3016
Sök

Historian om hur jag nästan tog mitt liv.

Saab raggare : )
887 Inlägg
29 mars 2008
sorry men.. din brud har lämnat dig.. du är avundsjuk på den nya, face it ..det blir inte så man vill ha det. vart i den fällan själv. men fan skärpning.. funderat på självmord?.. jeeesus ..
kalla mig kall . men sök hjälp om du tänker ta självmord över ett X. det finns så mycke mer i livet, och det mest själviska man kan göra är självmord.

Turbo.. Because Im worth it :)

Teddan
2 495 Inlägg
29 mars 2008
självmord löser inget, har själv tänkt dom tankarna då jag fick cancer besked.
Men sen ljusnar det lite och man tänker på dom runt omkring , jag tänkte på min son och min bror som har det ännu värre (ms).

tittar jag tillbax på hur det hela har utvecklat sig det sista året är jag mycket glad att jag är kvar här.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Arg Snickare
875 Inlägg
29 mars 2008
kan ju nästan lova att idioten hon är ihop med kommer snart inse att han inte är nr1. utan det är hästen. haha

kepp it up!

Pirat
426 Inlägg
29 mars 2008
Usch vad hemskt, skönt iaf att du har polare som ställer upp och bryr sig om dig!

Krya på dig. smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
29 mars 2008
lät inte skoj detta men som jag uppfatta detta var du svartsjuk på hästen. var glad att ho hade ett gått intresse i stället. det är bra att du tar tag i livet nu och stå på dig

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Fartdåre!
592 Inlägg
29 mars 2008
Ja vet hur de e ! Gick aldrig till verket dock! Hoppas verkligen du kommer på bättre tankar! De finns någon bättre även till dig!

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

BaM BaM
232 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
Eftersom jag tyvärr är en av dom 0,000000000000001% i sverige som just nu inte har fast internet hemma så dröjer det lite med mina svar....

Läget just nu..... är på 29års kalas, har fått i mig en måttlig mängd alkohol o mår SKIT bra.
av min egen erfarenhet avråder jag ALLA från att tänka tankarna om för tidig bortgång.
Av alla personer som får en att må dåligt så finns det 1000fler som får en att må bättre.

Fy fan vad jag skäms inför alla vänner som hjälpa mig på ett eller ett annat sätt, att behöva förklara varför en sån liten strunt sak som en tjej skulle göra mig till en självisk idiot............
Absolut så har jag känslor kvar för henne men livet går vidare.
Fick även ett samtal ikväll från ett tidigare X som precis oxå blivit dumpad utan att hon visste min situation, känndes riktigt skönt att hon och jag ska ta en fika och "lösa" allt......

Tack alla för alla svar......tro vad ni vill men det har hjälpt.........

Inget vara för evigt.

396 Inlägg
30 mars 2008
ett tips till dig bara nu när du är ledsen/arg/sur och allt. Drick inte, gjorde jag när det var strul mellan mig och tjenen. Kom till festen halv 11, var full 11, hann berätta min situation och gråta inför alla, och däcka klockan 12. Men om du mår bra av det så, gl hf!

Måste bara säga att jag är ledsen över din situation. Min tjej har gjort en liknande grej mot mig, jag älskade henne över allt annat på denna jord, sen så sa hon en sak om hur hon kände till mig. Sen den dagen kommer min kärlek till henne aldrig bli den samma. MEn vi är fortfarande ihop.

Aja nu ska jag inte steala din tråd. Tycker extremt synd om dig ska du veta! Kärlek är det bästa och sämsta som finns! Hare!

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
30 mars 2008
Även när saker kan verka vara åt helvete, agera inte på det utan låt det gå ett par dagar och mal över det i huvudet. Men om man är i ett förhållande så ska partnern alltid komma i första hand. Så det hon gjorde var fel enligt mig.
Det folk verkar inte inse att även pga dåliga saker som sker, om man är ett offer för omständigheter, så slutar inte livet efter det. Jorden slutar inte snurra pga något dåligt som har hänt dig. Du vaknar upp mot en ny dag, och man ska njuta av det. Man ska ta vara på varje sekund man har i livet.
Hitta gärna ett eget ställe där du kan sätta dig ner och bara slappna av och andas frisk luft och tänka. Det finns för mycket gott i den här världen för att lämna den, och när jag säger gott så menar jag inte våra medmänniskor utan solnedgångar och soluppgångar tex, en tyst lördagsmorgon när världen håller på att vakna.

Sen finns det ju alltid folk som trivs i det mörker som självmords-depressioner innebär..

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Sök