Även när saker kan verka vara åt helvete, agera inte på det utan låt det gå ett par dagar och mal över det i huvudet. Men om man är i ett förhållande så ska partnern alltid komma i första hand. Så det hon gjorde var fel enligt mig.
Det folk verkar inte inse att även pga dåliga saker som sker, om man är ett offer för omständigheter, så slutar inte livet efter det. Jorden slutar inte snurra pga något dåligt som har hänt dig. Du vaknar upp mot en ny dag, och man ska njuta av det. Man ska ta vara på varje sekund man har i livet.
Hitta gärna ett eget ställe där du kan sätta dig ner och bara slappna av och andas frisk luft och tänka. Det finns för mycket gott i den här världen för att lämna den, och när jag säger gott så menar jag inte våra medmänniskor utan solnedgångar och soluppgångar tex, en tyst lördagsmorgon när världen håller på att vakna.
Sen finns det ju alltid folk som trivs i det mörker som självmords-depressioner innebär..
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.