkespolitiker" och andra initierade "experter".

Mortalis VW-nörd?
27 mars 2008 · 4 332 Inlägg

jonesono skrev:

Mortalis skrev:
Man sköter sig och får inget för det.

Vad vill du ha, en klapp på kinden?
Du lever (antar jag nu) ett drägligt liv, ekonomin går runt, har ett socialt liv som funkar, god hälsa osv.
Situationen är inte riktigt den samma för många andra som lever i dessa områden.
Det funkar liksom inte att gå omkring med sitt agg mot vissa personer, allt hänger samman i ett större system. Att det inte funkar bra som det är nu, kan nog många skriva under på.

Vill att jag som e född och betalat för mig i Sverige ska prioriteras i sjukvården. Säg vad man vill om det, men det är ett rättvist system.

Ravestream
27 mars 2008 · 285 Inlägg

Kungen-EssE skrev:
bron har inte bra bevakning, känner folk som dagligen tar in Vapen (tunga), in till malmö..
därför det finns mycket skit här.. allt kommer från Danmark,tyskland,holland, genom bron

Hmm och vad gör du för att dra ditt strå till stacken ?  vet man att folk tar in tunga vapen ser man till att anmäla det. kanske inte känns så kil när dom skjuter ijhäl din polare,mamma,barn eller dyl.

Sverige som är ett så litet land tog in 60% av alla flyktingar till EU.

en satans jävla Volvo.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang